Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BÓL OSTRY Bromley Brandner _wys.0

20-07-2015, 10:28
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 58 zł     
Użytkownik ambulanslublin
numer aukcji: 5530610740
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 3   
Koniec: 20-07-2015 10:19:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

1. Wpłata na konto bankowe
(przelew przedpłata)
Bank Millennium
881[zasłonięte]220200[zasłonięte]00038[zasłonięte]751

2. Wpłata do kasy
(przy odbiorze osobistym)

Wysyłka w ciągu 24 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Paczka wysyłana jest

za pośrednictwem Poczty Polskiej

Lublin 20-123

ul. Lubartowska 75 A
tel. 601 [zasłonięte] 790

607 [zasłonięte] 185

20-123 Lublin

ul. Lubartowska 75 A
e-mail: [zasłonięte]@ambulans.com.pl

Wszystkie artykuły będące przedmiotem sprzedaży na naszych aukcjach są nowe i pochodzą bezpośrednio od wydawnictwa lub producenta/importera.

Wyjątek stanowią książki antykwaryczne.

Informacja o ich stanie umieszczona jest w opisie aukcji.

 

BÓL OSTRY


Bromley Lesley, Brandner Brigitta

 

Wydawnictwo: MediPage
Wydanie: 1.2013
Oprawa: miękka
Format: 12,5 x 19,5 cm
Stron: 270
ISBN:[zasłonięte]978-83104-75-9 

 





OPIS KSIĄŻKI:

 

Ból ostry związany jest przede wszystkim z zabiegami chirurgicznymi i urazami, ale występuje również u pacjentów z oparzeniami, chorobami nowotworowymi i innymi schorzeniami. Przedstawiona w skondensowany sposób publikacja Oxford Pain Management Library ma służyć jako praktyczny poradnik leczenia bólu ostrego w jego wielu zróżnicowanych postaciach. Ten kieszonkowy podręcznik zawiera podstawy naukowe oraz prezentuje główne zagadnienia dotyczące odczuwania bólu, farmakologii stosowanych leków i aktualnych danych dotyczących leczenia bólu ostrego. Czytelnik znajdzie tu bezpośrednie praktyczne wskazówki dla aktywnie pracującego personelu medycznego, oraz strategie postępowania w sytuacjach szczególnych i w odniesieniu do wybranych grup pacjentów, takich jak chorzy w podeszłym wieku.

Publikacja ta adresowana jest do lekarzy odbywających staże specjalizacyjne oraz konsultantów działających w zakresie podstawowej oraz zaawansowanej opieki zdrowotnej, a także do wszystkich innych pracowników biorących udział w procesie leczenia.



 

SPIS TREŚCI:

        1. Fizjologia bólu ostrego
        2. Farmakologia leków stosowanych w leczeniu bólu ostrego
        3. Niefarmakologiczne metody leczenia bólu ostrego
        4. Zasady leczenia bólu ostrego
        5. Dowody naukowe i uzyskiwane wyniki w leczeniu bólu ostrego
        6. Ból pooperacyjny
        7. Analgezja w chirurgii jednego dnia
        8. Ból pourazowy i ból proceduralny: profilaktyka bólu przewlekłego
        9. Leczenie bólu u oparzonych
        10. Ból ostry u dzieci
        11. Ból ostry u osób w starszym wieku
        12. Ból ostry u kobiet w ciąży
        13. Ból ostry w chorobach nowotworowych
        14. Ból ostry u pacjentów z chorobami hematologicznymi
        15. Ból ostry u pacjentów z niewydolnością nerek lub wątroby
        16. Ból ostry u pacjentów z chorobami neurologicznymi
        17. Ból ostry u osób przewlekle stosujących opioidy
        18. Ból ostry w chorobach naczyń obwodowych

                                  ZOBACZ NASZE POZOSTAŁE AUKCJE:

                                   


                                  !!! NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM !!!

                                  FINALIZACJA TRANSAKCJI
                                  1. Nie wycofujemy ofert! Nie jesteś zdecydowany to nie licytuj!

