Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki

12-07-2012, 11:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 10 zł     
Użytkownik grzkem7550
numer aukcji: 2440451443
Miejscowość Nowy Sącz
Wyświetleń: 9   
Koniec: 02-07-2012 20:38:52

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Nowa książka pt.:
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego


Wyczerpujące omówienie wszystkich najważniejszych aspektów planowania marketingowego

  • Poznaj zasady planowania marketingowego
  • Sprawnie definiuj rynki i segmenty docelowe
  • Zaplanuj politykę promocji, sprzedaży i obsługi klienta





Tworzenie strategii marketingowych nadal pozostaje słabą stroną wielu przedsiębiorstw. Tymczasem realistyczne, użyteczne i osiągalne plany marketingowe są kluczowym elementem sukcesu firmy. Zanim jednak rozpocznie się tworzenie planu marketingowego, należy wykonać kilka czynności przygotowawczych. Po ich realizacji oraz zrozumieniu celów i zasad planowania marketingowego stworzenie doskonałej strategii marketingowej nie powinno nastręczyć trudności.


Książka "Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego" to doskonały podręcznik dla menedżerów, którzy chcą poznać zasady tworzenia strategii podbijania rynków, a nie mają czasu na przebijanie się przez setki stron książek pełnych wiadomości teoretycznych. Przedstawia kluczowe zasady i pojęcia oraz działania niezbędne do stworzenia skutecznego i możliwego do realizacji planu marketingowego. Zawiera wiele ćwiczeń, przykładów i testów, które ułatwią szybkie zastosowanie wiedzy w praktyce.

  • Różnice pomiędzy strategią i taktyką
  • Miejsce planowania marketingowego w procesie planowania w firmie
  • Wewnętrzny audyt marketingowy
  • Analiza mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa
  • Określenie rynków docelowych
  • Analiza portfela produktów
  • Ustalanie strategii reklamy, promocji i sprzedaży
  • Stworzenie polityki cenowej



Poznaj tajniki jednego z najistotniejszych elementów procesów marketingowych.


Spis treści oraz przykładowy rozdział znajduje się na poniższej stronie:
http://pdf.helion.pl/skutep/skutep-5.pdf


Parametry książki:

  • Autor: Malcolm McDonald
  • Data wydania: 2006/04
  • Stron: 208
  • Tłumaczenie: Anna Kwaśniewska
  • ISBN: 832[zasłonięte]1139 / 83-[zasłonięte]-0113-9
  • Format: A5
  • Oprawa: miękka
  • Numer z katalogu: 3037

Posiadam również inne nowe książki o marketingu

http://alle/listing/user.php/run?category=90343&us_id=[zasłonięte]20355



Poniżej zdjęcia, które osobiście zrobiłem:

Jak nie tracić na kosztach wysyłki ??

Realizacja tańszego kosztu wysyłki (polecam Paczkomaty i E-Przesyłkę).



1. Paczkomaty Inpost (czyli na Allegro nazywa się to: Odbiór w punkcie). Jeżeli masz go w pobliżu, po drodze do pracy, sklepu itd. to również możesz zamówić taką usługę, plusem jest to, że można odebrać paczkę o dowolnej godzinie i dowolnym dniu.


Lista paczkomatów znajduje się na stronie: http://www.paczkomaty.pl/znajdz_paczkomat,33.html

Plusy takiej przesyłki:

  • Jest najtańsza na rynku usług pocztowych
  • Bardzo szybko jest dostarczana, jeżeli jest nadana rano to często na drugi dzień jest już do odbioru
  • Śledzimy paczkę przez Internet
  • Paczkomaty działają 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Czyli odebrać paczkę możemy nawet w dni wolne od pracy
  • Dostajemy SMS na nasz telefon, że paczka jest już do odbioru



Aby skorzystać z oferty musisz założyć bezpłatne konto (jeżeli jeszcze nie masz) aby śledzić przesyłkę przez Internet i wybrać paczkomat do odbiorów paczek. Konto zakłada się na stronie http://www.paczkomaty.pl

2. E-Przesyłka - Poczta Polska (czyli na Allegro nazywa się to: Odbiór w punkcie). Od zwykłej paczki różni się tym, że należy osobiście odebrać na poczcie polskiej. Przesyłka jest tania gdyż listonosz nie przynosi paczki do domu a sami odbieramy ją na poczcie polskiej (gdy nikogo nie ma w domu jest to idealne rozwiązanie). Dodatkowo możemy śledzić trasę paczki przez Internet a gdy będzie gotowa do odbioru dostajemy SMS na nasz telefon.

Jeżeli Twój urząd pocztowy świadczy taką usługę to możesz ją zamówić.


Paczki takie wydają tylko wyznaczone urzędy pocztowe. Listę urzędów znajdziesz (w polu „Kod pocztowy adresata” wpisz swój kod pocztowi i naciśnij szukaj) na stronie http://www.poczta-polska.pl/eprzesylka/


Plusy takiej przesyłki:

  • Jest tańsza od paczki dostarczanej przez listonosza
  • Śledzimy trasę paczki przez Internet
  • Dostajemy SMS, że paczkę możemy już odebrać

3. Poczta Inpost (list polecony dostarczany przez listonosza firmy Inpost). Jeżeli w Twojej okolicy działa ta poczta to możesz zamówić ich tańszą usługę.

Na stronie http://www.inpost.pl/
Wpisz swój kod pocztowy w okienku "SPRAWDŹ NASZ ZASIĘG DZIAŁANIA".

Jeżeli listonosz dostarcza na Twoim terenie to możesz zamówić taką wysyłkę. Uwaga: Jeżeli nie ma nikogo w domu to listonosz zostawia awizo i należy osobiście odebrać w punkcie Inpost. To się opłaca gdy ktoś cały czas jest w domu lub gdy zostawiono Ci awizo i masz blisko siebie punkt odbioru (nie polecam gdy musisz osobiście udać się na drugi koniec miasta), lista punktów http://www.inpost.pl/pomoc/mapa-placowek.html


Plusy takiej przesyłki:

  • Jest tańsza od poczty polskiej. Koszt wysyłki podałem w zakładce "Dostawa i płatność - Dodatkowe informacje".

Wybór dostawy jaki będzie dla Ciebie najkorzystniejszy pozostawiam ostatecznie Tobie