Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Badania marketingowe. Podstawy metodyczne [nowa]

19-01-2012, 15:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 60.10 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 1999463686
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 14-01-2012 11:16:43
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Badania marketingowe. Podstawy metodyczne

Kaczmarczyk Stanisław

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]08194
  • liczba stron: 548
  • okładka: kartonowa foliowana
  • wydawnictwo: pwe
  • wymiary: 162 x 237 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-06
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dostarczają decydentom informacji zastępujących intuicję i rutynowe doświadczenie, które może być zawodne. Treścią czwartego, zmienionego wydania podręcznika są znane i powszechnie stosowane metody badań marketingowych. Układ książki wyznaczają kolejne etapy procesu badawczego:- projektowanie badania marketingowego (w tym dobór próby i budowa instrumentu pomiarowego),- zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych,- redukcja i analiza danych,- prezentacja i ocena wyników badania marketingowego.Książka jest przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych z różnych typów uczelni. Mogą z niej również skorzystać praktycy - specjaliści w zakresie badań marketingowych - prowadzący badania własne lub kierujący pracami badawczymi, a także menedżerowie firm odpowiedzialni za nadzorowanie i zlecanie badań marketingowych w przedsiębiorstwach.


    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.