Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BADANIE RUNKU PORADNIK DLA PRZEDSIĘBIORSTW HAND

28-01-2012, 1:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 10 zł     
Użytkownik BookAntik
numer aukcji: 2022241064
Miejscowość police
Wyświetleń: 6   
Koniec: 26-01-2012 15:18:48
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

BADANIE RUNKU – PORADNIK DLA PRZEDSIĘBIORSTW HANDLOWYCH.
J. Kłys, R. Kruczkowski, T. Pałaszewska-Reindl
Wydawnictwo: Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa, 1971r., 356 str., wymiar: 19,5cm. x12,5cm., okładki miękkie, książka używana, ISBN: brak, stan dobry.
Spis treści (główne punkty):
ZASADY I ZAKRES RZECZOWY BADAN RYNKU.
1. Istota, cel i kierunki rozwoju badań rynku w jednostkach handlu wewnętrznego.
2. Zakres rzeczowy badań rynku w przedsiębiorstwach handlowych.
METODY BADAŃ RYNKU W PRZEDSIĘBIORSTWACH HANDLU WEWNĘTRZNEGO
1. Charakterystyka prac związanych z badaniami rynku.
2. Materiały źródłowe do badań rynku.
3. Metody stosowane w badaniach rynku
4. Technika badań rynku w przedsiębiorstwach handlu wewnętrznego.
ORGANIZACJA I TRYB BADAŃ RYNKU W JEDNOSTKACH HANDLUWEWNĘTRZNEGO
1. Organizacja badań rynku w handlu wewnętrznym.
2. Organizacja wewnętrzna badań rynku w przedsiębiorstwach handlowych.
3. Uwagi końcowe.
Do wylicytowanej kwoty należy doliczyć koszt przesyłki.
Wysyłka nastąpi po otrzymaniu zapłaty na konto wskazane w mailu potwierdzającym dokonanie zakupu.