Koszty wysyłki
Poczta Polska - Priorytetowa:
11zł
Przesyłka kurierska:
11zł
Przesyłka pobraniowa:
16zł
Przy zamówieniu powyżej 150zł :
0zł (nie dot. przesyłki pobraniowej)
Kontakt
Colorful Media
tel. (0-61)[zasłonięte]847 56
[zasłonięte]@studentmaks.pl
BADANIA MARKETINGOWE PODSTAWY METODYCZNE
Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dostarczają decydentom informacji zastępujących intuicję i rutynowe doświadczenie, które może być zawodne. Treścią czwartego, zmienionego wydania podręcznika są znane i powszechnie stosowane metody badań marketingowych. Układ książki wyznaczają kolejne etapy procesu badawczego: - projektowanie badania marketingowego (w tym dobór próby i budowa instrumentu pomiarowego), - zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych, - redukcja i analiza danych, - prezentacja i ocena wyników badania marketingowego. Książka jest przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych z różnych typów uczelni. Mogą z niej również skorzystać praktycy – specjaliści w zakresie badań marketingowych – prowadzący badania własne lub kierujący pracami badawczymi, a także menedżerowie firm odpowiedzialni za nadzorowanie i zlecanie badań marketingowych w przedsiębiorstwach.
Informacje dodatkowe
Wydawca |
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A. |
Autor |
Stanisław Kaczmarczyk |
Nr wydania |
4 |
SKU |
--- |
Kod KSI |
PWEW-09809* |
Rok |
2011 |
Waga |
0.75 |
Ilość stron |
548 |
ISBN 13 |
978[zasłonięte][zasłonięte]08194 |
ISBN 10 |
--- |
Język |
polski |
Tom |
--- |
Seria |
--- |
Oprawa |
miękka |
Cena detaliczna: 66.57zł
Nasza cena: 59.25zł
Copyright © 2
[zasłonięte]009-20 Colorful Media