Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Bandit 1200 STREETFIGHTER - nie GSXR CBR R1 R6

20-01-2012, 4:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 11 500 zł     
Użytkownik jaadas
numer aukcji: 2046831256
Miejscowość Białystok
Wyświetleń: 430   
Koniec: 15-01-2012 17:35:04
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SUZUKI BANDIT 1200 STREETFIGHTER (GSF 1200N)

 

Motocykl zbudowany na moje zlecenie w profesjonalnym warsztacie w zimę 2006/2007.

Baza do budowy to Suzuki Bandit 1200 N z 2001 roku.

 

Bandit’a jest motocyklem bezwypadkowy – tuning nie był spowodowany naprawą, tylko chęcią zbudowania niepowtarzalnego motocykla.

 

W motocyklu nie dokonano żadnych zmian technicznych (silnik, zawieszenia pozostały fabryczne)!

Historia motocykla i przebudowy jest udokumentowana na ok. 400 zdjęciach!!!

 

Poniżej jest lista najbardziej istotnych modyfikacji motocykla, w rzeczywistości wykonano naprawdę wiele mniejszych i większych zmian.

 

Tył motocykla: Stelaż oraz zadupek z SUZUKI GSX-R 1000 Model K3/K4. Rejestracja i diodowe podświetlenie przed tylnym kołem!. Tylna lampa jest LED - w lampie zintegrowane są kierunkowskazy.

 

Przód motocykla: Lampa – od SUZUKI GSX-R 1000 (Model K3/K4). Do zamocowania lampy został specjalnie wykonany stelaż. Zegary z SUZUKI GSX-R 1000 Model K2.

 

Bak zrobiony w oparciu o bak SUZUKI GSX-R 1100 (olejak).

 

Sportowe kolektory i karbonowy tłumik AKRAPOVIC - Duża pojemność silnika, rasowy tłumik i kolektor wydechowy dają naprawdę super efekt!

Po złożeniu wszystkich elementów motocykl został rozebrany i polakierowany.

 

Na nowy lakierczarny metalik z metalicznym odcieniem bordo – zostały nałożone profesjonalnie wykonane tribale w kolorze srebrnym i bordowym. Tribale zostały nałożone areografem z super dbałością o detale!!!

 

W motocyklu wykonano jeszcze wiele mniej widocznych zmian oraz znalazło się tam mnóstwo mniejszych gadżetów (np: chromowane (a nie polerowane) dekle silnika, polerowane ranty felg,

 

Cash pady, manetki Harris’a, szeroka kierownica z rozpórką, tuningowy przednik błotnik).

Motocykl z uwagi na swój indywidualny styl i skalę modyfikacji z pewnością może zostać „gwiazdą” artykułu w gazetach motocyklowych czy wygrywać konkursy piękności na zlotach czy targach motocyklowych.

 

Do motocykla posiadam jeszcze kilka elementów, które, z braku czasu, nie zostały zamontowane, np: filtry stożkowe, tylny amortyzator od SUZUKI GSX-R 1300 Hayabusa (posiadający pełną regulację), wahacz przerobiony na typowo sportowy (z dodatkowym wspornikiem usztywniającym konstrukcję), siedzenie pasażera, carbonowe lusterka. Wszystkie wymienione elementy dodaję w cenie motocykla.

Nowy napęd: DID (złoty)

Zapraszam do obejrzenia motocykla w Białymstoku

 

Tylko w ten sposób można się przekonać ile pracy, czasu i pieniędzy zostało włożone w zbudowanie motocykla!!!

Masz pytania - dzwoń 600 891 827 (Wojtek).

 

NOWA ZIMOWA CENA: 11.500 PLN (do negocjacji)

 

Zastrzegam możliwość zakończania aukcji przed czasem.

Proszę licytować dopiero po uprzednim obejrzeniu motocykla.