Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BŁYSKOTLIWOŚĆ TO ZA MAŁO! DLACZEGO NIE MASZ JESZCZ

07-02-2014, 3:11
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 30.80 zł     
Użytkownik dvdmaxpl
numer aukcji: 3865685385
Miejscowość KONIN
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 2   
Koniec: 07-02-2014 03:21:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

strona o mnieinne aukcjedodaj do ulubionych sprzedawców
art180788
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? [KSIĄŻKA]
If Youre So Brilliant... How Come You Dont Have an E-Strategy?: The Essential Guide to Online Business
KSIĄŻKA
seria:
produktnalezydoseriiSmallBusinessSmall Business
autor:
Matt Haig
tłumacznenie:
Maciej Działowski
wydawca:
OnePress
Opis

Twoja firma już jest w internecie, czy tego chcesz, czy nie.

Wykorzystaj to jak najlepiej



  • Klucz do sukcesu w sieci: budowanie e-marki, rozpoznanie ukrytych kosztów działalności internetowej, zapewnienie bezpieczeństwa transakcji

  • Studium przypadku: zwycięzcy i ofiary internetowej gorączki złota

  • Nowe zasady prowadzenia firmy w erze klikokracji


Dlaczego niektóre strony tworzone w garażu przez grupy zapaleńców podbijają świat, a milionowe inwestycje internetowe upadają? Czy istnieje jakiś schemat sukcesu firmy internetowej? Oczywiście, i to niejeden, tyle że nie ma sensu powielać go w prosty sposób -- sukces Amazon.com nie oznacza, że zarobisz miliony, jeśli otworzysz e-księgarnię. Pomysł może wypalić, pod warunkiem że dostosujesz go do swojej branży, firmy, budżetu i rynku. Krótko mówiąc, jeśli chcesz zarobić na internecie, potrzebujesz własnej strategii e-biznesu.


Celem Twojej strategii e-biznesu nie musi być podbój świata. Być może będziesz używać internetu do zdobywania informacji o rynku. Może potrzebujesz bazy adresów i skrzynki e-mailowej, aby szybciej i taniej pozyskiwać klientów. A może chciałbyś wzbogacić podstawową działalność firmy o wymiar elektroniczny? Już teraz Twoja firma jest w sieci: wysyłasz e-maile, dostajesz oferty drogą elektroniczną, a część Twoich klientów robi zakupy przez internet. Wykorzystaj to do własnych celów. Ale najpierw przeczytaj tę książkę i dowiedz się więcej o e-biznesie.



  • Badanie rynku internetowego

  • Dystrybucja produktów w sieci: programy partnerskie i strategie cenowe

  • Marketing w sieci: jak zaistnieć w wyszukiwarkach www, zbierać adresy klientów i mierzyć skuteczność e-promocji

  • Transakcje internetowe: systemy płatności online, bezpieczeństwo

  • Zasady projektowania stron www

  • Technologie przyszłości: portale głosowe, P2P, XML, 3G,

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
dział:
KSIĄŻKA
ilość nośników:
[1xKSIĄŻKA]
okładka:
miękka
wymiary:
A5
ilość stron:
160
EAN:
978[zasłonięte][zasłonięte]46011
ISBN:
83-[zasłonięte]-0112-0
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.