SUZUKI BANDIT 1200 STREETFIGHTER (GSF 1200N)
Motocykl zbudowany na moje zlecenie w profesjonalnym warsztacie w zimę 2006/2007.
Baza do budowy to Suzuki Bandit 1200 N z 2001 roku.
Bandit’a jest motocyklem bezwypadkowy – tuning nie był spowodowany naprawą, tylko chęcią zbudowania niepowtarzalnego motocykla.
W motocyklu nie dokonano żadnych zmian technicznych (silnik, zawieszenia pozostały fabryczne)!
Historia motocykla i przebudowy jest udokumentowana na ok. 400 zdjęciach!!!
Poniżej jest lista najbardziej istotnych modyfikacji motocykla, w rzeczywistości wykonano naprawdę wiele mniejszych i większych zmian.
Tył motocykla: Stelaż oraz zadupek z SUZUKI GSX-R 1000 Model K3/K4. Rejestracja i diodowe podświetlenie przed tylnym kołem!. Tylna lampa jest LED - w lampie zintegrowane są kierunkowskazy.
Przód motocykla: Lampa – od SUZUKI GSX-R 1000 (Model K3/K4). Do zamocowania lampy został specjalnie wykonany stelaż. Zegary z SUZUKI GSX-R 1000 Model K2.
Bak zrobiony w oparciu o bak SUZUKI GSX-R 1100 (olejak).
Sportowe kolektory i karbonowy tłumik AKRAPOVIC - Duża pojemność silnika, rasowy tłumik i kolektor wydechowy dają naprawdę super efekt!
Po złożeniu wszystkich elementów motocykl został rozebrany i polakierowany.
Na nowy lakier – czarny metalik z metalicznym odcieniem bordo – zostały nałożone profesjonalnie wykonane tribale w kolorze srebrnym i bordowym. Tribale zostały nałożone areografem z super dbałością o detale!!!
W motocyklu wykonano jeszcze wiele mniej widocznych zmian oraz znalazło się tam mnóstwo mniejszych gadżetów (np: chromowane (a nie polerowane) dekle silnika, polerowane ranty felg,
Cash pady, manetki Harris’a, szeroka kierownica z rozpórką, tuningowy przednik błotnik).
Motocykl z uwagi na swój indywidualny styl i skalę modyfikacji z pewnością może zostać „gwiazdą” artykułu w gazetach motocyklowych czy wygrywać konkursy piękności na zlotach czy targach motocyklowych.
Do motocykla posiadam jeszcze kilka elementów, które, z braku czasu, nie zostały zamontowane, np: filtry stożkowe, tylny amortyzator od SUZUKI GSX-R 1300 Hayabusa (posiadający pełną regulację), wahacz przerobiony na typowo sportowy (z dodatkowym wspornikiem usztywniającym konstrukcję), siedzenie pasażera, carbonowe lusterka. Wszystkie wymienione elementy dodaję w cenie motocykla.
Nowy napęd: DID (złoty)
Zapraszam do obejrzenia motocykla w Białymstoku
Tylko w ten sposób można się przekonać ile pracy, czasu i pieniędzy zostało włożone w zbudowanie motocykla!!!
Masz pytania - dzwoń 600 891 827 (Wojtek).
NOWA ZIMOWA CENA: 11.500 PLN (do negocjacji)
Zastrzegam możliwość zakończania aukcji przed czasem.
Proszę licytować dopiero po uprzednim obejrzeniu motocykla.