Badania w public relationsWprowadzenieMiotk Anna
Wydawnictwo: Difin ISBN:[zasłonięte]978-8341-614-4 Liczba stron: 231 Oprawa: Miękka Wydanie: 2012 r.
Opis: Książka to pierwsza na polskim rynku pozycja, która w sposób przekrojowy, a przy tym przystępny, prezentuje najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem badań w public relations. Podczas gdy w tej młodej jeszcze w Polsce branży większość praktyków PR bazuje na wyliczaniu „ekwiwalentu reklamowego”, aby udowodnić swoją skuteczność – okazuje się, że istnieje wiele innych sposobów na to, aby mierzenie efektów w public relations przestało być „Świętym Graalem”, a stało się wymierną codziennością. Warto przeczytać o tym, jakie metody i narzędzia mogą być wykorzystywane wprowadzeniu badań, jak konstruować mierniki, a przede wszystkim o tym, że warunkiem skutecznego mierzenia efektów działań PR jest rzetelnie opracowany plan działań. Autorka mierzy się również z panującymi w branży stereotypami dotyczącymi badań i wskazuje najważniejsze nowe trendy. Teorię ubarwia praktycznymi radami oraz przykładami z biznesu. Dzięki lekturze tej książki okazuje się, że mierzenie efektów działań PR jest łatwiejsze, niż się wydaje! Patron medialny: Marketing w Praktyce
UWAGA!!! MOŻLIWY ODBIÓR OSOBISTY
W WARSZAWIE ANTYKWARIAT SZKOLNY
Pl. DĄBROWSKIEGO 3 lok. 26 ( I piętro)
Tel. 502 322 543
W ofercie dostępne również inne podręczniki szkolne: używane i nowe do wszystkich niemal rodzajów szkół !!!
Zapraszam na inne moje aukcje!!!!!!
Dodatkowe informacje na temat skupu książek można uzyskać pod numerem telefonu :
+ 48 502 322 543.
bądź wysyłając e-mail na adres : rafal_[zasłonięte]@gazeta.pl
SZANOWNI PAŃSTWO JEŻELI NIE ZNALE ŹLIŚCIE NA INNYCH AUKCJACH JAKIEJŚ INTERESUJĄCEJ WAS KSIĄŻKI, PROSIMY NAPISAĆ DO NAS NA ADRES rafal_[zasłonięte]@gazeta.pl LUB DZWONIĆ pod numer 502 322 543, MOŻE AKURAT KSIĄŻKA KTÓREJ SZUKACIE ZNAJDUJE SIĘ W NASZYM MAGAZYNIE. WTEDY CHETNIE WYSTAWIMY JĄ NA AUKCJI SPECJALNIE DLA PAŃSTWA !!!!!!!!