Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Baner ODBLASKOWY-pełny kolor-na zimowe długie noce

16-01-2012, 23:38
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 69.90 zł     
Użytkownik C_U_M
numer aukcji: 2035114973
Miejscowość Lidzbark Warmiński
Wyświetleń: 26   
Koniec: 17-01-2012 14:48:24

Dodatkowe informacje:
Opis niedostępny...
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
Napisz do nas
o firmie aukcje komentarze

Prezentujemy Państwu nowość w naszej ofercie jaką są odblaskowe banery reklamowe. Bardzo dobre właściwości pryzmatyczne sprawiają, że Państwa reklama jest widoczna 24h/dobę. Najlepsze efekty ekspozycji banera są w nocy np. przy ulicy, gdzie podświetlany przez reflektory samochodów niesamowicie wyróżnia się spośród innych reklam. Banery odblaskowe łączą w sobie zalety tablic reklamowych z powłoka odblaskową i mobilnością banerów. Łatwość transportu, możliwość obróbki termicznej i łączenia w bryty o dowolnej wielkości, to niewątpliwe zalety tego produktu.

Baner odblaskowy drukowany jest na specjalnym podkładzie o strukturze plastra miodu z wypełnieniem mikro-pryzmatycznymi cząsteczkami materiału odblaskowego. Na uwagę zasługuje bardzo dobra tolerancja na skrajne różnice temperaturowe, które pozwalają na trwałe łączenie paneli wydruku w dowolną wielkość finalną, bez niebezpieczeństwa nadmiernej rozciągliwości lub kurczenia, przy skrajnych różnicach temperatur.



Banery pryzmatyczne charakteryzują się również bardzo dobrym stosunkiem wagi do wytrzymałości na rozerwania i uszkodzenia mechaniczne. Gramatura 600gr/m2 jest porównywalna wytrzymałościowo z banerem typu Frontlit o tym samych ciężarze własnym. Ma to duże znaczenie przy wykonaniu większych produkcji reklamowych.



Materiał podkładowy typu Pryzmatyczny Frontlit Odblaskowy, idealnie nadaje się do aplikacji, sitodrukowych, szablonowych i przede wszystkim do aplikacji pod druk solventowy lub UV. Mamy wtedy możliwość zastosowania każdej grafiki bitmapowej (rastrowej) - takiej samej jak na standardowych nośnikach typu folia samoprzylepna, papier bilboardowy, frontlit banerowy, siatka mesh itp. z takimi samymi lub lepszymi gamountami kolorystycznymi. Jest to powodowane bardzo dobrze dobranym czynnikiem absorbcji tuszy ropuszczalnikowych (solventowych).



Banery odblaskowe, dzięki swoim właściowościm są niezastopioną i ekonomiczną formą reklamy. Oferują najlepszy stosunek ceny do realnego czasu ekspozycji. Pomimo wyższej ceny zakupu w przeliczeniu za 1m2, są nieporównywalnie lepiej odbierane niż reklamy na tradycyjnych nośnikach. Baner odblaskowy, przy odpowiednim montażu, jest widoczny 24 godziny na dobę, bez ponoszenia dodatkowych kosztów energii niezbędnej do oświetlenia eksponowanej reklamy. Poza tym w całkowitej ciemności jest w 100% lepiej postrzegany, niż podczas ekspozycji dziennej, gdzie widoczność reklamy jest zakłócana przez inne grafiki reklamowe i elementy urbanistyczne.

Banery oczkowane są oczkami 12mm co 50 cm (możliwość gęstszego oczkowania do uzgodnienia)

Cena za każdy rozpoczęty 1 m2 to 69,90 zł

W przypadku, gdy jedna z krawędzi jest mniejsza niż 100cm to zaokrąglamy ją do metra!!!

Czyli, jeśli reklama ma mieć rozmiar 80x200cm to liczymy go jako 2 m2.

