Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BAMBUSOWA MINI GRA MŁYNEK KLASYK

29-05-2014, 23:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 21 zł     
Użytkownik Kameleonlife
numer aukcji: 4198659865
Miejscowość Chorzów
Wyświetleń: 2   
Koniec: 29-05-2014 22:09:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

BAMBUSOWA MINI GRA MŁYNEK KLASYK


 

Lubi je miś panda, polubisz i ty!
 
Praktyczne opakowanie
Świetna zabawa w podróży
Idealne na prezent
 
Gra dla 2 osób, każda ma do dyspozycji 9 pionków. Celem gry jest ułożenie tzw. „młyna” i uniemożliwienie ułożenia młyna przeciwnikowi. „Młynem” nazywamy rząd złożony z trzech pionków w jednym kolorze.
 
Na początku gry plansza jest pusta. Zaczyna gracz z białymi pionkami kładąc na planszy jeden pionek. Następnie pionka układa jego przeciwnik i tak dalej. W pierwszym etapie gry gracze kolejno układają swoje pionki na wolne pola na planszy. Gracz, który dołoży i utworzy w ten sposób linię z trzech pionków w swoim kolorze, czyli zamknie „młyn”, może zdjąć z planszy jeden z pionków przeciwnika. Nie wolno jednak zdejmować pionków będących częścią zamkniętego młyna. Kiedy obaj gracze wyłożą na planszę wszystkie swoje pionki, rozpoczyna się drugi etap gry. W tym etapie gracze na zmianę przesuwają po jednym ze swoich pionków na sąsiednie wolne pole. Zabronione jest skakanie przez inne pionki. Gracz, który zamknie młyn, może zdjąć z planszy jeden z pionków przeciwnika (oprócz pionków będących częścią zamkniętego młyna). Jeśli wszystkie pionki przeciwnika tworzą młyny, gracz może zabrać jeden z tych pionków. Gracze mogą przesunąć pionek tworzący młyn, i tym samym otworzyć jeden ze swoich młynów, aby następnej kolejce odłożyć pionek na miejsce. Za ponowne zamknięcie młyna zyskują prawo do zdjęcia kolejnego pionka przeciwnika. Jeśli graczowi zostaną tylko trzy pionki, może nimi przeskakiwać przez pionki przeciwnika. Każdorazowo można przeskoczyć tylko przez jeden pionek przeciwnika.
 
Gracz przegrywa, jeżeli pozostaną mu tylko dwa pionki i nie może utworzyć młyna. Gracz przegrywa również, jeśli nie może wykonać żadnego ruchu.
#


Oprogramowanie sStore











Kontakt
 
[zasłonięte]509-84-55

EMAIL:
 




[zasłonięte]@KAMELEONLIFE.PL



Dane do wpłaty



ING BANK ŚLĄSKI 


15 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2430090 [zasłonięte] 771917