                                  2. Użytkownicy, którzy posiadają nieaktywowane konto lub mają mniej niż 3 pozytywne komentarze, proszeni są o e-mailowe potwierdzenie zakupu po jego dokonaniu.
                                  3. Zastrzegamy sobie możliwość zakończenia aukcji przed czasem.
                                  4. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy.
                                  5. Wiadomości należy podpisywać nickiem z allegro
                                  6. Udzielamy odpowiedzi na każdy e-mail. W przypadku braku odpowiedzi do 48 godzin prosimy o ponowny kontakt, gdyż najprawdopodobniej oznacza to, że wiadomość do nas nie dotarła.

                                  PŁATNOŚĆ ZA PRZEDMIOT
                                  1. Nie wysyłamy przedmiotów za pobraniem!
                                  2. W tytule przelewu należy podać nick Allegro i nr aukcji!
                                  3. Do wartości zakupionych przedmiotów należy doliczyć koszt wysyłki w wysokości podanej w aukcji.
                                  4. W przypadku zakupu dwóch lub więcej licytowanych przedmiotów lub zakupów na kilku naszych aukcjach koszt przesyłki zależy od aukcji.
                                  5. Na wpłatę oczekujemy 7 dni, po czym wysyłamy e-mailem wezwanie do dokonania wpłaty. Jeśli w ciągu kolejnych 5 dni nie odnotujemy wpłaty lub nie otrzymamy informacji, kiedy wpłata zostanie dokonana, wystawiamy negatywny komentarz i zwracamy się do Allegro o zwrot prowizji.
                                  6. Istnieje możliwość płatności gotówkowej przy odbiorze osobistym (bez ponoszenia kosztów wysyłki).

                                  WYSYŁKA PRZEDMIOTU
                                  1. Jako dowód zakupu do każdej paczki dołączana jest faktura VAT.
                                  2. Wszystkie przedmioty są pakowane z najwyższą starannością i właściwie zabezpieczone przed uszkodzeniem.
                                  3. Zakupione przedmioty wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej.
                                  4. Wysyłka przedmiotów dokonywana jest w dni robocze, maksymalnie do 48 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie.
                                  5. Zawsze informujemy e-mailem Kupującego o wysyłce przedmiotu.
                                  6. Z chwilą nadania przesyłki odpowiedzialność za czas/termin dostawy ponosi Poczta Polska.


                                  7. Jeśli przesyłka nie dotrze do adresata, wówczas na jego prośbę wysyłamy e-mailem skan dowodu nadania, który umożliwi odnalezienie paczki w jego Urzędzie Pocztowym.
                                  8. Reklamację możemy złożyć na Poczcie Polskiej najwcześniej po 14 dniach od daty nadania przesyłki. Procedura rozpatrywania reklamacji może trwać nawet do 30 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu następuje zwrot pieniędzy na konto Kupującego lub ponowna wysyłka przedmiotu (na nasz koszt).
                                  9. Przesyłkę należy dokładnie sprawdzić przy odbiorze w obecności pracownika poczty.

                                  REKLAMACJE I ZWROTY
                                  1. Jeśli okaże się, że przesyłka jest zniszczona, wtedy Kupujący reklamuje paczkę we własnym zakresie w odpowiednim dla siebie Urzędzie Pocztowym.
                                  2. Zgodnie z obowiązującym prawem (ustawa z 30 maja 2014 roku "o ochronie praw konsumentów") kupujący może zrezygnować z zakupionego przedmiotu w terminie do 14 dni od daty odebrania przesyłki.
                                  3. Nie odbieramy żadnych paczek, których zwrot nie został z nami wcześniej uzgodniony (drogą mailową).
                                  4. W przypadku zwrotu, koszt odesłania do nas nie podlega zwrotowi.

                                   

                                  Szczegóły odnośnie zasad Reklamacji i Zwrotów znajdują się w zakładce "INFORMACJE OD SPRZEDAJĄCEGO"

                                   

                                  KOMENTARZE
                                  1. Jako Sprzedający wystawiamy komentarz po otrzymaniu komentarza od Kupującego.
                                  2. Wystawiony komentarz stanowi dla nas informację o dostarczeniu przesyłki i stopniu satysfakcji z otrzymanego przedmiotu.
                                  3. Jeśli przedmiot w jakiś sposób odbiega od oczekiwań, przed wystawieniem komentarza, prosimy o kontakt i opisanie powstałego w trakcie realizacji zamówienia problemu. Wszelkie problematyczne sytuacje jesteśmy w stanie rozwiązać. Zależy nam przede wszystkim na Państwa zadowoleniu.

                                  zawsze szybko, miło, kompleksowo