Tekst, który za chwilę przeczytasz, jest wyjątkowy.
Bardzo rzadko prosimy autorów książek, aby opisali i zareklamowali swoją publikację.
Tym razem sytuacja jest nietypowa.
Autorem książki "Błyskawiczny e-mail marketing" jest Dariusz Puzyrkiewicz,
jeden z najbardziej obiecujących polskich copywriterów.
Kto jak nie on mógłby lepiej przybliżyć Ci tę wyjątkową na polskim rynku publikację?
OD: Dariusz Puzyrkiewicz, autor strategii Błyskawicznego e-mail marketingu
DO: Czytelnicy zainteresowani pisaniem skutecznie sprzedających e-maili
Sekrety szybkiego pisania skutecznych e-maili,
które nigdy nie miały być ujawnione
Jeśli jesteś właścicielem e-biznesu lub sprzedajesz coś w Internecie albo po prostu jesteś osobą,
która chce szybko nauczyć się pisać e-maile, które zachęcą klientów do kupna tego,
co im zaproponujesz, to może być najbardziej ekscytująca wiadomość,
jaką kiedykolwiek czytałeś.
Oto dlaczego:
Nazywam się Darek Puzyrkiewicz i od czterech lat prowadzę ekspercki blog z dziedziny copywritingu,
a także zajmuję się pisaniem na zlecenie tekstów sprzedażowych, publikowanych na stronach internetowych.
Myślę, że wiem...
Jak Każdy Może W Ciągu 20 Minut Napisać E-mail,
Za Pomocą KtóregoSprzeda Wszystko, Co Zechce
Kilka miesięcy temu subskrybentom mojego newslettera udostępniłem krótki kurs video
"5 sekretów szybkiego pisania skutecznych e-maili". Była to moja pierwsza próba z tego typu prezentacją.
Kiedy poprosiłem o komentarze do tego kursu, wiele uwag dotyczyło mojego sposobu mówienia (za cicho i monotonnie).
Chciałbym jednak zwrócić Twoją uwagę na to, co na temat samej treści napisał Janek:
Dostałem to, czego szukałem! Kompletna Wiedza Na Temat Pisania E-maili.
Ten kurs to jest to. Ba… dla mnie to “gotowiec” do własnych maili, dopasować i zindywidualizować treść i rozesłać.
Moje gratulacje, Twój Kurs, Darku, rozruszał moją kreatywność, odsłuchuję już kolejny raz i coś nowego wpada mi do głowy.
Obiecałem moim subskrybentom, że przygotuję i udostępnię poprawioną wersję tego kursu.
Do tej pory jednak tego nie zrobiłem i... byłem przekonany,
że już nigdy nikomu nie udostępnię tych porad.
Dlaczego? Jest jeden prosty powód.
Przygotowanie nagrań wideo zajmuje mi bardzo dużo czasu, a ja lubię szybkie rezultaty.
W tym czasie, który musiałbym na to poświęcić, zrealizowałem kilka intratnych zleceń.
Stwierdziłem też, że skoro jestem specjalistą od pisania tekstów, to zamiast męczyć się z produkcją wideo,
lepiej (i szybciej) to wszystko opiszę! I tak stworzyłem tę książkę, w której...
Ujawniam Wszystkie Najlepsze Techniki
Szybkiego Pisania Skutecznych E-maili
Co to za techniki?
Techniki, o których piszę w poradniku, są tak skuteczne, ponieważ wywodzą się wprost z marketingu bezpośredniego.
Jeśli nie wiesz, co to jest marketing bezpośredni, to krótko wyjaśnię Ci, o co chodzi.
Działa to tak: firma, która chce sprzedać swoje produkty,
wysyła pocztą do potencjalnych klientów tak zwane listy sprzedażowe (ang. sales letters).
W kopercie zawsze znajduje się specjalna oferta, na podstawie której czytelnik, najczęściej nie znając nadawcy i...
w ogóle nie widząc produktu, zamawia go
i bardzo często od razu w kopercie zwrotnej wysyła czek lub gotówkę!
To muszą być mocne oferty.
Pewnie i Ty dostajesz pocztą różne przesyłki reklamowe i wiesz, jak łatwo lądują od razu w koszu.
Trzeba naprawdę czegoś niesamowicie skutecznego, by adresat w ogóle zechciał otworzyć kopertę,
a później choćby zaczął czytać list sprzedażowy.
