Witam
Przedmiotem aukcji są kozaczki dziewczęce firmy BARTEK
- rozmiar: 36
- długość wkładki: 23,5cm
- model:[zasłonięte] 67643G
- kolor cholewki: COFFE - PINK (bordo wpadające we wrzos)
- obuwie wykonane ze skóry naturalnej - zamszowej - łączonej z materiałem tekstylnym
- cholewka zabezpieczona przed przemakaniem membraną SYMPATEX
- szerokie w paluszkach
- wnętrze buta ocieplone naturalną wełną
- podeszwa bardzo stabilna, wykonana z gumy, z antypoślizgowym bieżnikiem, odpornym na ścieranie
- wyjmowana, ocieplona wkładka z folią aluminiową wewnątrz (folia podtrzymuje ciepło wytwarzane przez stopę dziecka i jednocześnie zatrzymuje zimno idące od spodu buta)
- noski i zapiętki zabezpieczone przed otarciami
- wysokość cholewki: 20cm (mierzona od podłoża do najwyższej krawędzi z boku buta)
- rodzaj zapięcia: 3 rzepy
- towar pochodzi ze sklepu stacjonarnego w Zawierciu, więc proszę o wyrozumiałość, jeżeli aukcja zostanie zakończona przed czasem
Obuwie zakupione na naszych aukcjach wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmą kurierską Pocztex. Towar wysyłamy w dni robocze od poniedziałku do piątku w ciągu 24 godzin od wpływu pieniędzy na konto. Zakupy dokonane do godziny 12.00 staramy się wysyłać tego samego dnia.
Przy jednorazowym zakupie więcej niż jednej pary - koszt wysyłki liczony jest tylko jeden raz (pod warunkiem wskazania jednego adresu dostawy). Zakupiony towar można całkowicie zwrócić lub wymienić na inny rozmiar, kolor czy model w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki. W przypadku wymiany bardzo prosimy o wcześniejsze uzgodnienie telefoniczne (tel.do sklepu: 32[zasłonięte] 678-36, pn-pt 9.00-17.30) Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi być kompletny. Do obuwia koniecznie należy dołączyć paragon (lub fakturę). Po otrzymaniu zwracanego towaru przesyłamy jego równowartość przelewem na wskazane konto bankowe w terminie do 3 dni roboczych. Koszty wysyłki przy zwrocie i wymianie ponosi kupujący (klient). Wystawiamy paragon, który jest podstawą 2-letniej gwarancji. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT. Gwarancja obejmuje wady ukryte oraz niezgodność towaru z umową. W przypadku niezgodności towaru z umową proszę o możliwie szybki kontakt ze sklepem a następnie o odesłanie obuwia wraz z paragonem i formularzem reklamacyjnym. Koszty przesyłki w takiej sytuacji ponosi nasza firma. W przypadku reklamacji - po wcześniejszym kontakcie i wypełnieniu formularza reklamacyjnego proszę odesłać obuwie na adres firmy. Klient zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych. W przypadku reklamacji zasadnej obuwie zostanie naprawione lub wymienione na nowe. W sytuacji, kiedy naprawa lub wymiana jest niemożliwa, klient otrzyma zwrot gotówki.