|
wp³ata na konto
Inteligo: 50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581193 [zasłonięte] 100009
mBank: 42 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 528775
Koniecznie wpisz swój nick tytu³em wp³aty!
zaliczenie pocztowe/pobranie
zaliczenie/kurier
|
 |
|
|
telefony komórkowe:
tel: 501 [zasłonięte] 568
tel: 601 [zasłonięte] 200
telefon stacjonarny:
tel: (32)[zasłonięte]273 28
|
 |
|
|
|
|

Bóg, kasa i rock'n'roll
autorzy: Szymon Hołownia, Marcin Prokop

|
Tytuł: Bóg, kasa i rock'n'roll |
Wydanie: pierwsze 2011 |
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1864-2 |
Strony: 336 |
Wymiary: A5 (144x205) |
Okładka: miękka, foliowana
wydawnictwo: Znak
|
Hołownia i Prokop w elektryzującej rozmowie.
Zderzenie dwóch odmiennych spojrzeń na religię, kulturę i świat mediów.
Jezus jako marketingowiec, pożytki płynące z noszenia habitu, różnica między Bogiem a idolem, urok pieniędzy i problemy z wolną wolą - to tylko niektóre wątki tej zaskakującej konfrontacji.
”Prowadząc rozmowy składające się na tę książkę, robimy po prostu to samo co taksówkarz wiozący pasażera na lotnisko, fryzjer zakręcający klientce loki, babcie gderające w kolejce do laryngologa czy kumple spotykający się po robocie przy piwie. Przedstawiamy nasz punkt widzenia. Dyskutujemy. Spieramy się. Mówimy, co nam się wydaje. Wywalamy na stół to, co nam prywatnie w duszy gra. Tyle, że zamiast o najnowszym serialu, biuście Dody czy bieżącym kursie franka szwajcarskiego częściej gadamy o rzeczach, które mimo wszystko wydają nam się ważniejsze.”
Marcin Prokop
”Po tej książce boję się bardziej niż kiedykolwiek, że stosowną lekcję kontemplacji dadzą mi kiedyś aniołowie. Ja będę chciał toczyć z nimi teologiczne dysputy, oni - pogrążeni w słuchaniu Morrisseya - zacytują mi trzydziesty drugi rozdział Mądrości Syracha: „Przemów, starcze, tobie to bowiem przystoi, jednak z dokładnym wyczuciem, abyś nie przeszkadzał muzyce. A kiedy jej słuchają, nie rozwódź się mową ani nie okazuj swej mądrości w niestosownym czasie!”.”
Szymon Hołownia
Cena: 21,89
Towar dostępny od zaraz, czeka w magazynie!
|
|
|
|
|