Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary

20-01-2014, 19:40
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 30 zł     
Użytkownik izabela1492
numer aukcji: 3867915597
Miejscowość Rabka-Zdrój
Wyświetleń: 1   
Koniec: 18-01-2014 20:00:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1996
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Bliskie strony allegro
od poniedziałku do piątku
od 9.00 do 17.00
502 [zasłonięte] 641
502 [zasłonięte] 036
[zasłonięte]@bliskiestrony.eu

przelew bankowy:
76 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]4450091 [zasłonięte] 359440
list ekonomiczny
list priorytetowy
list ekonomiczny polecony
list priorytetowy polecony
paczka ekonomiczna
paczka priorytetowa
Książki wysyłamy w ciągu 24 godzin po otrzymaniu płatności.

Przesyłki realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej i InPost.

Nie ponosimy odpowiedzialności za zwykłe przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej i InPost.

W przypadku zakupu większej ilości sztuk proszę o kontakt w celu ustalenia ceny wysyłki.
Do każdej transakcji wystawiamy paragon lub rachunek.
Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań
image
  • rok wydania : 1996
  • wydawnictwo : Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
  • ISBN : 83-7011-239-0
  • stan : bd-
  • okładka : miękka
  • wydanie : I
  • ilość stron : 362
  • język : polski
  • przekład : (-)
  • ilustracje : (-)
  • waga(kg) : 0,6
  • wymiary : 16,5x24x2
  • autor : Mazurek-Łopacka Krystyna red.
  • zbiór : MS
  • seria : (-)
cena: 30
opis książki:

Badania marketingowe dostarczają przedsiębiorstwom informacji użytecznych w procesie formułowania celów działania, wyboru rynków docelowych, planowania marketingowego, jego realizacji oraz kontroli efektywności marketingu. Autorzy - pracownicy naukowi Instytutu Marketingu Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu - chcą zaspokoić rosnące zapotrzebowanie na informację marketingową dostosowaną do charakteru podejmowanych decyzji. Struktura książki odznacza się oryginalnością ujęcia poruszonych zagadnień, gdyż wyodrębniono w niej, obok prezentacji procedur i technik badawczych, osobną część poświęconą omówieniu głównych obszarów zastosowań metod i technik badań marketingowych. Należą do nich:- określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju,- wyznaczanie segmentów rynku,- badania nowego produktu i produktów istniejących już na rynku,- badania cen w poszczególnych fazach cyklu życia produktu,- analiza dystrybucji towarów i ocena poziomu obsługi klientów,- badania skuteczności reklamy i środków promocji sprzedażyKsiążka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych oraz kierunków ekonomicznych w innych uczelniach, słuchaczy kursów i studiów podyplomowych, a także menedżerów i pracowników firm, które w swych działaniach stosują zasady marketingu.

zapraszamy na nasze pozostałe aukcje: