Książka jest NOWA, w stanie IDEALNYM. Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki. Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów
Wydawnictwo: OnePress Co daje zarządzanie kluczowymi klientami? Będąc blisko klienta, możesz przewidzieć jego potrzeby, zanim jeszcze się skrystalizują. Wiedząc o jego planach, możesz składać lepsze oferty. Kiedy zdobędziesz jego zaufanie i staniesz się kluczowym dostawcą, cena sprzedaży nie będzie już najważniejszym punktem rozmów handlowych, a okazjonalne konflikty nie doprowadzą do zakończenia współpracy. W zarządzaniu kluczowymi klientami chodzi o to, aby interesy dostawcy i klienta przestały być przeciwstawne -- aby klient nie szukał korzyści kosztem dostawcy. Dlatego warto wiedzieć, kim są kluczowi klienci, i inwestować w nich. Jak doprowadzić do korzystnej współpracy z kluczowymi klientami? Penetrowanie firmy klienta otwiera przed Tobą wielkie możliwości, lecz nie oczekuj, że wszystkim zajmie się jeden dobry sprzedawca. Zarządzanie kluczowymi klientami to gra zespołowa i wielkie wyzwanie. Zacznij od zidentyfikowania kluczowych klientów, a potem stopniowo zacieśniaj relacje z nimi. Przejdź 10-etapowy proces wyboru kluczowych klientów i dowiedz się, jak: - stworzyć organizację przyjazną dla kluczowych klientów,
- przygotować plan zarządzania kluczowymi klientami,
- zebrać zespół selekcjonerów,
- oceniać atrakcyjność klientów oraz podzielić ich na kluczowych i pozostałych,
- powiększać zespół współpracujący z kluczowym klientem,
- zacieśniać relacje z kluczowymi klientami i wspólnie z nimi tworzyć wizję przyszłości.
Spis treści: Wprowadzenie - zacząć od początku (5)
Krok 1. Twoje cele (13)
- Szeroka definicja (14)
- Możliwe cele (17)
Krok 2. Twoje zasoby (25)
- Trzy tryby "sprzedawania" (26)
Krok 3. Zbierz zespół selekcjonerów (33)
- Zespół idealny (34)
- Praktyka działania zespołu (37)
- Wielkość zespołu (40)
- Znajomość celów (40)
- Harmonogram (41)
Krok 4. Rekonesans (43)
Krok 5. Plan marketingowy i segmentacja rynku (55)
- Segment rynku (57)
- Segmentacja a mieszanka marketingowa (marketing mix) (59)
- Korzyści z segmentacji (60)
- Segmentacja a kluczowi klienci (61)
- Jak podzielić rynek na segmenty? (65)
Krok 6. Macierz identyfikacji i selekcji kluczowych klientów (MIiSKK) (73)
- MIiSKK wyjaśniona (76)
- Cele MIiSKK i korzyści, które zapewnia (79)
- Zarządzanie czterema kategoriami - portfel inwestycji (81)
- Właściwe plany (83)
- Pakiety oprogramowania (89)
Krok 7. Atrakcyjność klientów (93)
- Typy czynników stanowiących o atrakcyjności (93)
- Proces (96)
- Przebieg procesu (97)
- Wybór sześciu czynników (102)
- Tworzenie wzorców ocen (104)
- Ważenie (105)
- Ocenianie, nadawanie wag i tworzenie rankingów (107)
Krok 8. Względna siła (111)
- Proces (114)
- Identyfikacja kryteriów oceny dostawców (114)
- Identyfikacja stosowanych przez klienta unikalnych czynników oceny dostawców (117)
- Określanie wag (122)
- Ocenianie, nadawanie wag i tworzenie rankingów (123)
- Dowiedzieć się tego, czego się nie wie (125)
- Ostatnie wskazówki (128)
- Wypełnienie macierzy (129)
Krok 9. Selekcja a komunikacja (131)
- Selekcja - pragmatyzm czy teoria? (131)
- Kwestionowanie wyniku (133)
- Selekcja - zrównoważony portfel klientów (134)
- Współpraca między komórkami organizacyjnymi (135)
- Komplikacje (139)
Krok 10. Przeglądy, przeglądy, przeglądy (147)
Krok 11. Następne kroki... (149)
- Plany marketingowe i segmentacja (149)
- Pakiety oprogramowania (150)
- Zarządzanie kluczowymi klientami (150)
- Szkolenie i doradztwo (151)
Skorowidz (155)
|