Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją

13-10-2014, 0:19
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 52 zł     
Użytkownik SzokPark
numer aukcji: 4602762743
Miejscowość Jejkowice
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 3   
Koniec: 13-10-2014 00:20:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

[zasłonięte]@wp.pl

 

tel. 666 [zasłonięte] 783

Przelew Bankowy PKO BP 

971[zasłonięte] 247200[zasłonięte]402 [zasłonięte] 043125

lub

Płacę z Allegro

 

Poczta Polska - list polecony,  paczki

Bezpiecznie – nadajemy tylko polecone przesyłki

  Pełny regulamin na stronie

           o mnie

Badania marketingowe 

w zarządzaniu organizacją
 

               Autor: Wojciech Popławski,

                              Eulalia Skawińska

 

                            Redakcja: Popławski Wojciech

                                                   Skawińska Eulalia                              


Wydawca: PWE

 


Oprawa: Miękka
Format: 16.2x23.7cm
Liczba stron: 364
Rok wydania: 2012

Podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację badania marketingowego i prezentację jego wyników; stosowanie statystyki w badaniach marketingowych; wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; międzynarodowe badania marketingowe. Podręcznik uzupełniają opisy studiów przypadków, co pozwala ugruntować wiedzę i przygotować się do samodzielnego zaprojektowania i realizacji badania marketingowego.

Podręcznik jest przeznaczony dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów.