opis: Kontynuacja superprzeboju jakim okazał się film Azumi. Zrealizowana z rozmachem samurajska opowieść o losach pięknej zabójczyni o szlachetnym sercu. Tym razem niezrównana wojowniczka musi walczyć o porządek i utrzymanie jedności Japonii. Przepiękne obrazy, zapierające dech w piersi sekwencje walk i niezwykła muzyka to niewątpliwe atuty tego filmu. Dźwięk: polski lektor napisy: polskie obraz: 4:3 region: 2 czas trwania filmu: 101 minut dodatki: Bezpośredni dostęp do scen
INFORMACJE DOTYCZĄCE AUKCJI U MNIE: -Staraj się nie wpłacać pieniędzy przez Pocztę Polską, gdyż pieniądze długo "idą" na konto, później są niesnaski z tego powodu. Jeśli nie masz innej możliwości, to poinformuj mnie proszę o tym fakcie. - Koszty przesyłki pokrywa kupujący. - Są one zawsze podane w opisie aukcji. -Jeśli wylicytowałeś(aś) u mnie np. 2 towary lub więcej skontaktuj się za mną- wyślę je w jednej paczce. Zależnie od wagi może wystąpić lekka dopłata-i tak się opłaca, bo po co w np. w dwóch aukcjach płacić po 7 zł za wysyłkę jak w jednej można zapłacić 9 zł. NIE SUGERUJ SIĘ TYLKO TYM, ŻE WYGRAŁEŚ AUKCJĘ I POLICZĘ CI 7 ZŁ.- RÓWNIE DOBRZE MOGĘ WYSŁAĆ 2 OSOBNE LISTY NA TWÓJ ADRES, BEZ KONSULTACJI Z TOBĄ, CZEKAJĄC AŻ WPŁACISZ PIENIĄDZE ZA OBIE AUKCJE. PROSZĘ TO PRZEMYŚLEĆ. - Wysokość kosztów wysyłki uzależniona jest od opakowania oraz liczby wygranych aukcji. -UWAGA: JEŚLI WYBIERZESZ OPCJĘ WYSYŁKI "LIST EKONOMICZNY" NIE ODPOWIADAM ZA ZAGUBIENIE NA POCZCIE, GDYŻ TAKIEJ WYSYŁKI NIE MOŻNA "WYŚLEDZIĆ. " -Nie wysyłam za pobraniem, a za granicę po wcześniejszym uzgodnieniu. -Wybierz koszt i sposób dostawy zakupionego przedmiotu, np. list ekonomiczny i wyślij go w e-mailu po aukcji do mnie. - Wszystkie przesyłki wysyłam Pocztą Polską jako polecone, priorytety, a na wyraźne życzenie kupującego wyślę je listem ekonomicznym, ale tylko na twoje ryzyko i powiadom mnie przez serwis ALLEGRO. -W razie uszkodzenia listu, sprawdź przesyłkę razem z listonoszem i spisz protokół!!!-tylko wtedy będzie możliwa reklamacja!!! -Towar wysyłam w dniu zaksięgowania wpłaty na moim koncie lub najdalej w dniu następnym, chyba, że wpłaciłeś pieniądze w piątek, a nie wszystkie banki księgują je w sobotę, lub w dzień przed dłuższym świętem, wstrzymaj się proszę z e-mailami "czy wysłałem już przesyłkę"do poniedziałku(proszę pamiętać, że jeśli wpłacisz w piątek pieniądze, nie zawsze w ten sam dzień wpływają one na konto). -Istnieje możliwość dodatkowego zabezpieczania płyt na życzenie Kupującego. Polega na zabezpieczeniu jej w pudełku tak, by nie spadła z mocowań i nie porysowała się wkładając do środka coś miękkiego. Nie biorę odpowiedzialności za płyty które wskutek transportu Poczty Polskiej wypadną z zaczepu i porysują się. -W przypadku nie otrzymania paczki proszę o kontakt (poczta niestety czasem gubi przesyłki). -Na życzenie wysyłam e-mailem skan nadania przesyłki. - Na życzenie Kupującego przesyłkę można ubezpieczyć według stawek Poczty Polskiej (1 zł za każde 50zł wartości), w razie zagubienia zwracam całą wartość przesyłki. Zalecane dla przesyłek poleconych wartych więcej niż 110 zł l. Poczta za zagubione nieubezpieczone przesyłki polecone zwraca maksymalnie 110 zł. Automatycznie