George E. Breen, Albert B. Blankenship Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1995, wyd. I, str. 248, wym 19,5 x 25,5 cm Jesteś menedżerem lub właścicielem niewielkiej firmy. Podejmując różne decyzje zawierzasz na ogół własnemu doświadczeniu, intuicji lub opiniom otoczenia. Ale sam wiesz, jak często bywają zawodne. Jesteś sfrustrowany, bo przecież wydawało ci się, że … To jest właśnie twój błąd. Człowiekowi interesu nic nie może się wydawać. Ty musisz dokładnie wiedzieć, dlaczego podjąłeś konkretną decyzję i jakie będą jej konsekwencje. Skąd masz o tym wiedzieć ? W dużej mierze właśnie dzięki badaniom marketingowym. Wiemy, że nie jesteś specjalistą w tej dziedzinie. Jeśli Cię stać, możesz zlecić ich przeprowadzenie wyspecjalizowanej osobie lub firmie. Zakładamy jednak, że twoja firma jest nieduża i ma ograniczone możliwości finansowe. Dlatego podpowiadamy, zrób to sam, korzystając z naszego poradnika. Dowiesz się z niego m. in. na czym polegają samodzielne badania, w jaki prosty sposób możesz je przeprowadzić, w jakich sytuacjach i w jakim zakresie, jakie zastosować metody i techniki badawcze, jak zebrać potrzebne informacje, jak uzyskać końcowe wyniki badań. Dopiero na podstawie ich analizy i oceny możesz stwierdzić, czy decyzja, którą zamierzałeś podjąć, jest tego warta.
możliwy odbiór w Warszawie