NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI BAGNET WYPRODUKOWANY
W UNII EUROPEJSKIEJ Oferowany bagnet przeznaczony jest
do pomiaru poziomu oleju
w automatycznych skrzyniach biegów większości modeli Mercedesów,
wyprodukowanych w latach 1996–2012 (z wyłączeniem skrzyń 722.9xx i 7G-Tronic),
a także w samochodach Chrysler, Dodge, Jaguar, Jeep, Maybach, Ssangyong, wyposażonych
w automatyczne skrzynie biegów Mercedesa typu: 722.6xx 722.7xx 722.8xx (DGJ, NAG1, W5A180,
W5A330, W5A380, W5A580, W5A900, W5J400).
Nasze bagnety pomiarowe cechuje: – rączka wykonana z antypoślizgowego tworzywa, zapewniającego pewny uchwyt,
– bagnet ze stali nierdzewnej,
– czytelna, łatwa do odczytu skala,
– solidność wykonania.
Do każdego zakupionego bagnetu pomiarowego otrzymają Państwo
instrukcję użytkowania w formacie PDF.
PROFESJONALNY ZAMIENNIK MERCEDES-BENZ
NR KATALOGOWY: 140[zasłonięte]152100 i 168[zasłonięte]012100 do:
Mercedes W168, W169 – A140, A150, A160, A160CDI, A170CDI, A180, A180CDI, A190, A200, A200CDI, A200 TURBO, A210;
Mercedes W245 – B150, B160, B170, B170NGT, B180, B180CDI, B180NGT, B200, B200CDI, B200 TURBO;
Mercedes W202, W203, W204 – C160, C180, C180K, C200, C200K, C220, C220CDI, C230, C230K, C240 C250TD, C260, C270CDI, C280, C320, C350, C430, C540 C36, C36AMG C43, C43AMG, C55, C55AMG;
Mercedes W215 – CL55AMG, CL65Ach MG, CL500, CL540, CL550, CL580, CL600;
Mercedes W208, W209 – CLK180, CLK200, CLK220, CLK230, CLK260, CLK270, CLK320, CLK430, CLK500, CLK540, CLK55AMG;
Mercedes CLC – 2[zasłonięte]008-20 1.6L, 1.8L, 2.2L;
Mercedes CLS 55AMG; Mercedes W210, W211 – E180, E200, E200CDI, E200K, E220, E220CDI, E230, E240, E260, E250, E250TD, E270CDI, E280, E280T, E280 4 MATIC, E290TD, E300, E300TD, E320, E320CDI, E320 4 MATIC, E350, E400, E420, E430 4 MATIC, E43AMG, E500, E540, E550, E55, E55AMG;
Mercedes W463 G – G270, G290, G320, G400, G500, G540, G55AMG;
Mercedes W140 W220 – S280, S300TD, S320, S320CDI, S350, S370, S400, S420, S430, S500, S540, S550, S580, S600, S55AMG;
Mercedes W414 Vaneo - 160, 170CDI, 190;
Mercedes R170 R171 SLK – SLK180, SLK200, SLK200K, SLK230K, SLK320, SLK32AMG;
Mercedes W163 W164 M – ML270CDI, ML320, ML320CDI, ML350, ML370, ML400, ML430, ML500, ML540, ML550, ML55;
Mercedes R129 96 - R230 SL – SL280, SL320, SL370, SL500, SL540, SL550, SL580;
Mercedes W638 W639 Vito Viano – 2003- 2.2L, 2.5L, 3.0L, 3.2L, 3.5L, 3.7L;
Mercedes W901 - W906 Sprinter – 2000 - 2.2L, 2.7L, 3.0L, 3.5L;
Mercedes SLR 5.4L McLAREN – 2[zasłonięte]005-20
CHRYSLER – 300C 2004-On V6 3.0L, 3.5L, 3.6L, V8 5.7L, 6.1L, 6.4L, Crossfire 2004-On V6 3.2L, 3.2L SC;
DODGE – Challenger 2008- On V8 5.7L, 6.1L, Charger 2005-On V6 3.5L, 3.6L, V8 5.7L, 6.1L, 6.4L, Magnum 2004-On V6 3.5L, V8 5.7L, 6.1L, Nitro 2007-On 2.8L, V6 4.0L, Sprinter Van 2003-On 2.7L,
V6 3.0L, 3.5L;
JAGUAR – XJ8 1[zasłonięte]998-20 V8 4.0L, XJR 1[zasłonięte]998-19V8 4.0L, XK8 2[zasłonięte]000-20 V8 4.0L;
JEEP – Commander 2005-On 3.7L, Grand Cherokee 2002-On 2.7L, 3.0L, 3.6L, 3.7L, V8 5.7L, 6.1L,
6.4L Liberty 2[zasłonięte]008-20 2.8L Diesel, Wrangler 2[zasłonięte]010-20 2.2L;
MAYBACH – 57, 57 Special, 62,
62 Special, 67 Special V12 6.0L, 6.0L Bi-Turbo;
SSANGYONG – Chairman 2[zasłonięte]000-20 2.3L, V6 2.8L, 3.2L, Kyron 2[zasłonięte]004-20 2.0L, 2.3L, 2.7L, V6 3.2L, Musso 2[zasłonięte]000-20 2.7L, V6 3.2L, Rexton 2[zasłonięte]004-20 2.7L, V6 3.2L, Rodius 2[zasłonięte]004-20 2.7L, V6 3.2L