|
Badania rynkowe - ważny temat dla wszystkich, których losy zawodowe są jakkolwiek związane z marketingiem, reklamą, mediami czy sprzedażą, a także dla absolwentów i studentów nauk społecznych: socjologii, psychologii, ale również politologii i innych kierunków, w tym nauk ekonomicznych i ścisłych. To z grona tych osób najczęściej wywodzą się badacze rynku - pracownicy instytutów badawczych i firm korzystających z ich usług.
Książka ta to poradnik, który podpowiada, jak badania rynkowe wpisują się w kompleksowy proces planowania marketingowego. Pozwoli na wyrobienie sobie zdania co do doboru metod badawczych.
Odpowiada też na konkretne pytania, a wśród nich: - Jak badać potencjał rynku i szacować wielkość niszy rynkowej? - Jak wyznaczać elastyczność cenową? - Jak oceniać kondycję marki? - Jakimi sposobami bada się skuteczność reklamy? - Na czym polegają badania mediów? - Jakimi metodami można przeprowadzić te wszystkie rodzaje badań?
A co interesującego z badań rynkowych może czerpać tzw. "zwykły człowiek", niezwiązany zawodowo z żadną z powyższych dziedzin? Także ten temat został zasygnalizowany w książce. Nie można bowiem pominąć ważnej roli badań politycznych i badań opinii, dostarczających nam wszystkim wiedzy o tzw. klimacie opinii publicznej.
Słowem - o badaniach rynkowych mówimy zwięźle, po prostu i po polsku!
*************************
DROGI KLIENCIE, KUPUJĄC KSIĄŻKI NA KILKU NASZYCH AUKCJACH, ZA WYSYŁKĘ PŁACISZ RAZ, LUB - NIC JEŻELI WYBIERZESZ OPCJĘ LIST EKONOMICZNY - ZAWSZE 0,00 ZŁ !!!!!!!!!!!!!
|
|
|