Opis produktu: Nośnik: PC-CD 2szt. Stan płyt: CD1: 5+ / CD2; 5- 1 - fatalny (bardzo dużo rys bądź pęknięcia, wartość wyłącznie kolekcjonerska) 2 - kiepski (liczne rysy, mogące mieć wpływ jakość odtwarzania, zwłaszcza w odtwarzaczu z czułym laserem) 3 - dostateczny (kilkanaście niegroźnych rys, które nie powinny mieć wpływu na odtwarzanie) 4 - dobry (kilkanaście nieszkodliwych rys, płyta czyta bez zarzutu) 5 - bardzo dobry (drobne, powierzchowne ryski i zabrudzenia) 6 - idealny (płyta nowa lub prawie jak nowa, brak rys lub jedna mikroskopijna)
Stan pudełka: 5 1 - fatalny (pudełko połamane w przynajmniej dwóch częściach) 2 - kiepski (pudełko całe, kilka pęknięć) 3 - dostateczny (maksymalnie 3 pęknięcia, możliwe przytarcia i zarysowania) 4 - dobry (brak pęknięć, normalne ślady użytkowania, możliwe przytarcia i zarysowania ) 5 - bardzo dobry (nikłe ślady użytkowania) 6 - idealny (w folii lub brak folii, niewidoczne ślady użytkowania)
Stan poligrafii (książeczka): Idealny Instrukcja w polskiej wersji językowej Opis gry:
Axis & Allies to mix gry turowej i strategii czasu rzeczywistego, oparty na popularnej grze planszowej o tym samym tytule. Za produkt odpowiadają programiści z zespołu developerskiego TimeGate Studios (twórcy znanej serii Kohan), wydawcą natomiast jest koncern Atari. Akcja programu przenosi graczy na fronty II Wojny Światowej – największego konfliktu zbrojnego XX-stulecia.
Turowa część gry jest bardzo podoba do tej, jaka występuje w grze planszowej. Gracz obejmuje dowództwo nad jednym z pięciu supermocarstw (Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, ZSRR, Niemcy oraz Japonia) i wybiera jednego z dostępnych autentycznych generałów/admirałów (Patton, Nimitz, Rommel, Tojo, Zhukov czy Montogomery). Każdy z nich posiada inne umiejętności specjalne (np. Kamikaze, bomba atomowa, zrzut zaopatrzenia, skanowanie radarem). Jeśli na którymś z pól spotkają się wojska dwóch graczy, można wygenerować wynik bitwy lub samemu ją poprowadzić. Wtedy Axis & Allies tworzy losowo teren potyczki, a gracze walczą o zwycięstwo w czasie rzeczywistym. Tu trzeba zbudować bazę i wyprodukować jednostki, które zniszczą przeciwnika. Zmagania odbywają się na obszarze trzech kontynentów: Europy, Afryki oraz Azji.
Oprócz kampanii zgodnej z faktami historycznymi (lądowanie Aliantów na plażach Normandii, zdobycie Iwo Jimy, Berlina, etc.), autorzy postanowili także zaimplementować w grze drugą, fikcyjną (np. Niemcom skutecznie udaje się odeprzeć inwazję w Normandii, a w następstwie tego zwycięstwa przeprowadzają zmasowany desant na Wyspy Brytyjskie). Te dwie kampanie dostępne są w trybie dla pojedynczego gracza. Multiplayer (sieć lokalna, Internet, kilka trybów rozgrywki) obsługuje do ośmiu graczy, a jeśli miejsce któregoś z nich jest puste, może zastąpić go komputer z zaawansowaną sztuczną inteligencją.
W grze występuje ponad sto dopracowanych jednostek. Teatr zmagań obejmuje działania lądowe, powietrzne oraz morskie, co pozwala graczom na wypracowanie unikalnych strategii (zasadzki, przerzut wojsk na tyły wroga, itp.). Podczas rozgrywki musimy dbać nie tylko o likwidowanie oddziałów przeciwnika, ale także o utrzymanie linii zaopatrzenia dla naszych oddziałów. Obrazu całości dopełniają: dopracowana warstwa audio-wizualna programu (w pełni trójwymiarowe środowisko, kamerę można swobodnie obracać) oraz łatwy w obsłudze edytor scenariuszy. Jeżeli chcesz otrzymać więcej zdjęć przedmiotu napisz do nas. |