Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie... nowa!

19-01-2012, 14:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 28.60 zł     
Użytkownik infmaster
numer aukcji: 1997674793
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 10   
Koniec: 13-01-2012 14:04:43
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka jest NOWA,
w stanie IDEALNYM.

Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki.

Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?

Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?

Wydawnictwo: OnePress


Twoja firma już jest w internecie, czy tego chcesz, czy nie. Wykorzystaj to jak najlepiej.

  • Klucz do sukcesu w sieci: budowanie e-marki, rozpoznanie ukrytych kosztów działalności internetowej, zapewnienie bezpieczeństwa transakcji
  • Studium przypadku: zwycięzcy i ofiary internetowej gorączki złota
  • Nowe zasady prowadzenia firmy w erze klikokracji

Dlaczego niektóre strony tworzone w garażu przez grupy zapaleńców podbijają świat, a milionowe inwestycje internetowe upadają? Czy istnieje jakiś schemat sukcesu firmy internetowej? Oczywiście, i to niejeden, tyle że nie ma sensu powielać go w prosty sposób -- sukces Amazon.com nie oznacza, że zarobisz miliony, jeśli otworzysz e-księgarnię. Pomysł może wypalić, pod warunkiem że dostosujesz go do swojej branży, firmy, budżetu i rynku. Krótko mówiąc, jeśli chcesz zarobić na internecie, potrzebujesz własnej strategii e-biznesu.

Celem Twojej strategii e-biznesu nie musi być podbój świata. Być może będziesz używać internetu do zdobywania informacji o rynku. Może potrzebujesz bazy adresów i skrzynki e-mailowej, aby szybciej i taniej pozyskiwać klientów. A może chciałbyś wzbogacić podstawową działalność firmy o wymiar elektroniczny? Już teraz Twoja firma jest w sieci: wysyłasz e-maile, dostajesz oferty drogą elektroniczną, a część Twoich klientów robi zakupy przez internet. Wykorzystaj to do własnych celów. Ale najpierw przeczytaj tę książkę i dowiedz się więcej o e-biznesie.

  • Badanie rynku internetowego
  • Dystrybucja produktów w sieci: programy partnerskie i strategie cenowe
  • Marketing w sieci: jak zaistnieć w wyszukiwarkach www, zbierać adresy klientów i mierzyć skuteczność e-promocji
  • Transakcje internetowe: systemy płatności online, bezpieczeństwo
  • Zasady projektowania stron www
  • Technologie przyszłości: portale głosowe, P2P, XML, 3G,


Spis treści:

Przedmowa (7)

1. Przygotowanie firmy do działalności internetowej (9)

  • Nowy podział w biznesie (9)
  • "Klikokracja" internetu (11)
  • Bądź przygotowany (12)
  • O książce (14)

2. Początek (17)

  • ISP (17)
  • Nazwy domen (19)
  • Sprzedaż w sieci (20)
  • Zasady dobrego projektowania witryn (24)
  • Outsourcing w projektowaniu stron WWW (27)
  • Integracja technologiczna (28)
  • Doradztwo (30)

3. Twoja marka internetowa (31)

  • Tworzenie społeczności (32)
  • Witryny dla obolałych oczu (34)
  • Nie tylko logo (36)
  • Ochrona marki (37)
  • Potęga nowej marki (39)

4. Rynek (41)

  • Zdefiniuj swój rynek (42)
  • Rynki międzynarodowe (44)
  • Boisko równe dla wszystkich (46)
  • Większa konkurencja (46)
  • Parlez-vous dot.com? - mówienie językiem Twojego rynku (47)
  • Pomocna dłoń (49)
  • Dodawanie wartości (53)
  • Badanie odbiorcy sieciowego (54)

5. Kwestie finansowe (55)

  • Sprzedaż produktów w sieci (55)
  • Programy partnerskie (56)
  • Sprzedaż powierzchni reklamowej (57)
  • Nacisk na cenę (59)
  • Jawność cen (60)
  • Kwestie walutowe (60)
  • Potencjał zysku (62)

6. Klienci (63)

  • Zaufaj mi, jestem firmą internetową (dot.com) (64)
  • Jak pozbyć się zahamowań związanych z internetem (64)

7. Promocja (79)

  • Reklama w sieci (79)
  • Marketing poprzez wyszukiwarki (80)
  • Marketing wirusowy (81)
  • Skuteczny marketing wirusowy - pięć zasad (84)
  • Sieciowe PR (86)
  • Marketing za zgodą (91)
  • SPAM (91)
  • Zbieranie adresów e-mail (92)

8. Mierzenie wyników (95)

  • ROI czy RIP (96)
  • Wyniki nienamacalne (98)
  • Potrzeba dokładności (100)
  • Wyznaczniki ROI (103)
  • ROI i handel elektroniczny (104)
  • Co mierzysz? (105)
  • Dzienniki dostępu (107)
  • Darmowe usługi śledzące aktywność strony (108)
  • Mierzenie rezultatów "miękkich" (109)
  • Mierzenie sukcesu w przyszłości (110)
  • Ciągły proces (111)

9. Bezpieczeństwo (113)

  • Oceń sytuację (114)
  • Systemy płatności (115)
  • Hakerzy i firewall (116)
  • VPN (116)
  • Wirusy i robaki (117)
  • Ochrona przed wirusami - rady (117)
  • Fałszywe ostrzeżenia (119)
  • Oprogramowanie antywirusowe (120)
  • Prywatność (120)
  • Powiadom swoich klientów (122)
  • Kwestie prawne (123)
  • Plan awaryjny (124)
  • Zagrożenie wewnętrzne (125)
  • Outsourcing (126)

10. Przyszłość (129)

  • SMS (129)
  • Voice Portal (130)
  • P2P (131)
  • XML (135)
  • 3G (136)
  • Produkty informacyjne (137)
  • Sieci biznesowe (138)

11. Następne kroki (141)

  • Znajdziesz w sieci (141)

Słownik (145)

Skorowidz (151)

Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?

Szybka wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty.

Przy zakupie powyżej 190zł
dostawa kurierem GRATIS

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zobacz nasze pozostałe aukcje