Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Bardzo zadbany i doinwestowany Mercedes w124, 250d

20-01-2012, 2:23
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 18 000 zł     
Użytkownik lukasz318i
numer aukcji: 2047658078
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3745   
Koniec: 23-01-2012 22:44:54
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam,

 

Mam do sprzedania bardzo zadbanego i doinwestowanego Mercedesa w124, 250d manual z listopada 95 r. a więc jest to już E klasa. Data pierwszej rejestracji w kraju to październik 2006 r. (auto sprowadzone z Niemiec). Jestem jego drugim właścicielem w Polsce (auto kupiłem w 2008 r.).

 

Auto posiada szyberdach, ABS, klimatyzację dwustrefową, radio z CD (niestety nie jest to oryginalne radio BECKER a jedynie Pioneer deh-2200 UB), 4 x elektryczne szyby i lusterka (podgrzewane), hak, centralny zamek na podczerwień, 2 poduszki, 2 komplety kluczy z pilotem, elektrycznie wysuwaną antenę, elektrycznie domykaną tylną klapę. Jego aktualny przebieg to 321 tyś. km. Przegląd ważny jest do października 2012 r. natomiast ubezpieczanie ważne jest do kwietnia 2012 r.

 

Nie jestem ani taksówkarzem, ani handlarzem samochodami – jestem za to wielbicielem youngtimerów którym bez wątpienia jest już MB w124. Przejechałem nim dotychczas około 40 tyś km i nigdy nie oszczędzałem na jego utrzymaniu. Od kiedy w124 jest w moim posiadaniu trzymam go w ogrzewanym garażu podziemnym. Stan auta jest całkowicie oryginalny, nie ma na nim żadnych spoilerów, brewek i innej tuningowej galanterii (w bagażniku mam jeszcze oryginalną oponę Uniroyal). Na życzenie mogę przesłać numer VIN a także więcej zdjęć w lepszej jakości.

 

Kilka miesięcy temu kupiłem fabrycznie nowe auto i niestety dłużej nie mogę pozwolić sobie na utrzymywanie 2 pojazdów i jednego motocykla.

 

Poniżej zamieszczam informację dot. rzeczy które zrobiłem w aucie. Samochód był serwisowany w 2 warszawskich warsztatach specjalizujących się w naprawach MB: „Broler” na ul. Rzemieślników i w warsztacie na ul. Buńczuk. Na większość napraw posiadam rachunki (także od poprzedniego właściciela):

1. Kwiecień 2008:

• doprowadzenie przedniego i tylnego zawieszenia do stanu idealnego, nic nie trzeszczy ani nie stuka (do dziś nie mam z nim żadnych problemów), wymiana tarcz , klocków, filtrów , oleju itp.

• zakup kompletu opon Kleber Dynaxer hp2 (w zimie używałem zimówek),

• Zakup akumulatora Centra Futura +,

 

2.Lipiec/sierpień 2008:

• Wymiana świec żarowych,

• Naprawa rozrusznika,

• Naprawa bendiksu,

 

3. Wrzesień 2008:

• Udrożnienie odpływów wody z podszybia i progów,

 

4. Październik 2008:

• Wymiana przełącznika zespolonego (włącznik kierunkowskazów, świateł, wycieraczek),

 

5. Styczeń 2009:

• Wymiana górnego mocowania amortyzatorów, ustawienie geometrii, wymiana uszczelki szyby,

• Wymiana oleju i filtrów,

 

6. Marzec 2009:

• Wymiana łożyska piasty tył,

• Regulacja wtryskiwaczy,

• Wymiana przewodu paliwowego, oringów,

 

7. Lipiec 2009:

• Wymiana wspornika stabilizatora,

 

8. Luty 2010:

• Wymiana wycieraczki (oryginalna grafitowa MB),

• Wymiana oleju, filtrów,

 

9. Maj 2010:

• Wymian jednokierunkowego zaworka paliwowego,

• Wymiana 1 świecy żarowej,

 

10. Sierpień 2010:

• Zakup wymiennika ciepła,

• Wymiana tarcz i klocków hamulcowych,

 

11. Grudzień 2010:

• Wymiana oleju.

 

Stan techniczny auta można zweryfikować w ASO Mercedesa (na koszt kupującego).

 

Jak już wcześniej wspomniałem auto jest w bardzo dobrym stanie technicznym. To na co będzie trzeba zwrócić uwagę w przyszłości to:

 

• przednia szyba, która zaczyna rozklejać się na bokach. Koszt wymiany to 500 pln, ale nie wymieniam jej bo to oryginalna szyba a nowa szyba może budzić wątpliwości co do stanu całego auta.

• Szyberdach, mechanizm (prowadnice, silnik) jest w porządku ale czasem się nie domyka. Uszkodzona jest linka łącząca silnik z mechanizmem w dachu – koszt naprawy 500 pln. Nie wymieniam bo nie używam szyberdachu.

 

Na życzenie mogę podać adres sprawdzonego warsztatu w Warszawie gdzie dobrze i tanio zrobią obydwie rzeczy.

 

W listopadzie 2008 r. miałem bardzo delikatną stłuczkę parkingową, w wyniku której ucierpiała jedynie atrapa chłodnicy i delikatnie dolna część maski. Światła i zderzak nie zostały uszkodzone. Maska posiada oryginalny lakier, wymagała jedynie wyprostowania. Na życzenie mogę przesłać zdjęcia zrobione w dniu stłuczki.

 

Auto można obejrzeć w Warszawie.

 

Kontakt: Łukasz 507–017–714