A jak trudno namówić go do złożenia zamówienia i wysłania czeku, gotówki lub numeru karty kredytowej!
I rzeczywiście. Te techniki są tak mocne, że jeden z legendarnych copywriterów (Robert Collier)...
Sprzedawał w ten sposób pełnomorskie jachty.
Widzisz więc, że to nie żarty. To oznacza, że...
Teraz Każdy Może W Podobny Sposób
Sprzedawać, Cokolwiek Zechce
Aby pomóc Ci zdecydować, czy ta książka jest dla Ciebie, przedstawię listę kilku sekretów, które w niej ujawniam:
- Jak zdobyć zaufanie swoich subskrybentów, by traktowali Cię jak sympatycznego znajomego, a nie natrętnego akwizytora, który tylko szuka okazji, by wyciągnąć od nich pieniądze?
- Jak wykorzystać 4 proste techniki sprzedaży za pomocą e-maili, które nie zrażają klientów, a wręcz zachęcają ich do otwierania kolejnych wiadomości od Ciebie?
- Jak wykorzystać najważniejszy element każdego e-maila, by był on zawsze otwierany bez względu na jego treść? (Nie, nie jest to tytuł wiadomości.)
- Jak unikać 3 podstawowych błędów, przez które Twój e-mail od razu ląduje w koszu, a Ty jesteś traktowany jak spamer?
- Jak nie tracić czasu i od razu zdobyć rzeszę wiernych czytelników? Droga na skróty, którą jeszcze mało kto wykorzystuje.
- Co musisz napisać czytelnikowi, by poczuł, że koniecznie musi przeczytać całą wiadomość do końca i jak najszybciej kliknąć w link do Twojej oferty?
- Jak dopasować treść wiadomości do czytelnika, nawet jeśli niczego o nim nie wiesz, a chcesz by natychmiast poczuł, że to osobista wiadomość do niego, a nie seryjny mailing?
- Czego pod żadnym pozorem nie pisać, bo całkowicie zniszczy to skuteczność każdego e-maila?
- Jak na 6 sposobów wykorzystać jedno z dwóch miejsc w wiadomości, które na pewno zostanie przeczytane?
- Gdzie szukać sprawdzonych pomysłów na skuteczne e-maile, tak by ich pisanie nie zajęło więcej niż 15–20 minut? Zaproponuję Ci 40 pomysłów (z przykładami), które mogą skrócić czas tworzenia wiadomości nawet do 5 minut!
- Co sprzedawać klientowi, by nie mógł się od Ciebie odczepić i wręcz błagał o więcej?
- Jak i gdzie umieszczać linki w tekście wiadomości, by były najbardziej skuteczne?
- Jak pisać tytuły e-maili, by odbiorca nie mógł ich zignorować, co więcej, by od razu zaczął myśleć o kupnie Twojego produktu? (Pokażę Ci 12 typów takich nagłówków, oczywiście z przykładami).
- Jak najlepiej wysyłać oferty klientom, by kilkukrotnie zwiększyć szansę na ich dobre przyjęcie przez klienta?
To tylko część tego, czego już za chwilę możesz się nauczyć dzięki mojemu podręcznikowi.
OK, już wiesz, o co chodzi. Teraz wiesz, co zawiera produkt, jak działa i czego możesz się nauczyć.
W podjęciu decyzji zapewne pomoże Ci 100% wiecznej gwarancji satysfakcji.
Jeśli za pomocą moich porad nie uda Ci się pisać skutecznych e-maili, dostaniesz zwrot pieniędzy.
BONUS! Oprócz podręcznika otrzymasz ode mnie specjalną mapę myśli.
Dzięki niej wszystkie opisywane techniki będą zawsze w zasięgu Twojego wzroku, a...
Pisanie kolejnych skutecznych e-maili będzie
prostsze niż pisanie SMS-a
Teraz wszystko jest w Twoich rękach
PS Czy zainteresuje Cię fakt, że dodatkowo, razem z podręcznikiem podpowiem Ci,
jak bez wysiłku zarobić za pomocą tej wiedzy dodatkowe pieniądze?
To zajmie Ci najwyżej godzinę, a potem stanie się źródłem pasywnego dochodu.
Kliknij przycisk „kup teraz” i od razu ciesz się nowymi umiejętnościami
szybkiego pisania skutecznych e-maili.