Podana cena jest ceną brutto za 1 m2 i należy ją pomnożyć przez ilość m2 liczonych j.w.

Wystawiamy faktury VAT




1. Kup Teraz
Zakup na alle, prosimy wypełnić Formularz Opcji Dostawy, podając dane do wysyłki oraz faktury. Prosimy określić sposób wysyłki lub odbioru towaru oraz wybrać opcję płatności. Następnie po potwierdzeniu u nas ceny dokonać zapłaty, baner (ilość m2 x cena) + przesyłka, za pośrednictwem Płacę z Allegro lub przelewem na nasz numer rachunku bankowego w mBanku nr 46 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 648171

2. Przesłanie materiałów do projektu lub projektu gotowego do druku
Prosimy o przesłanie plików z których przygotujemy projekt zdjęcia, logotypy, oraz treść na adres [zasłonięte]@reklama100.pl. W jak najkrótszym czasie przygotujemy z tych materiałów projekt, który odeślemy do akceptacji. Jeżeli projekt spełni Państwa oczekiwania, prosimy odpisać na naszą wiadomość, wpisując w treści „akceptuję”. Jeśli będzie budził jakieś zastrzeżenia poprawimy od wg wskazówek. Korekty będą nanoszone do momentu osiągnięcia pełnej satysfakcji (nie dopuszczamy opcji rezygnacji z zakupu w przypadku braku akceptacji projektu). Każdy projekt drukowany jest dopiero po uzyskaniu akceptacji. Każdy projekt wykonywany jest indywidualnie i wg wskazówek klienta za darmo.
Jeżeli posiadają Państwo swój projekt graficzny prosimy o przesłanie go na adres [zasłonięte]@reklama100.pl. Gotowe pliki przyjmujemy w formatach PDF, TIFF, CDR, PSD. Po sprawdzeniu poprawności projektu otrzymają Państwo od nas e-mail potwierdzający zamówienie, poprawność projektu. (poniżej opis przygotowania projektu)

4. Przekazanie materiałów do druku
Po akceptacji projektu studio grafiki przygotowuje projekt dla drukarni i przekazuje do druku.

5. Wysyłka
Gotowe zamówienia wysyłane są codziennie w dni robocze. W przypadku braku zaksięgowanej kwoty w dniu wysyłki na naszym rachunku bankowym czekamy do momentu zaksięgowania środków.
Koszt wysyłki:
Poczta Polska 19 zł przesyłka priorytet,
Kurier 22,10 zł DHL Standard

Do każdego zamówienia dodajemy bardzo fajny gadżet - długopis STRZYKAWKA


Przy akceptacji plików do godziny 12 dnia roboczego wysyłka może nastąpić nawet na drugi dzień (jeśli zostanie zaksięgowana wpłata na naszym koncie). Gwarantowany termin wysyłki to 5. dzień roboczy od akceptacji projektu i/lub zaksięgowania wpłaty.




Akceptowane formaty plików
Przyjmujemy prace w postaci plików PDF w wersji 1.4 lub wyższej. Dopuszczamy też przesyłanie prac w postaci otwartej w cdr, eps lub tiff, taki sposób nie gwarantuje w każdym przypadku 100% zgodności z projektem. Najczęstsze błędy i niezgodności generowane są przez program Corel Draw. Za każdym razem, kiedy plik zostanie błędnie przygotowany będziemy kontaktować się z Państwem, nie zawsze jednak da się rozpoznać czy plik u nas wyświetla się tak jak na Państwa monitorze.

Kolorystyka pracy
Prosimy w pracy stosować tylko kolory ze skali CMYK - niedopuszczalne jest stosowanie elementów zapisanych w przestrzeniach barwnych RGB, Lab lub innych - spowoduje to prawdopodobnie nieprawidłową kolorystykę drukowanej pracy. W przypadku zastosowania kolorów specjalnych (Pantone, HKS) używane kolory, np. standardu Pantone muszą być zamienione na procesowe. Należy sprawdzić, czy odpowiadają one tym, które zostaną użyte w druku. Kolory specjalne należy odpowiednio opisać.

