POSTANOWIENIA OGÓLNE
Regulamin określa zasady korzystania przez Nabywców ze Sklepu prowadzonego przez Sprzedawcę.
Regulamin udostępniany jest nieprzerwanie na stronie internetowej Sklepu w sposób umożliwiający Nabywcom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści.
Sprzedającym jest firma PRO-SERVICE Iwona Anna Szupiluk ul. Przestrzenna 4 ,70-809 Szczecin prowadząca działalność gospodarcza pod wpisem EDG: wpis nr 062249/07. Zarejestrowani pod numerem NIP: 851 [zasłonięte]188-22, Regon: 320 [zasłonięte]407, posługująca się nickiem na portalu Allegro PRO-service prowadząca sklep na portalu allegro "taniebagazniki". Kontakt z Usługodawcą można uzyskać: pod numerami telefonów 91 [zasłonięte]5595 lub 668 [zasłonięte] 524 , e-mailem : [zasłonięte]@pro-service.szczecin.pl, za pomocą komunikatora GG [zasłonięte]82374.
Zamówienia są przyjmowane droga elektroniczna z wykorzystaniem(internetu, poczty elektronicznej, formularzy sprzedaży oferowanych przez portal Allegro przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu przez cały rok , natomiast czas realizacji następuje wg. oferowanego formularza odbioru w dni robocze. Zamówienia można składać również telefonicznie lub odbierać towar w naszym sklepie stacjonarnym w godzinach pracy sklepu stacjonarnego pod adresem Szczecin, ul. Przestrzenna 4 po uprzednim sprawdzeniu dostępności towaru.
Zamówienie są przyjmowane zgodnie zasadami określonymi przez portal Allegro i są skuteczne gdy Kupujący prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym adres wysyłki oraz numer telefonu i e-mail , a także wybierze odpowiednią formę płatności.
Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich istnieje również możliwość odbiory osobistego.
Wszystkie ceny towarów są cenami brutto(zawierającymi podatek VAT).Na każdy towar jest wystawiany paragon lub po zgłoszeniu tego faktu faktura VAT.
Dostawy są realizowane na terytorium Polski .W wyjątkowych wypadkach ( dotyczy to niektórych towarów) po wcześniejszych ustaleniach jest możliwa wysyłka za granicę kraju.
Przed odbiorem Kupujący ma obowiązek sprawdzić przesyłkę w obecności Kuriera i w razie stwierdzenia jakiś nieprawidłowości wypełnić protokół reklamacyjny oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Kupującego z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie
Kupujący, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny
GWARANCJA ZWROTU TOWARU
Szanowny Kliencie! Jako Firma w pełni respektująca wszelkie prawa konsumenta, pragniemy poinformować, że zgodnie z Ustawą z dn. 02.03.2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz.U.nr 22, poz.271 z późn. zmianami) Klient ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w przeciągu 10 dni od daty otrzymania towaru.Szczegóły realizacji zwrotów towaru zawarte opisane są w zakładce: O Mnie.
|