BARI Buddy DeFranco ustnik do klarnetu Bb 3 (.058)
Ustniki firmy BARI to fascynujące, niezwykle trwałe oraz stworzone z najlepszych materiałów ustniki wyprodukowane w Stanach Zjednoczonych. Niezawodność i najwyższą jakość stroików oraz ustników BARI potwierdzają tacy muzycy jak: - Ronnie Dee - Mike DiRubbo - Mike Dubaniewicz - BK Jackson - Jerry Martini - Marc Mommaas - Stacey Knights - Katja Rieckermann - Mike Smith - Bobby Stern - Jack Wilkins - Dan Wilensky
Ustnik BARI Buddy DeFranco Klarnet Bb 3 (.058) charakteryzuje: - Potężny dźwięk z żywymi partiami - Większy otwór końcówki - Przeznaczony dla klarnecistów, którzy potrzebują większego odwzorowania i kontroli Ustniki BARI Buddy DeFranco do klarnetu Bb występują w następujących rozmiarach:
A (.048), O (.050), 1 (.053), 2 (.055), 3 (.058) .
Ustnik NIE zawiera w zestawie ligaturki i osłonki!
Porównawcza tabela odchyleń ustników różnych producentów - kliknij
Tabela odchyleń ustników do saksofonów sopranowych - kliknij
Tabela odchyleń ustników do saksofonów altowych - kliknij Tabela odchyleń ustników do saksofonów tenorowych - kliknij Tabela odchyleń ustników do saksofonów barytonowych - kliknij
|
Historia BARI rozpoczęła się od jednego człowieka, którego misją było osiągnięcie niepowtarzalnego brzmienia. Wolfe Taninbaum, projektant oryginalnych stroików i ustników BARI był muzykiem, który występował pod pseudonimem scenicznym Wolfe Tayne dla takich znanych orkiestr jak Les Brown, Benny Goodman i Jimmy Dorsey. Grał również z orkiestrami CBS oraz NBC. Na początku, Wolfe sfrustrowany niespójnością używanych przez niego stroików, zaczął produkować swoje własne. Po latach prób uzyskania doskonałego stroika trzcinowego zwrócił się w kierunku tworzyw sztucznych. W 1952 roku wynalazł pierwszy stroik syntetyczny. Był to również pierwszy moment do zdobycia akceptacji dla swojego wynalazku ze strony niektórych światowej sławy muzyków. Innowacyjność Wolfe'go nie zatrzymała się w tym miejscu. Pomógł on również stworzyć unikalne odchylenie ustników do saksofonów altowych i tenorowych, które w ustnikach Otto Link osiągane było przy większych pustych komorach. Powodowało to ciemny, chrapliwy rezonans tak bardzo pożądany dla wielu saksofonistów. Konstrukcja dzisiejszych ustników WTII oraz WTIII została udoskonalona, dzięki czemu możesz osiągnąć pożądany przez Ciebie dźwięk.
|