Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BAJKI które LECZĄ część 1+2 Doris Brett

02-06-2012, 22:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 59.50 zł     
Użytkownik dyktanda-zbiory
numer aukcji: 2292577082
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 23   
Koniec: 20-05-2012 19:29:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Przedział wiekowy: dla dzieci z klas I-III (6-9 lat), dla dzieci z klas IV-VI (10-12 lat),
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

DORIS  BRETT

Bajki które leczą część 1

 

Oprawa: Miękka
Format: 14.5x20.5cm
Ilość stron: 236
Kiedy nasze dziecko czegoś się boi lub czymś martwi, a my właściwie nie bardzo wiemy, jak mu pomóc, doskonałym środkiem okazuje się specjalnie skonstruowane opowiadanie. Doris Brett pokazuje, w jaki sposób zastosować tę metodę, która nie tylko rozwiązuje problemy dziecka, ale też umacnia więź pomiędzy nim a jego rodzicami. Do nich właśnie adresowana jest ta książka (choć jej lekturę można polecić wszystkim osobom, które pracują z dziećmi).
Zamieszczone w niej opowiadania autorka wymyśliła kiedyś dla własnej córki. Każde z nich można jednak bez trudu przekształcić i dostosować do potrzeb własnego dziecka, a ono z radością przyjmie opowiadanie stworzone specjalnie dla niego.

Bajki które leczą część 2

Oprawa: Miękka
Format: 14.5x20.5cm
Ilość stron: 224
Kontynuacja książki "Bajki, które leczą. Cz. 1". Autorka adresuje ją szczególnie do tych rodziców, którzy pragną pomóc swoim dzieciom przezwyciężyć różnorodne problemy. Tworzy opowiadania – dotyczące m.in. lęku przed ciemnością, moczenia nocnego, nieśmiałości – które same w sobie stanowią prostą, skuteczną, a co najważniejsze, domową technikę terapii dzieci.
Terapeutami są w tym wypadku rodzice, którzy mogą nie tylko przeczytać swoim pociechom przykładowe opowiadanie o Ani, lecz również na podstawie książki nauczyć się zasad tej techniki terapeutycznej, dostosowywania jej do potrzeb własnego dziecka, a wreszcie – samodzielnego opowiadania historii.