Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BADANIA MARKETINGOWE PODSTAWY METODYCZNE r.2011

28-01-2012, 3:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 59.20 zł     
Użytkownik Studentmaks
numer aukcji: 2062272730
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 5   
Koniec: 27-01-2012 08:32:20
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

studentmaks.pl - księgarnia internetowa
Księgarnia Studentmaks
[zasłonięte]@studentmaks.pl
tel. 61 [zasłonięte] 11 61[zasłonięte]847 56
fax. 61[zasłonięte]833-63 wew. 24

Właściciel księgarni:
Colorful Media s.c.
ul. Lednicka 23
60-413 Poznań
NIP 781 [zasłonięte] 69
www.colorfulmedia.pl

Numery ewidencyjne:
wpis pod nr 21234/2003/S prowadzony
przez Urząd Miasta Poznania
wpis pod nr 17130/2001/S prowadzony
przez Urząd Miasta Poznania
Koszty wysyłki
Poczta Polska - Priorytetowa: 11zł Przesyłka kurierska: 11zł Przesyłka pobraniowa: 16zł Przy zamówieniu powyżej 150zł : 0zł (nie dot. przesyłki pobraniowej)
Kontakt
Colorful Media
tel. (0-61)[zasłonięte]847 56
[zasłonięte]@studentmaks.pl

BADANIA MARKETINGOWE PODSTAWY METODYCZNE

Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dostarczają decydentom informacji zastępujących intuicję i rutynowe doświadczenie, które może być zawodne. Treścią czwartego, zmienionego wydania podręcznika są znane i powszechnie stosowane metody badań marketingowych. Układ książki wyznaczają kolejne etapy procesu badawczego: - projektowanie badania marketingowego (w tym dobór próby i budowa instrumentu pomiarowego), - zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych, - redukcja i analiza danych, - prezentacja i ocena wyników badania marketingowego. Książka jest przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych z różnych typów uczelni. Mogą z niej również skorzystać praktycy – specjaliści w zakresie badań marketingowych – prowadzący badania własne lub kierujący pracami badawczymi, a także menedżerowie firm odpowiedzialni za nadzorowanie i zlecanie badań marketingowych w przedsiębiorstwach.

Informacje dodatkowe

Wydawca Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.
Autor Stanisław Kaczmarczyk
Nr wydania 4
SKU ---
Kod KSI PWEW-09809*
Rok 2011
Waga 0.75
Ilość stron 548
ISBN 13 978[zasłonięte][zasłonięte]08194
ISBN 10 ---
Język polski
Tom ---
Seria ---
Oprawa miękka
Copyright © 2[zasłonięte]009-20 Colorful Media