koszt wzrasta o 1 zł., proszę pamiętać o doliczeniu tej kwoty. - Jeżeli adres wysyłki jest zgodny z Twoim adresem w ustawieniach Allegro - nie przysyłaj go do mnie mailem. Adres wysyłki jest automatycznie pobierany z ustawień Allegro. - Jeśli chcesz otrzymać przesyłkę na inny adres niż podałeś w Allegro, wyślij e-maila wpisując w temacie wiadomości "Zmiana adresu wysyłki" i nick z Allegro. Zmiana adresu wysyłki jest możliwa tylko z e-maila zarejestrowanego w Allegro. NIE INTERESUJE MNIE ADRES Z PRZELEWU. Dodatkowe informacje i prośby wpisane w treść przelewu bankowego nie będą brane pod uwagę. INNE WAŻNE INFORMACJE: -Komentarz jako sprzedający zawsze wystawiam jako drugi. -Na wpłatę czekam tydzień, a wobec osób unikających kontaktu ze mną lub zalegających z dokonaniem zapłaty będę stosował procedury przewidziane w tego typu sprawie. - Na SMS-y nie odpowiadam. -Telefon odbieram od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8:00-20:00. -Prezentowane na aukcji okładki mogą się lekko różnić od sprzedawanych, są one skanowane bądź zrobione telefonem, nie zawsze uda się np"ładnie" akurat pstryknąć fotkę. -PROSZĘ O PRZEMYŚLANE OFERTY I DECYZJE W SPRAWIE AUKCJI, GDYŻ ICH NIE ODWOŁUJĘ, BO " KOT MI WSKOCZYŁ NA KLAWIATURĘ I NACISNĄ PRZYPADKIEM KUP TERAZ, ALBO MUSZĘ PILNIE WYJECHAĆ, BO PRABABCIA MI ZMARŁA itp". - Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od otrzymania przeze mnie wadliwego towaru (odesłanego przez klienta). - Reklamacje mogą nie zostać rozpatrzone w przypadku niezastosowania się do procedury reklamacyjnej - klient nie poinformował mnie wcześniej telefonicznie i e-mailem o chęci złożenia reklamacji i nie otrzyma ode mnie potwierdzenia. - Nie odbieram przesyłek reklamacyjnych wysłanych za pobraniem. - Proszę o nielicytowanie przez osoby z dużą ilością negatywnych komentarzy. -Życzę miłej lektury i udanych zakupów. REGULAMIN REKLAMACJI PRZESYŁEK WYSYŁANYCH ZA POŚREDNICTWEM POCZTY POLSKIEJ: - Jeśli pomimo Twojej interwencji w Urzędzie Pocztowym przesyłka nie dotarła, złożę reklamację u siebie w Urzędzie Pocztowym. Mogę to jednak zrobić nie wcześniej niż 14 dni roboczych po nadaniu przesyłki. - O złożeniu reklamacji zostaniesz poinformowany e-mailem. Poinformuję Cię również o każdym kroku postępowania reklamacyjnego. - Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację przez placówkę pocztową nie może przekroczyć 3 miesięcy w przypadku przesyłek zagranicznych i 30 dni roboczych w przypadku przesyłek krajowych. W czasie trwania postępowania reklamacyjnego zwykle otrzymuje się dwa pisma - informujące o przebiegu reklamacji oraz ostateczne - rozstrzygnięcie reklamacji. - Nie zwracam pieniędzy i nie wysyłam towaru ponownie do momentu rozstrzygnięcia reklamacji przez Pocztę Polską. Nie denerwuj się z tego powodu. Jesteśmy tylko ludźmi i załatwmy sprawę spokojnie jak ludzie, nie jak zwierzęta-żrąc się o kawałek kości. - Jeśli nie zgadzasz się z obowiązującym regulaminem reklamacji - proszę o nie licytowanie na moich aukcjach. - Rozporządzenie Ministra Infrastuktury w sprawie reklamacji możesz przeczytać na stronie Poczty Polskiej. - ZAKUP DANEGO PRZEDMIOTU, JEST RÓWNOZNACZNE Z AKCEPTACJĄ W/W PODPUNKTÓW.