Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BĘBNY +SZCZĘKI +sprezynki LANOS NEXIA ASTRA VECTRA

12-12-2014, 13:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 158 zł     
Użytkownik recar24h
numer aukcji: 4792809818
Miejscowość Nysa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 12-12-2014 13:35:26

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

tel kom:
502[zasłonięte]692

e-mail:
[zasłonięte]@wp.pl
Za pobraniem lub wpłata na konto bankowe:
65 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]4900023 [zasłonięte] 061848 ING BANK ŚLĄSKI S.A.
UL.CZARNECKIEGO 1
48-303 NYSA
W tytule przelewu proszę wpisać swoją nazwę użytkownika Allegro oraz numer aukcji.
Wystawiamy Faktury-Vat
Ceny wysyłek podane w tabeli



303610 RS001 [zasłonięte]484





PROMOCJA !!! 

 

 

                                                                          
 

 

Przedmiotem aukcji jest Zestaw naprawczy hamulca:

 

BĘBNY+SZCZĘKI+sprezynki  do samochodów 


LANOS NEXIA ASTRA KADETT VECTRA 

 







Komplet zawiera:

                           - 2 bębny hamulcowe

                         - 4 szczęki hamulcowe

                         - komplet sprężynek

                                  

 

 

Wymiary bębnów:
 
srednica - 200mm
szerokosc - 53mm
wysokosc 68mm
  
  

wymiary szczek:
  
200mm x 46mm

 


 

Komplet pasuje do modeli:
 

           DAEWOO – LANOS – [1997-] – wszystkie modele

           DAEWOO – NEXIA – [1995-] – wszystkie modele

OPEL VECTRA  – [1988-95]

OPEL – ASTRA – [1991-98]

 

WYSTEPOWAŁY DWA RODZAJE






Zdjęcia kompletu:

 


 

 


 




W razie jakichkolwiek pytań lub niepewności prosimy kontaktować się z nami telefonicznie lub meilem.



Zapraszamy na inne nasze aukcje!!!







INFORMACJA DOTYCZĄCA ZAMÓWIONEGO TOWARU.


Do wszystkich zakupionych u nas części do paczki dołączony jest dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub Faktury Vat.

Przy zakupie większej ilości przedmiotów możliwa jest wysyłka w jednej paczce.W tym przypadku koszt przesyłki należy ustalić ze sprzedawcą poprzez e-mail.




SPOSÓB POSTĘPOWANIA PRZY ODBIORZE PACZKI OD KURIERA

W obecności kuriera nalezy ją otworzyć i sprawdzić jej zawartość pod względem zgodności z zamówieniem i nienaruszonej zawartości.
Jeżeli zawartość jest niezgodna z zamówieniem lub jest uszkodzona nalezy dokladnie opisać uszkodzenie lub niezgodność w protokóle.
UWAGA:data i godzina spisania i zgłoszenia szkody musi być taka sama jak data i godzina odbioru paczki w liście przewozowym.
Protokol musi być podpisany przez odbiorce i kuriera.

Następnie nalezy zglosić szkode u Nas opisujące całe zajście i przedstawić propozycję załatwienia problemu.
W przypadku gdy gdy data odbioru towaru będzie różna z datą dostawy lub protokół szkody zostanie wypełniony niedokładnie reklamacje nie bedą przez Nas uwzględnione i należy je zalatwić bezpośrednio z firmą kurierska,która dostarczyła paczkę.



REKLAMACJE:
W wyniku wystąpnienia nieprawidlowego dzialania zakupionego u nas towaru należy zgłosić reklamacje na piśmie do siedziby sprzedawcy.
Sprzedający zobowiązuje sie do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych.
W przypadku uznania reklamacji towaru nalezy odeslać na adres sprzedającego w oryginalnym fabrycznym opakowaniu wraz z formularzem reklamacji i dowodem zakupu(paragon fiskalny lub faktura Vat).
Towar powinien byc odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w czasie transportu(uszkodzony towar podczas przesyłki nie będzie podlegal wymianie).

Towar jest dostarczany i odbierany z serwisu sprzedającego na koszt kupującego.