Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BALANSER AKUMULATORÓW ŻELOWYCH DO ROWERU ELEKTRYCZ

14-06-2012, 17:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 15 zł      Najwyzsza cena licytacji: 15 zł     
Użytkownik 7h7
numer aukcji: 2335792632
Miejscowość Warszawa
Kupiono sztuk: 3    Licytowało: 1    Wyświetleń: 125   
Koniec: 23-05-2012 22:52:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Normal 0 21 MicrosoftInternetExplorer4

CENA ZA JEDEN MODUŁ DO OBSŁUGI JEDNEGO

AKUMULATORA OŁOWIOWEGO

LUB JEDNEGO OGNIWA Li-xxx

Balanser w zależności od wersji przeznaczony jest do wyrównywania pakietów akumulatorów ołowiowych (6V albo 12V) lub do wyrównywania pakietów zbudowanych z ogniw Li-jon, Li-Po, Li-Fe stosowanych w np. w rowerach, skuterach elektrycznych i innych pojazdach.


Przy ładowaniu z pakietu akumulatorów ołowiowych (AGM, SLA, itp.) 24V, 36V, 48V i więcej z pojedynczej ładowarki z czasem dochodzi do nierównomiernego rozładowania akumulatorów, wynikającego z procesów starzenia ogniw. Każde kolejne ładowanie pogłębia tę nierównomierność i dochodzi do sytuacji, gdy jedne akumulatory są niedoładowane, a inne są przeładowane. Każda z tych sytuacji jest niekorzystna dla akumulatora i prowadzi do jego zniszczenia.

Ten sam problem dotyczy akumulatorów Li-jon, Li-Po, Li-Fe.

Modelarze doskonale znają ten problem, dlatego ich ładowarki fabrycznie wyposażone są w balansery.

Pojedynczy moduł obsługuje jeden akumulator ( lub jedno ogniwo/a Li-jon, Li-Po, Li-Fe połączone równolegle). Dla pakietu akumulatorów ołowiowych 36V potrzebne są trzy moduły, a do akumulatora 6S(6szeregowo) Li-jon, Li-Po, Li-Fe potrzeba sześciu modułów. Układ jest bardzo precyzyjny – po przekroczeniu zadanego napięcia ładowania o 25mV ( tj 0,025V ) cały prąd „omija” ogniwo. Maksymalny prąd balansowania to 5A. Ładowarka współpracująca z balanserem nie może mieć większego wydatku prądowego niż 5A, dzięki temu mamy pewność, że po osiągnięciu napięcia naładowania cały prąd „ominie” już naładowane ogniwo, nie przeładuje go oraz nie uszkodzimy balansera.


Naładowanie akumulatora sygnalizowane jest zaświeceniem się czerwonej diody LED.

Moduł/y wymagają zastosowania radiatora.

Układ może być na stałe umieszczony w pojeździe ( pamiętając o chłodzeniu radiatorów), co upraszcza ładowanie – dołączamy tylko (+) i (-) z ładowarki.


Jeden moduł balansera pobiera z ogniwa do którego jest podłączony ok. 5mA dlatego na okres dłuższego nie korzystania z akumulatora balanser trzeba odłączyć od pakietu.


Przy wykorzystaniu układu jako części składowej ładowarki z pakietu akumulatorów należy wyprowadzić dodatkowe przewody z połączeń między akumulatorami/ogniwami.


Normal

0

21

MicrosoftInternetExplorer4

ZAMAWIAJĄC MODUŁY NALEŻY PODAĆ DO JAKIEGO RODZAJU OGNIW BĘDĄ STOSOWANE.

Moduły sprzedawane są na sztuki lub S-pack na jednej płytce, max 6szt na płytce.

Normal 0 21 MicrosoftInternetExplorer4

JEŻELI SZUKASZ KOMPONENTÓW DO BUDOWY WŁASNEGO ROWERU ELEKTRYCZNEGO (lub innego pojazdu elektrycznego) - PISZ

[zasłonięte]@op.pl

JEŻELI CHCESZ MIEĆ ROWER ELEKTRYCZNY, A NIE POTRAFISZ GO SAM ZBUDOWAĆ – PISZ [zasłonięte]@op.pl

www.sigmaev.pl

ZAPRASZAMY NA JAZDY PRÓBNE ROWERAMI ELEKTRYCZNYMI

( W-wa Wola )

O MOCACH:

500W

1000W

1500W

3000W

6500W

termin ustalamy telefonicznie