Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Badania marketingowe na rynku... [nowa]

28-02-2012, 14:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 59.10 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 2029946169
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 30-01-2012 15:13:36
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Badania marketingowe na rynku business-to-business

Aleksandra Kaniewska-Sęba, Bogna Pilarczyk, Grzegorz Leszczyński

Dane:
  • ISBN:83-7484-015-3
  • liczba stron: 320
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna
  • wymiary: 160 x 240 mm
  • Rok wydania: 2006
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Przedsiębiorstwa, decydując się na przeprowadzenie badań marketingowych na rynku business-to-business, stają przed problemem, jaką metodę badawczą przyjąć, by zdobyć potrzebne informacje w jak najkrótszym czasie i ponieść jak najmniejsze koszty. Aby dokonać właściwego wyboru, muszą dysponować wiedzą na temat specyfiki badań na tym rynku. Autorzy książki dzielą się doświadczeniami na temat wykorzystania internetowych i tradycyjnych metod zbierania danych w firmach na rynku business-to-business. Opierają się między innymi na wynikach przeprowadzonych przez siebie badań, w których uczestniczyli menedżerowie sprzedaży i marketingu.

    Wstęp
    1. Badania marketingowe na rynku business-to-business
    Znaczenie i perspektywy rozwoju badań marketingowych
    Cechy i zachowania przedsiębiorstw a prowadzenie badań marketingowych
    Intemetjako nowe narzędzie i obszar badań
    Proces badań marketingowych
    Biedy w badaniach marketingowych
    Kreatywność w badaniach marketingowych
    2. Pozyskiwanie informacji marketingowych ze źródeł wtórnych
    Cechy i ocena źródeł wtórnych
    Dane pochodzące z zasobów firmy
    Dane ze źródeł zewnętrznych
    Internetowe źródła wtórne
    Studium przypadku: Możliwość wykorzystania intemetowych źródeł wtórnych
    do analizy makrootoczenia na przykładzie producenta materiałów budowlanych
    Marketingowe bazy danych
    3. Obserwacje i eksperymenty
    Zasady prowadzenia badań metodą obserwacji
    Eksperymenty w badaniach marketingowych
    4. Wywiady i ankiety na rynku business-to-business
    Wywiady
    Ankiety
    Łączenie różnych metod prowadzenia wywiadów i ankiet w jednym badaniu
    (mixed-mode)
    5. Projektowanie kwestionariuszy i przygotowanie scenariusza
    Przygotowanie kwestionariusza do badań wśród przedsiębiorstw
    Projektowanie kwestionariusza online
    Scenariusze wywiadów w badaniach jakościowych
    6. Motywowanie respondentów do udziału w badaniach
    Zwrotność w wywiadach i badaniach ankietowych
    Zachowania respondentów
    Zwiększanie skłonności przyszłych respondentów do udziału w badaniach
    7. Organizacja badań z wykorzystaniem wywiadów i ankiet
    Zarządzanie pracą osób prowadzących wywiady bezpośrednie i telefoniczne
    Prowadzenie zogniskowanych wywiadów grupowych
    Organizacja kontaktów z respondentami w badaniach ankietowych
    Wybrane aspekty organizacji ankiet internetowych
    8. Analiza i prezentowanie wyników badań
    Stosunek decydentów do wyników badań
    Analiza danych uzyskanych w badaniach ilościowych
    Analiza danych uzyskanych w badaniach jakościowych
    Prezentowanie wyników badań
    9. Porównanie tradycyjnych i internetowych wywiadów i ankiet
    Czas przeprowadzania ankiet i wywiadów
    Koszty wywiadów i ankiet
    Jakość wyników badań
    Czy wywiady i ankiety internetowe są alternatywą dla badań tradycyjnych?
    Studium przypadku: porównanie czasu i kosztów badań tradycyjnych i
    internetowych
    Studium przypadku: organizacja i przebieg internetowych wywiadów
    zogniskowanych i pogłębionych
    10. Współpraca z agencją badań marketingowych
    Rola, zadania i typy agencji badawczej
    Kryteria wyboru agencji badawczej
    Zasady współpracy z agencją badawczą
    Aneks
    Metodyka badań własnych opisanych w książce
    Bibliografia
    Indeks

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.