Regulamin aukcji:
Niniejsze konto Allegro prowadzone jest przez firmę PHU REDIL Wojciech Piechowiak, zwaną w dalszej części regulaminu Sprzedającym.
Procedura składania zamówień
1. Poprzez złożenie zamówienia klient oświadcza, iż zapoznał się z treścią niniejszego regulaminu i ją akceptuje.
2. Po zakupie klient powinien wpełnić formularz zmówienia i wybrać formę zapłaty i wysyłki.dobę.
Realizacja zamówienia
1. Zamówienia są realizowane wciągu 24 godzin po wpłynięciu wpłaty lub wybraniu płatności przy odbiorze i otrzymaniu danych niezbędnych do wysłania.
2. Sprzedający zastrzega sobie prawo weryfikacji zamówienia oraz jego anulowania w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do rzetelności/wiarygodności złożonego zamówienia.
3. Zamówione towary dostarczane będą do klienta poprzez przedstawiciela firmy spedycyjnej:
a). Poczta Polska / Pocztex - czas dostawy w zależności od wybranej opcji dostawy.
b). Firma kurierska Siódemka - czas dostawy wynosi 1 dzień roboczy od daty nadania przesyłki.
4. Każde zamówienie obejmujące więcej niż jeden towar traktowane jest jako całość i wysyłane jest na adres wskazany w zamówieniu. Sprzedający zastrzega sobie jednak prawo do realizacji takiego zamówienia partiami
5. Zamówienia są realizowane na terenie Polski i za granicą. Koszt wysyłki za granicę ustalany jest indywidualnie.
6. Sprzedający nie odpowiada za nie terminowe dostarczanie przesyłek przez firmy kurierskie.
Formy płatności
1. Rozliczenie transakcji może nastąpić w sposób następujący :
a). płatności Allegro
b). przelewem
c). płatność przy odbiorze towaru.
Sprzedaż dla podmiotów gospodarczych.
W przypadku zamówień składanych przez podmioty gospodarcze wystawienie rachunku odbędzie się po uprzednim poinformowaniu sprzedającego przed wysyłką lub w formularzu zamówieniowym.
Zwrot towaru i reklamacje
1. Klient może w terminie 10 dni od daty otrzymania towaru odstąpić od umowy rezygnując z towaru zakupionego na aukcji Allegro. Zwracany towar nie może być używany ani uszkodzony. Klient dokonuje zwrotu produktu na swój koszt.
2. Klient ponosi wszelkie koszty związane z dokonaniem zwrotu.
3. Podstawa wszczęcia procedury reklamacyjnej jest mailowe bądź telefoniczne poinformowanie o fakcie przed odesłaniem towaru.
4. Reklamacje dotyczące uszkodzeń lub wad mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane jedynie w sytuacji, gdy wada czy uszkodzenie zostały zgłoszone spedytorowi w momencie odbioru przesyłki. Warunkiem przyjęcia takiej reklamacji będzie spisanie wraz ze spedytorem protokołu reklamacyjnego.
Komentarze do transakcji:
1. Komentarze zawsze wystawiamy jako drudzy po otrzymaniu od Kupującego jego komentarza
2. Komentarz wystawiane są zbiorowo co zazwyczaj raz w miesiącu
wojtek październik 2014