Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Baran - Teoria i praktyka oddziaływań Tom 2.2 NOWA

30-01-2014, 8:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 27 zł     
Użytkownik -CERGO-
numer aukcji: 3844736546
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 4   
Koniec: 30-01-2014 08:26:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Witam

-Strona o Mnie-

-Moje inne aukcje-

-Moje komentarze-

-Dodaj mnie do ulubionych sprzedawców-
 

 

Wysyłka


(książki wysyłamy w bezpiecznych kopertach bąbelkowych lub tekturowych pudełkach)


 

 

Wpłata

mBank
57 1[zasłonięte]140 20 0[zasłonięte]000 38  4[zasłonięte]895 09

lub

Inteligo/ PKO
50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581135  4[zasłonięte]210 00


(wszystkie dane potrzebne do przelewu otrzymasz w mailu po dokonaniu zakupu)

 

Opis aukcji

 
Baran Jolanta, Cierpiałowska Tamara, Kornaś Dorota   

Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością.

Tom 2.2

 


 

    - Wydawnictwo:   Impuls, 2013 
    - Format:  
B5     
    - Stan:
NOWA
 
    - Ilość stron:
210 





   Nasza cena:  27,00 PLN

 

 

 

OPIS

 

Opracowanie zawiera zbiór tekstów poświęconych teoretycznym i praktycznym rozwiązaniom w obszarach profilaktyki i wspierania rozwoju osób z niepełnosprawnością. Proces wspierania rozwoju osób z niepełnosprawnością wymaga wciąż - na - nowo - podejmowanej refleksji teoretycznej oraz nieustannego poszukiwania rozwiązań w zakresie oddziaływań praktycznych. Ujęcie procesu wspierania rozwoju osoby z niepełnosprawnością w perspektywie systemowo- ekologicznej pozwala dostrzec istnienie wielowymiarowych związków pomiędzy różnymi elementami tworzącymi system przestrzeni życia danej jednostki.

  Książka składa się z dwóch części. W części I, zatytułowanej W poszukiwaniu rozwiązań dla profilaktyki i wspierania rozwoju osób z niepełnosprawnością, przedstawiono szerokie spektrum propozycji działań praktycznych w zakresie rehabilitacji i integracji społecznej Celem prezentowanych tekstów jest inspirowanie czy wręcz udzielanie wskazówek do działań o charakterze edukacyjnym i terapeutycznym oraz – zgodnie ze współczesnymi trendami obowiązującymi w pedagogice – prewencyjnym. Część II prezentowanego opracowania to próba odpowiedzi na pytanie Z. Kwiecińskiego: „I cóż po pedagogu w tych czasach nieprzejrzystości i w kulturze drapieżności?” (2007, s. 38). Składają się na nią zaledwie dwa teksty, ale stanowiące ważne głosy w dyskusji o roli i powinnościach oraz kondycji współczesnych pedagogów.

 

 

SPIS TREŚCI:


Część I
W poszukiwaniu rozwiązań dla profilaktyki i wspierania rozwoju osób z niepełnosprawnością


Dorota Prysak, Sylwia Wrona
Działania profilaktyczne wczesnej interwencji w kształtowaniu
prawidłowych relacji społecznych dorosłych osób niepełnosprawnych


Karina Szafrańska
Drama jako rodzaj twórczej terapii pedagogicznej w rozwijaniu kompetencji
językowych u dzieci z zespołem Aspergera


Yuliya Tarnavska
Próba wykorzystania programu TEACCH we wspomaganiu
psychospołecznego rozwoju dziecka z autyzmem wczesnodziecięcym
w wieku 5 lat


Leszek Ploch
Aktywność artystyczna a kształtowanie się samooceny osób
z lekką niepełnosprawnością intelektualną


Danuta Baraniewicz
Szkoła integracyjna w ocenie absolwentów z niepełnosprawnością
intelektualną


Jarosław Bąbka
Rozwojowe i edukacyjne uwarunkowania współpracy jako umiejętności
składającej się na kompetencje społeczne niepełnosprawnych uczniów
Małgorzata Szmit
Seksualność osób niepełnosprawnych intelektualnie – stereotypy i wyzwania


Elżbieta M. Minczakiewicz
Autyzm a efekty rozwoju funkcji komunikacyjnych u dzieci objętych
programem wieloprofilowego ich usprawniania


Agnieszka Ochman
Wspomaganie zaburzonej zdolności komunikacyjnej dziecka
metodą symultaniczno-sekwencyjną. Studium przypadku

 

Część 2

"I cóż po pedagogu w tych czasach nieprzejrzystości i w kulturze drapieżności?"


Patrycja Jurkiewicz
Czy nauczyciele szkół specjalnych i ogólnodostępnych identyfikują się
z wykonywanym zawodem?


Anna Łachowska
Kto profesjonalnie wspiera rozwój osób z niepełnosprawnością,
czyli rzecz o pedagogach specjalnych w pierwszym dziesięcioleciu XXI w.

 

 

 

W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę o kontakt

Regulamin

  • w przypadku kupna większej ilości książek proszę o kontakt w celu ustalenia kosztów przesyłki,
  • wysyłka książek realizowana jest w ciągu 48 godz. po zaksięgowaniu wpłaty na moim koncie,
  • w tytule przelewu proszę podać swój Nick lub numer aukcji,
  • w przypadku zmiany adresu wysyłki proszę o podanie go w mailu,
  • możliwy odbiór osobisty w Krakowie po wcześniejszym kontakcie,
  • możliwa wysyłka za granicę,
  • komentarz wystawiamy jako drudzy,
  • wpłatę można dokonać na jedno z dwóch podanych obok kont.

Na życzenie wystawiamy faktury VAT

 

Kontakt

 

e-maila: [zasłonięte]@poczta.fm

 nr tel.: 668 [zasłonięte] 313

Baran - Teoria i praktyka oddziaływań Tom 2.2 NOWA