Układ strony i projekt graficzny
W przypadku druków z prostą obróbką introligatorską, np. pocztówka, wizytówka czy ulotka, projekt powinien być przygotowany z 3 mm spadami, tzn cała zawartość: tło łącznie z rysunkami i grafiką powinna być większa od formatu netto nie mniej niż o 3 mm z każdej strony.

Parametry i przygotowanie PDF
Pliki PDF powinny być wykonane poprzez wydruk (Print) na wirtualną drukarkę Adobe PDF z opcją kompozyt. Można skorzystać z gotowych ustawień Adobe PDF i wybrać Drukarnia lub Jakość drukarska.

W przypadku braku programu Adobe Acrobat dopuszcza się wygenerowanie pliku PDF z CorelDraw za pomocą polecenia "Publikuj jako PDF", w takim przypadku należy wybrać Styl PDF: "PDF z ustawieniami drukarskimi" i zadać 3 mm spady po każdej stronie arkusza. W efekcie powinniśmy otrzymać plik PDF powiększony po 6mm na szer i wys. względem formatu makietki.

Pliki PDF powinny być sprawdzone programem Adobe Acrobat w celu wykrycia błędów
(brak dołączonych fontów, elementy RGB i profile ICC, zdjęcia o niższej rozdzielczości, knockout i overprint - poprawne zastosowanie). Dokumenty wszystkich stron danej pracy powinny mieć prawidłowo zdefiniowany format i orientację - zgodne z parametrami technicznymi danej pracy, ponadto powinny być przygotowane w skali 1:1 i wycentrowane. Wymiar strony powinien zawierać format netto, format brutto z uwzględnieniem spadów minimum 3 mm w przypadku prostych druków (np. wizytówka, ulotka) i 5 mm w przypadku broszur. Zalecane jest stosowanie znaków formatowych, pozwala to na dokładne sprawdzenie poprawności materiału.

Dostarczenie plików
Gotowy plik do druku można przesłać: - pocztą elektroniczną na adres [zasłonięte]@reklama100.pl Wielkość jednej wiadomości nie może przekroczyć 40MB - Na nośnikach CD i DVD z komputerów PC, tradycyjną pocztą lub firmą spedycyjną na adres:
Centrum Usług Marketingowych,
ul. Góreckiego 17,
11-100 Lidzbark Warmiński

Za termin dostarczenia materiałów uważa się czas dostarczenia kompletnych, nie wymagających poprawy materiałów.

Napisz do nas





Regulamin

1. Po zalicytowaniu proszę o potwierdzenie chęci zakupu e-mailem lub kontakt telefoniczny.
2. Proszę o wybranie formy płatności i podanie wszystkich niezbędnych informacji odnośnie danego produktu.
3.Przy dokonywaniu wpłaty na nasze konto ZAWSZE prosimy wpisywać w tytule swój NICK i NR AUKCJI to znacznie ułatwi nam identyfikacje i skróci czas realizacji.
4. Kupując u nas na pozostałych aukcjach za towary wysyłamy jedną przesyłką.
5. Towar wysyłamy od 2 do 6 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty.
6. Nie wysyłamy za pobraniem.


Centrum Usług Marketingowych,
ul. Góreckiego 17,
11-100 Lidzbark Warmiński
kom.: 510 [zasłonięte] 240,
tel./fax: 89 [zasłonięte] 58

Pracujemy:
Pon-Pt. 9:00-17:00

GG[zasłonięte]77713




Centrum Usług Marketingowych,
ul. Góreckiego 17,
11-100 Lidzbark Warmiński
kom.: 510 [zasłonięte] 240,
tel./fax: 89 [zasłonięte] 58
GG[zasłonięte]77713