Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary

18-05-2014, 14:00
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 30 zł     
Użytkownik 451stopni
numer aukcji: 4252552081
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 1   
Koniec: 17-06-2014 13:49:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań

WydawnictwoWydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Rok wydania1996
OkładkaMiękka
StanŚredni
AutorOpracowanie zbiorowe


Badania marketingowe dostarczają przedsiębiorstwom informacji użytecznych w procesie formułowania celów działania, wyboru rynków docelowych, planowania marketingowego, jego realizacji oraz kontroli efektywności marketingu. Autorzy - pracownicy naukowi Instytutu Marketingu Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu - chcą zaspokoić rosnące zapotrzebowanie na informację marketingową dostosowaną do charakteru podejmowanych decyzji. Struktura książki odznacza się oryginalnością ujęcia poruszonych zagadnień, gdyż wyodrębniono w niej, obok prezentacji procedur i technik badawczych, osobną część poświęconą omówieniu głównych obszarów zastosowań metod i technik badań marketingowych. Należą do nich:- określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju,- wyznaczanie segmentów rynku,- badania nowego produktu i produktów istniejących już na rynku,- badania cen w poszczególnych fazach cyklu życia produktu,- analiza dystrybucji towarów i ocena poziomu obsługi klientów,- badania skuteczności reklamy i środków promocji sprzedażyKsiążka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych oraz kierunków ekonomicznych w innych uczelniach, słuchaczy kursów i studiów podyplomowych, a także menedżerów i pracowników firm, które w swych działaniach stosują zasady marketingu.