Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BANKOWCY I DOBRE OBYCZAJE etykieta kultura NOWA

28-01-2012, 7:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 13.90 zł     
Użytkownik Profi-Libris
numer aukcji: 2061998973
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 6   
Koniec: 27-01-2012 09:43:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

kontakt komentarze nasza oferta strona o mnie

6

przedmiot aukcji:

BANKOWCY I DOBRE OBYCZAJE

KULTURA
ETYKA
ETYKIETA

Edward Pietkiewicz
Stanisław Kałużny

Wydawnictwo: Centrum Kreowania Liderów, 1993
Oprawa: miękka
Stron: 252
Stan: NOWA - posiada nieaktualne pieczątki

W ostatnich latach w bankowości polskiej zostało zatrudnionych ponad sto tysięcy osób. „Szlify" bankowe przyszło im zdobywać „w marszu". Tym osobom książka daje odpowiedź na pytanie: Jak skutecznie funkcjonować w banku?

Natomiast pracowników z dłuższym stażem bankowym przekonuje, jak z dawnego urzędnika bankowego stawać się nowoczesnym bankowcem. Ponadto można się z niej dowiedzieć: Jak z petenta dawnego banku stawać się klientem - partnerem w interesach?

Jednym słowem - autorzy przedstawiają model sylwetki polskiego bankowca, wchodzącego w orbitę bankowości zachodniej.

„Człowiek w banku", humanizm, kultura, etyka, etykieta - to wątki, jakie przewijają się przez wszystkie rozdziały tej pożytecznej publikacji. Pod tym wzgledem recenzowana książka nie ma równej sobie w literaturze, nie tylko polskiej. Jest to podręcznik na jaki bankowcy czekali od dawna.

Egzamin ze znajomości treści tej książki zdają na co dzień szczególnie ci bankowcy, którzy mają bezpośredni kontakt z klientem bankowym.

Książka może stanowić na przykład cenny prezent dla adeptów w zawodzie, z okazji ukończenia aplikacji bankowej.

Z powodzeniem można ją polecić także młodzieży, która sposobi się do pracy w banku, począwszy od klas bankowych w liceach ekonomicznych do studiów podyplomowych w zakresie finansów i bankowości.


SPIS TREŚCI:

Od autorów

Część pierwsza
BANKOWCY I ICH KLIENCI

Rozdział I Bank
Bank dawniej, dziś, jutro Nowy sposób myślenia „Image" banku

Rozdział II Być bankowcem
Tradycja
Bankowiec współcześnie
Kwalifikacje
Wartość praktyki
Nie tylko pieniądze
Autorytet

Rozdział III Kierownicy bankowi
Funkcje kierownicze Kierownik z licencją Zarządca czy przywódca Twórcza postawa

Rozdział IV
Samokontrola i kontrola — metody pracy bankowca
Samokontrola i motywowanie do niej Formy samokontroli Kontrola i nadzór Funkcje kontroli

Rozdział V
Kultura i etyka w banku
Kultura i natura Kultura i etyka pracy Kultura osobista i organizacyjna Humanizacja pracy Wychowanie potrzebą czasu

Rozdział VI Stresy w banku
Sytuacje stresowe Przyczyny i skutki stresów

Rozdział VII Klient banku
Segmentacja klientów Kredytobiorcy i kredytodawcy Problem ryzyka bankowego Klient partnerem Pokochać klienta Ochrona klientów

Rozdział VIII
Uczestnictwo w spotkaniach roboczych
Planowanie i realizacja Sztuka rozmawiania Umiejętność słuchania Tytułowanie
Dyskusje konferencyjne Zasady „małego parlamentaryzmu"

Rozdział IX
Negocjowanie z partnerami
Sztuka negocjowania Coś dać — coś wziąć Plan zajęć negocjacyjnych Porady dla negocjatora

Rozdział X
Kodeks etyczny bankowca
Normy i zasady Twórcza rola etyki
Tradycja i przyszłość etyki zawodowej


Część druga
DOBRE OBYCZAJE W BANKU

Rozdział XI Dobre obyczaje
Rola i treść dobrych obyczajów Co kraj to obyczaj Uścisk dłoni Nasza osobliwość Uprzejmy ukłon Przedstawianie

Rozdział XII Telefon
Rozmowa bezpośrednia a rozmowa telefoniczna
Rozmowa telefoniczna a porozumienie się listowne
Etapy rozmowy telefonicznej
Uprzejmość przez telefon
Rozmowa urzędowa
Rozmowa prywatna

Rozdział XIII Bilety wizytowe
Rodzaje biletów wizytowych i ich wykonanie Funkcje biletów wizytowych Jak się pisze na biletach?

Rozdział XIV Ubiór
Ogólne zasady ubierania się Dobrze ubrany mężczyzna Dodatki dla mężczyzny Dobrze ubrana kobieta Najczęstsze uchybienia w ubiorze

Rozdział XV Wizyty
Powitanie
Przebieg wizyty i zakończenie Goście dyrektora

Rozdział XVI Zasada pierwszeństwa
Kto przed kim ? Miejsce honorowe Prawa strona, lewa strona

Rozdział XVII Delegacje zagraniczne
Goście z obcego państwa Przygotowanie programu Powitanie W samochodzie Tłumacz

Rozdział XVIII Sekretariat banku
Rola sekretariatu Kwalifikacje zawodowe sekretarki Wygląd zewnętrzny sekretarki Interesant w sekretariacie Sekretarka organizuje poczęstunek Sekretarka przy telefonie Korespondencja

Rozdział XIX Spotkania towarzyskie
Rola i formy spotkań
Zaproszenie gości
Rozsadzenie gości
Śniadanie, obiad
Aperitif
Menu
Sztućce
Jak co się je?
Dobór napojów
Trochę etykiety Toasty
Śniadanie robocze /business lunch/ Cocktail party Lampka wina Przyjęcie bufetowe

Rozdział XX
Spotkania robocze i towarzyskie z Japończykami i Arabami
Negocjowanie z Japończykami Negocjacje z Arabami
Osobliwości kulturowe Japończyków i Arabów
Literatura pomocnicza

strona o mnie | nasza oferta | komentarze | kontakt

Copyright © 2011 Profi-Libris Marcin Badocha
created by krzysztofschmidt