Błyskotliwość to za mało! Potencjał Twojej marki
Tytuł oryginału: How Come Your Brand Isnt Working Hard Enough?: The Essential Guide to Brand Management
Autorzy: Peter Cheverton
Rok wydania: 2006
Stron: 208
Tłumaczenie: Aleksandra Podsiadlik
ISBN: 83-[zasłonięte]-0373-5
Format: A5
Oprawa: miękka
Książka jest nowa
Tajniki budowania marki i zarządzania nią
- Kreowanie marki
- Wykorzystanie marki do zdobycia lojalnych klientów
- Pozycjonowanie marki na rynku
We współczesnej gospodarce odpowiednio wykreowana i wypromowana marka często okazuje się źródłem przewagi nad konkurencją i tym samym -- wzrostu firmy. W świecie marek obowiązują brutalne prawa -- wygrywa najsilniejszy. Dlatego też samo stworzenie marki nie wystarczy -- należy nią zarządzać. Na czym więc polega zarządzanie marką? Czy tylko na wprowadzeniu jej w odpowiedni segment rynku? Zdecydowanie nie. Zarządzanie marką to złożony proces zawierający rozwijanie jej, ochronę, wykorzystywanie jej możliwości i w razie potrzeby -- modyfikowanie jej. Tylko dzięki efektywnemu zarządzaniu marką udaje się w pełni wykorzystać jej potencjał.
Książka "Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki" odsłania tajniki nowoczesnego zarządzania marką. Czytając ją dowiesz się, jak stworzyć markę, która niesie ze sobą ładunek emocjonalny i jak dobrać odpowiednią nazwę dla niej. Nauczysz się kreować nie tylko marki towarów, ale również i usług oraz znajdować dla nich odpowiednie pozycje na rynku. Przekonasz się, że odpowiednio wykreowana marka może przysporzyć Twojej firmie grono lojalnych klientów i poznasz sposoby reklamowania marki oraz analizowania jej pozycji na rynku.
- Przekazywanie emocji w marce
- Określanie osobowości marki
- Budowanie lojalności klienta w oparciu o markę
- Kreowanie marki usług
- Znajdowanie odpowiedniego segmentu rynku
- Rozwijanie marki
- Budowanie pozytywnych skojarzeń z marką
- Reklama
Naucz się kreować rozpoznawalną markę.
helion_promocja1 onepress_marketing