OFERTA SKŁADA SIĘ Z 3. przedmiotów:
Książka Iwony Michalak-Widery i Katarzyny Węsierskiej to zestaw ćwiczeń, których celem jest pomoc nie tylko w nauce prawidłowej wymowy, lecz również w tym, by mowa ta była jak najbardziej wyraźna i charakteryzowała się świetną dykcją. Innymi słowy, książka ta przygotowuje dziecko do przyszłej roli znakomitego mówcy.
Autorki wyszły z założenia, iż dojście do tak ambitnego celu jest pracą wieloetapową. Dlatego też wachlarz ćwiczeń zawiera trening narządów artykulacyjnych, pracę nad prawidłowym oddechem, elementy ćwiczeń słuchowych oraz ogólnorozwojowych.
Praca zaczyna się od "szalonych minek", ponieważ nic tak nie zachęca dziecka do wysiłku, jak odrobinia dobrej zabawy na początek. Do tego, na dzieci czekają również ćwiczenia na samogłoskach. Każde z ćwiczeń jest szczegółowo omówione, autorki zwracają także uwagę rodziców na ewentualne trudności podczas wykonywania każdego z ćwiczeń.
Atutem książki jest dopracowana do perfekcji szata graficzna. Warto wspomnieć także o zdjęciach, na których znajdują się dzieci prezentujące ćwiczenia. Autorki pokazują, w jaki sposób, używając najprostszych przedmiotów można urozmaicać zajęcia logopedyczne.
Autor: Michalak-Widera Iwona, Węsierska Katarzyna
Liczba stron: 40
Format:23x23 cm
Oprawa: Segregatorowa, miękka
wydawnictwo: Unikat 2
ISBN 978-83-[zasłonięte]686-8-5
DZIENNIK ZAJĘĆ LOGOPEDYDziennik zajęć logopedy jest pozycją dostosowaną do pracy logopedy w szkole i zawiera takie elementy, jak:– krótkie omówienie zadań logopedy, procedur i narzędzi badawczych;– zestawienie danych dotyczących diagnozy i terapii logopedycznej;– dane ucznia, diagnoza i indywidualny program terapii, ocena postępów dziecka;– treść prowadzonych zajęć;– wykaz obecności uczniów na zajęciach;– kontakty z rodzicami;– hospitacje i wizytacje;– miejsce na notatki.
W dzienniku przewidziano rubryki dla 80 uczniów.Dziennik zajęć logopedy jest zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 24 sierpnia 2010 r.
wydawnictwo: Harmonia
Autor: Iwona Michalak-Widera
Kwestionariusz obrazkowy wraz z Kartą badania mowy jest owocem moich wieloletnich doświadczeń z pracy diagnostyczno-terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą z wadami wymowy, zarówno w normie intelektualnej, jak i z obniżoną sprawnością umysłową. Test przeznaczony jest do badania małych dzieci – od trzeciego roku życia do wieku młodzieńczego, prawidłowo rozwijających się oraz dzieci, u których rozwój psychofizyczny przebiega nieharmonijnie – od momentu, kiedy potrafią nazywać prezentowane obrazki. Dzięki naturalnemu wyglądowi desygnatów prezentowanych na poszczególnych kartach możliwe jest stosowanie kwestionariusza również w przypadku osób dorosłych. Kwestionariusz obrazkowy możemy z powodzeniem stosować w czasie terapii logopedycznej, np. do powtarzania wyrazów z ćwiczoną głoską, układania z nimi zdań, opowiadania zmyślonych historii czy zadawania pytań i wymyślania zagadek z użyciem ilustracji zawartych na planszach. W postępowaniu logopedycznym warto wykorzystać ilustracje pozwalające na różnicowanie głosek szeregu szumiącego, syczącego i ciszącego, także głosek , [l] i [r] oraz głosek dźwięcznych i bezdźwięcznych.
W celu jak najdokładniejszego przedstawienia oferowanego towaru, opis oparliśmy na informacjach dostępnych na stronie wydawnictwa.
Wydawnictwo: Unikat 2
Autor: Iwona Michalak-WideraISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]23748Format: A4Stron: 94
wypełnij - formularz płacę
niezależnie od formy płatności
Regulamin aukcji na stronie O MNIE kupujesz-akceptujesz
DANE DO PRZELEWU: P.P.H.U Najbar Mirosław ul.Batorego 24 43-100 Tychy ING BANK ŚLĄSKI 92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368
TEL 32 [zasłonięte] 93 32 [zasłonięte] 72