|
1. PRZED ZAKUPEM Do większości publikacji oferuję darmowy fragment książki.
2. Zakup potwierdź mailem wpisując swój nick z Allegro.
3. W odpowiedzi otrzymasz dane do dokonania płatności (nr konta i tytuł przelewu)
4. Po zaksięgowaniu wpłaty wysyłam kupującemu pełną wersję elektroniczną książki - gratis!!!
5. Informuję o terminie wysłania książki drukowanej.
6. Po otrzymaniu przesyłki kupujący wystawia komentarz, co jest dla mnie informacją, że przesyłka dotarła zgodnie z umową.
7. Komentarz wystawiam jako druga.
8. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni od otrzymania maila potwierdzającego, proszę o kontakt celem wyjaśnienia sytuacji.
|
|
|
|
Przesyłki wysyłane są priorytetem (Poczta Polska) Koszt przesyłki - 0 zł
|
|
|
|
- Płacę z Allegro
- Przedpłata na konto
|
|
|
|
|
|
|
|
- "Błyskawiczny e-mail marketing"
Dariusz Puzyrkiewicz
Wydawca: "Złote Myśli" ISBN:[zasłonięte]978-8301-009-9 ilość stron: 155 Książka drukowana - nowa okładka: miękka cena rynkowa: 37,00 zł cena promocyjna: 27,70 zł przesyłka: 0 zł
Spis treści:
Szkoda czasu na długie wstępy
Jak korzystać z tego podręcznika?
Dla kogo jest ten podręcznik?
Jak zacząć zarabiać na tej wiedzy już po godzinie od przeczytania tej książki?
Cele emaila
Po co piszesz emaile?
3 najważniejsze cele wiadomości email
Jak połączyć osobisty charakter listów ze sprzedażą?
Unikaj bezpośredniej sprzedaży w emailu!
Reguła wzajemności
4 najprostsze taktyki sprzedaży
Podsumowanie
Nadawca
Samo imię i nazwisko nie wystarczy
Proces budowania pozytywnych skojarzeń u czytelników emaili
Czego najbardziej pragną Twoi czytelnicy?
6 prostych sposobów na zdobycie wiedzy o klientach
A co, jeśli nic się nie dzieje w mojej branży?
Jak budować taką osobistą więź z czytelnikami?
4 podstawowe błędy
Szybkie zdobycie zainteresowania i zaufania u subskrybentów
Podsumowanie
Treść emaila
Co musisz powiedzieć czytelnikowi?
3 sposoby pisania ciekawej treści emaila
Dopasuj się do swoich czytelników
Porozmawiaj z czytelnikiem
Nigdy nie mów wszystkiego
Mniej znaczy więcej
Postscriptum
Otwarcie
Korzyści
Ważni ludzie
40 pomysłów na emaile
Wezwanie do działania
Daj powód do natychmiastowego działania
Gdzie umieścić linki do strony z ofertą?
Jak powinny wyglądać linki?
Monitoruj efekty
Temat emaila
Nawiąż kontakt z czytelnikiem
Temat emaila musi być powiązany z jego treścią
Nie krzycz, jeśli się nie pali
12 propozycji tematów emaili
Techniczne porady
W jakim formacie wysyłać emaile?
Email musi być czytelny
Jak często wysyłać emaile?
Personalizacja emaili
Prawdziwa personalizacja
Podpis
Dwa typy subskrybentów i jak do nich pisać
Najważniejsze przyczyny wypisywania się subskrybentów z list i jak temu zapobiec
Dlaczego nie warto przesyłać klientowi oferty bezpośrednio w treści emaila?
Oferty umieszczaj na stronie internetowej
Za godzinę możesz zacząć zarabiać dodatkowe pieniądze
Zakończenie
Tekst, który za chwilę przeczytasz, jest wyjątkowy. Bardzo rzadko prosimy autorów książek, aby opisali i zareklamowali swoją publikację. Tym razem sytuacja jest nietypowa. Autorem książki "Błyskawiczny e-mail marketing" jest Dariusz Puzyrkiewicz, jeden z najbardziej obiecujących polskich copywriterów. Kto jak nie on mógłby lepiej przybliżyć Ci tę wyjątkową na polskim rynku publikację?
OD: Dariusz Puzyrkiewicz, autor strategii Błyskawicznego e-mail marketingu DO: Czytelnicy zainteresowani pisaniem skutecznie sprzedających e-maili
Sekrety szybkiego pisania skutecznych e-maili, które nigdy nie miały być ujawnione
Jeśli jesteś właścicielem e-biznesu lub sprzedajesz coś w Internecie albo po prostu jesteś osobą, która chce szybko nauczyć się pisać e-maile, które zachęcą klientów do kupna tego, co im zaproponujesz, to może być najbardziej ekscytująca wiadomość, jaką kiedykolwiek czytałeś. Oto dlaczego: Nazywam się Darek Puzyrkiewicz i od czterech lat prowadzę ekspercki blog z dziedziny copywritingu Dynanet.pl, a także zajmuję się pisaniem na zlecenie tekstów sprzedażowych, publikowanych na stronach internetowych.
Myślę, że wiem...
Jak Każdy Może W Ciągu 20 Minut Napisać E-mail, Za Pomocą Którego Sprzeda Wszystko, Co Zechce
Kilka miesięcy temu subskrybentom mojego newslettera udostępniłem krótki kurs video "5 sekretów szybkiego pisania skutecznych e-maili". Była to moja pierwsza próba z tego typu prezentacją. Kiedy poprosiłem o komentarze do tego kursu, wiele uwag dotyczyło mojego sposobu mówienia (za cicho i monotonnie). Chciałbym jednak zwrócić Twoją uwagę na to, co na temat samej treści napisał Janek:
Dostałem to, czego szukałem! Kompletna Wiedza Na Temat Pisania E-maili. Ten kurs to jest to. Ba… dla mnie to “gotowiec” do własnych maili, dopasować i zindywidualizować treść i rozesłać. Moje gratulacje, Twój Kurs, Darku, rozruszał moją kreatywność, odsłuchuję już kolejny raz i coś nowego wpada mi do głowy.
