- Silnik
Typ: czterosuwowy, chłodzony powietrzem
Układ: jednocylindrowy
Rozrząd: OHC
Pojemność skokowa: 49 ccm
Średnica x skok tłoka: 39,0mm x 41,4mm
Stopień sprężania: 8,8:1
Moc maksymalna: 1,6kW (3,5KM) przy 7500 obr/min
Moment obrotowy: 2,5Nm przy 5100 obr/min
Zasilanie: gaźnik
Zapłon: elektroniczny
Rozruch: elektryczny/nożny
Przeniesienie napędu: czterobiegowa skrzynia
- Zawieszenie
Rama: stalowa
Zawieszenie przednie: teleskopowe
Zawieszenie tylne: Mono-Shock
Hamulec przedni: tarczowy
Hamulec tylny: bębnowy
Opony przód/tył: bezdętkowe 3,50-10/3,50-1
- Plusy i minusy pojazdu
* ekonomika jazdy - niskie zużycie paliwa
* czytelna tablica rozdzielcza
* duży zbiornik paliwa
* standardowa dźwignia zmiany biegów
* idealne przystosowany do ruchu miejskiego - jest zwinny, zwrotny, bardzo dobrze prowadzi się na zakrętach
* ciekawa sylwetka
* Idealny do nauki jazdy jak i dla już doświadczonych młodych "ścigantów"
* Półautomatyczna skrzynia biegów, która sprawia jeszcze większą przyjemność z jazdy, kontrolowania obrotów silnika , słuchania "warczenia"
* Godny uwagi sprzęt dla Juniorów !
-
Więcej informacji pod numerem telefonu 603.124.516