Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BADANIA MARKETINGOWE - TEORIA I PRAKTYKA - NOWA

26-06-2012, 23:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 52.50 zł     
Użytkownik mksiegarnia
numer aukcji: 2355676255
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 10   
Koniec: 17-06-2012 19:07:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



e-mail: [zasłonięte]@gmail.com



Klikajac "Kup teraz" akceptujesz warunki regulaminu znajdujacego sie w zakladce "O mnie".



Najczesciej zadawane pytania.



Zachecamy do dokonywania platnosci przez Allegro, dane do zwyklego przelwu znajdziesz w zakladce "O mnie".





Badania marketingowe Teoria i praktyka




Podręcznik akademicki do przedmiotu Badania marketingowe, przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Zawiera kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przykładami pochodzącymi z polskiej praktyki gospodarczej.

Największymi atutami podręcznika są:
* uwzględnienie najnowszych badań,
* przykłady pochodzące z polskich firm,
* kompleksowe podejście,
* przejrzysta struktura i jasność wykładu,
* bogata bibliografia,
* indeks rzeczowy.

 

Oprawa: Miękka
Format: 16.5x24.0cm
Ilość stron: 496
Wydanie: 1
Rok wydania: 2011