Obiecałem moim subskrybentom, że przygotuję i udostępnię poprawioną wersję tego kursu. Do tej pory jednak tego nie zrobiłem i... byłem przekonany, że już nigdy nikomu nie udostępnię tych porad.
Dlaczego? Jest jeden prosty powód.
Ujawniam Wszystkie Najlepsze Techniki Szybkiego Pisania Skutecznych E-maili
Co to za techniki?
Techniki, o których piszę w poradniku, są tak skuteczne, ponieważ wywodzą się wprost z marketingu bezpośredniego. Jeśli nie wiesz, co to jest marketing bezpośredni, to krótko wyjaśnię Ci, o co chodzi.
Działa to tak: firma, która chce sprzedać swoje produkty, wysyła pocztą do potencjalnych klientów tak zwane listy sprzedażowe (ang. sales letters). W kopercie zawsze znajduje się specjalna oferta, na podstawie której czytelnik, najczęściej nie znając nadawcy i...
w ogóle nie widząc produktu, zamawia go i bardzo często od razu w kopercie zwrotnej wysyła czek lub gotówkę!
To muszą być mocne oferty. Pewnie i Ty dostajesz pocztą różne przesyłki reklamowe i wiesz, jak łatwo lądują od razu w koszu. Trzeba naprawdę czegoś niesamowicie skutecznego, by adresat w ogóle zechciał otworzyć kopertę, a później choćby zaczął czytać list sprzedażowy. A jak trudno namówić go do złożenia zamówienia i wysłania czeku, gotówki lub numeru karty kredytowej! I rzeczywiście. Te techniki są tak mocne, że jeden z legendarnych copywriterów (Robert Collier)... Sprzedawał w ten sposób pełnomorskie jachty.
Widzisz więc, że to nie żarty. To oznacza, że...
Teraz Każdy Może W Podobny Sposób Sprzedawać, Cokolwiek Zechce
Aby pomóc Ci zdecydować, czy ta książka jest dla Ciebie, przedstawię listę kilku sekretów, które w niej ujawniam:
- Jak zdobyć zaufanie swoich subskrybentów, by traktowali Cię jak sympatycznego znajomego, a nie natrętnego akwizytora, który tylko szuka okazji, by wyciągnąć od nich pieniądze?
- Jak wykorzystać 4 proste techniki sprzedaży za pomocą e-maili, które nie zrażają klientów, a wręcz zachęcają ich do otwierania kolejnych wiadomości od Ciebie?
- Jak wykorzystać najważniejszy element każdego e-maila, by był on zawsze otwierany bez względu na jego treść? (Nie, nie jest to tytuł wiadomości.)
- Jak unikać 3 podstawowych błędów, przez które Twój e-mail od razu ląduje w koszu, a Ty jesteś traktowany jak spamer?
- Jak nie tracić czasu i od razu zdobyć rzeszę wiernych czytelników? Droga na skróty, którą jeszcze mało kto wykorzystuje.
- Co musisz napisać czytelnikowi, by poczuł, że koniecznie musi przeczytać całą wiadomość do końca i jak najszybciej kliknąć w link do Twojej oferty?
- Jak dopasować treść wiadomości do czytelnika, nawet jeśli niczego o nim nie wiesz, a chcesz by natychmiast poczuł, że to osobista wiadomość do niego, a nie seryjny mailing?
- Czego pod żadnym pozorem nie pisać, bo całkowicie zniszczy to skuteczność każdego e-maila?
- Jak na 6 sposobów wykorzystać jedno z dwóch miejsc w wiadomości, które na pewno zostanie przeczytane?
- Gdzie szukać sprawdzonych pomysłów na skuteczne e-maile, tak by ich pisanie nie zajęło więcej niż 15–20 minut? Zaproponuję Ci 40 pomysłów (z przykładami), które mogą skrócić czas tworzenia wiadomości nawet do 5 minut!
- Co sprzedawać klientowi, by nie mógł się od Ciebie odczepić i wręcz błagał o więcej?
- Jak i gdzie umieszczać linki w tekście wiadomości, by były najbardziej skuteczne?
- Jak pisać tytuły e-maili, by odbiorca nie mógł ich zignorować, co więcej, by od razu zaczął myśleć o kupnie Twojego produktu? (Pokażę Ci 12 typów takich nagłówków, oczywiście z przykładami).
- Jak najlepiej wysyłać oferty klientom, by kilkukrotnie zwiększyć szansę na ich dobre przyjęcie przez klienta?
To tylko część tego, czego już za chwilę możesz się nauczyć dzięki mojemu podręcznikowi.
Teraz wszystko jest w Twoich rękach
PS Czy zainteresuje Cię fakt, że dodatkowo, razem z podręcznikiem podpowiem Ci, jak bez wysiłku zarobić za pomocą tej wiedzy dodatkowe pieniądze? To zajmie Ci najwyżej godzinę, a potem stanie się źródłem pasywnego dochodu. Kliknij przycisk „zamów” i od razu ciesz się nowymi umiejętnościami szybkiego pisania skutecznych e-maili.
BONUS !!! Po dokonaniu wpłaty otrzymasz gratisowo pełną wersję elektroniczną.
|
|