► Zamówienie
Krok 1
Zamówienia dokonać mogą Państwo przez opcję KUP TERAZ. Następnie postępując według kolejnych kroków formularza zamówienia alle prosimy o sfinalizowanie zamówienia wybierając formę zapłaty i dostawy. W polu „wiadomość dla sprzedającego” prosimy o podanie wybranego wariantu kolorystycznego.
Krok 2
Państwa zamówienie oraz wpłata odnotowywana jest w biurze firmy MOV i zamówiony towar przygotowywany jest do wysyłki. Jeżeli zabraknie nam jakich kolwiek danych koniecznych do sfinalizowania trasakcji skontaktujemy się z Państwem telefonicznie bądź meilowo.
Krok 3
Zamówiony produkt dostarczany jest do Państwa przez firmę kurierską.
► Płatność
► Dokonując zakupu w naszym sklepie internetowym mogą Państwo skorzystać z następujących form płatności :
► Przelew na konto bankowe :
Dane do przelewu:
MOV Cezary Wdowiak
Akacjowa 30 ; 76-251 Bolesławice
Raiffeisen Polbank
83 2340 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0092000 [zasłonięte] 000096
► Dane do przelewu międzynarodowego w walucie Euro :
MOV Cezary Wdowiak
Akacjowa 30 ; 76-251 Bolesławice
mBank
IBAN : PL27 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040012 [zasłonięte] 014707
BIC : BREXPLPWMBK
► Płatność przy odbiorze :
Koszt produktu wraz z kosztem transportu opłacają Państwo w momencie dostarczenia towaru przez firmę kurierską.
Do kosztów całkowitych doliczana jest prowizja 10 zł w przypadku przesyłek poniżej 31,5kg i 20 zł dla przesyłek gabarytowych powyżej 31,5kg.
► Płatności elektroniczne :
► Transport i dostawa
► Koszt transportu przesyłek do 31,5kg :
POLSKA - 40 PLN
NIEMCY - 49,99 EUR
UK - 39,99 GBP
Pozostałe kraje wg. mapy.
Płatność przy odbiorze przesyłki możliwa jest jedynie na terenie Polski i wiąże się z dopłatą 10 PLN
|
|
► Koszt transportu przesyłek ponadgabarytowych do 300kg :
POLSKA - 200 PLN
NIEMCY - 149,99 EUR
UK - 149,99 GBP
Pozostałe kraje wg. mapy.
Płatność przy odbiorze przesyłki możliwa jest jedynie na terenie Polski i wiąże się z dopłatą 20 PLN
|
|
Przesyłki wysyłane są poprzez firmę kurierską. Przesyłka jest zapakowana w opakowanie firmowe lub dedykowaną paletę. Przesyłka jest ubezpieczona, ale w trosce o klienta MOV zobowiązuje się na ponoszenie odpowiedzialności za paczkę aż do momentu dostarczenia przesyłki do Klienta. Kurier ma obowiązek umożliwienia klientowi sprawdzenie przesyłki pod względem braku uszkodzeń mechanicznych, w przypadku ich wykrycia kurier posiada protokół szkody, który wypełnia z klientem. Uszkodzenia zgłoszone bez protokołu szkody nie będą brane pod uwagę przy rozpatrywaniu reklamacji.
Każda przesyłka nadawana jest w opakowaniu firmowym w formie przesyłki kurierskiej. W skład każdej przesyłki wchodzi zamówiony towar oraz komplet dokumentów. Każda przesyłka jest weryfikowana przed nadaniem co do zgodności z zamówieniem. Przesyłki są ubezpieczone. Przesyłki nadawane na paletach dostarczane są do odbiorcy samochodem posiadającym platformę rozładunkową.
W trosce o jakość oferowanych przez nas usług i pomyślne przeprowadzenie transakcji prosimy o sprawdzenie wizualne przesyłki przed odbiorem. Informujemy również iż kurier ma obowiązek umożliwienia klientowi sprawdzenie przesyłki pod względem braku uszkodzeń mechanicznych, w przypadku ich wykrycia kurier posiada protokół szkody, który wypełnia z klientem. Uszkodzenia zgłoszone bez protokołu szkody nie będą brane pod uwagę przy rozpatrywaniu reklamacji.
W przypadku stwierdzenia braku w przesyłce lub niezgodności dostarczonego towaru z zamówieniem prosimy o kontakt w terminie maksymalnie 48 godzin od momentu dostawy towaru, zamówienia zgłoszone po tym terminie nie będą uwzględniane.
W przypadku braku dokumentów fiskalnych lub gwarancyjnych prosimy o kontakt maksymalnie w przeciągu 7 dni od daty dostawy w celu uzupełnienia.
Klientowi przysługuje 10 dniowy termin (termin ten nie dotyczy zakupu na firmę) zwrotu towaru bez podawania przyczyny. Towar zwracany nie może być rozpakowywany z wewnętrznego opakowania foliowego, nie może być używany lub zdekompletowany. W przypadku zwrotu towaru należy przesłać go na adres firmowy, należy podać numer konta bankowego na które ma być dokonany zwrot pomniejszony o koszty transportu. Informacja ta może być do nas dostarczona pisemnie wraz z produktem lub poprzez pocztę elektroniczną na adres [zasłonięte]@swiatmasazu.pl
Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.) informujemy iż prawo zwrotu nie przysługuje w przypadku zakupu produktu przez firmę (spółkę lub instytucję) gdzie wystawiana jest faktura vat jako dowód zakupu oraz gdy kupowany produkt został wykonany na zamówienie klienta np. kolor płyty meblowej, kolor drewna lub tapicerki inny niż oferowane w standardowej ofercie producenta, produkt o zmienionych wymiarach zgodnie ze specyfikacją zamawiającego.