Axial SCX10 Ram Power Wagon 1/10th kod produktu: AX90037
Model w wersji RTR, czyli złożony gotowy do jazdy.
AXIAL to renomowana amerykańska firma specjalizująca się w produkcji trialowych modeli redukcyjnych. SCX10 to jeden z najpopularniejszych modeli tej firmy. Jest to doskonała propozycja dla osób interesujących się off-roadem w odmianie "trial". Modele trialowe muszą mieć zachowane proporcje budowy odpowiadające ich prawdziwym pełnowymiarowym odpowiednikom. Odpowiedni skok zawieszenia, średnica i szerokość koła, rozstaw osi to główne cechy wyróżniające model AXIAL SCX10.
Axial SCX10 Ram Power Wagon to replika najtwardszego pickupa 4x4 na świecie. Produkowana przez Dodge'a wersja cywilna tego samochodu zdobyła uznanie wielu kierowców jako najbardziej niezawodny i twardy samochód do codziennego użytku, pracy w terenie oraz weekendowych wypadów off-roadowych! Dodge Ram 4x4 to rasowy amerykański pickup który w świecie rzeczywistym nie ma równych sobie rywali!
Jedną z ważniejszych cech tej wersji modelu AXIAL SCX10 jest zamontowana z przodu podstawka na akumulator. Środek ciężkości przesunięty jest do przodu i dzięki temu przednia oś "nie odkleja się" od podłoża podczas stromych podjazdów.
Opcjonalna klatka z uchwytem na koło zapasowe dodaje realistycznego wyglądu! (nie zawarta w zestawie)
GŁÓWNE CECHY MODELU
| | | WAŁY WB8 WILD BOAR™
Wały WB8 Wild Boar ™ są konstrukcją typu CVJ (ang.constant velocity joint). Ich konstrukcja pozwala na swobodną pracę pozbawioną oporów. Metalowe przeguby są bardzo trwałe i jednocześnie łatwe w obsłudze. | TYLNE ZAWIESZENIE
Tylne zawieszenia wykorzystuje 4 podłużne łączniki. Dzięki takiej geometrii zawieszenie pozostaje sztywne nawet w ciężkich off-roadowych warunkach. | REPLIKI KÓŁ WALKER EVANS OPONY 1.9 RIPSAW
Licencjonowane repliki kół Walker Evans wykonane są z wytrzymałego kompozytu, posiadają duży 12mm hex montażowy.
Opony 1.9 Ripsaw wykonane są z super miękkiej gumy o symbolu R35. Agresywny bieżnik i świetnie sprawdza się w terenie i dodaje realistycznego wyglądu. |
| | | REGULOWANE AMORTYZATORY
Olejowe amortyzatory w SCX10 wyposażone zostały w progresywne sprężyny. Dzięki regulacji możesz dostosować szybkość pracy amortyzatora (ang. dampening rate). Amortyzatory można zamocować w kilku różnych punktach ramy, dzięki temu dostosowując charakterystykę zawieszenia pod dany teren. | BLOKADA DYFERENCJAŁÓW
Wytrzymała blokada dyferencjału jest fabrycznie zamontowana w przedniej i tylnej osi. Blokady wykonane są z metalu co dodaje wagi tam gdzie potrzeba, czyli nisko w osi. Dzięki temu zwiększa się przyczepność na stromych podjazdach. | METALOWA RAMA NADWOZIA
Realistyczna wytrzymała stalowa rama nadwozia z poprzecznymi wzmocnieniami zmontowana śrubami imbusowymi. Konstrukcja ramowa podwozia gwarantuje dużą sztywność i jest oczywiście odzwierciedleniem konstrukcji prawdziwego samochodu terenowego |
| | | PRZEKŁADNIA REDUKCYJNA
Przekładnia została zaprojektowana tak, aby środek ciężkości wraz z silnikiem był jak najniżej. Stosując opcjonalne zębatki można zmieniać przełożenia od 15:1 aż do 74:1. Dzięki temu możesz mieć szybki model lub bardzo mocny do technicznej jazdy w ciężkim terenie. | OCHRONNA OBUDOWA PRZEKŁADNI
Przekładnia została zamknięta w plastikowej obudowie dzięki czemu jest chroniona przed kamieniami, piaskiem lub innymi zabrudzeniami. | PODWÓJNE SPRZĘGŁO UŚLIZGOWE
Mocny silnik wymaga odpowiedniego sprzęgła które zabezpieczy układ przeniesienia napędu w przypadku zablokowania kół na przykład w szczelinie skalnej. Precyzyjna regulacja docisku umożliwia wybranie momentu w którym chcemy aby sprzęgło zadziałało.
|
| | | SILNIK SZCZOTKOWY 27T
27 zwojowy silnik dostarcza moc z dużym zapasem. Ciesz się bezobsługowym użytkowaniem bez potrzeby stosowania paliwa, regulacji czy głośnych wydechów. | REGULATOR PRĘDKOŚCI AE-5 WODOODPORNY
Regulator AE-5 obsługuje zarówno pakiety NiMH jak również LiPo. Szybka zmiana ustawień odbywa się za pomocą montażu zworek. Zworka 1: ustawienie LiPo/NiMH Zworka 2: ustawienie hamulca drag brake Wodoodporna konstrukcja z przełącznikiem on/off. | SERWO Z METALOWYMI ZĘBATKAMI WODOODPORNE
Serwo TSX45 TACTIC to serwo z metalowymi zębatkami o sile uciągu około 15kg/cm (151 oz/in). Mocne serwo to bardzo ważny element modelu trial/crawler. Moc przydaje się gdy koło dostaje się pomiędzy skały lub duże kamienie. |
| | | APARATURA STERUJĄCA 2,4 GHz
Aparatura sterująca w najnowszej technologii 2,4GHz to szereg udogodnień. Główne zalety to brak zakłóceń i doskonała kontrola modelu. Dzięki nowej technologii nie musisz martwić się też o zakłócenia od innych modeli RC, ponieważ aparatury 2,4GHz wyposażone są w tzw. GUID (ang. Globally Unique Identifier) czyli Identyfikator Globalnie Unikatowy. Oznacza to że Twoja aparatura 2,4GHz w skali świata ma jedyny i niepowtarzalny kod parujący nadajnik sterujący z odbiornikiem w modelu. | 3 KANAŁOWY ODBIORNIK 2,4 GHz
Odbiornik AR-3 2.4 GHz nie potrzebuje kryształów z częstotliwością. Po prostu pełna kontrola modelu bez kłopotów nakładania się częstotliwości. Mały lekki odbiornik z diodą sygnalizującą dla łatwego programowania. | POJEMNIK OCHRONNY NA ELEKTRONIKĘ
Przekładnia została zaprojektowana tak, aby środek ciężkości wraz z silnikiem był jak najniżej. Stosując opcjonalne zębatki można zmieniać przełożenia od 15:1 aż do 74:1. Dzięki temu możesz mieć szybki model lub bardzo mocny do technicznej jazdy w ciężkim terenie. |
Możesz modyfikować i ulepszać swój model AXIAL SCX10 stosując opcjonalne części tuningowe. Dzięki lepszym podzespołom Twój model uzyska lepsze prowadzenie, lepszą przyczepność większe osiągi i wyjątkowy wygląd!
Do są części modyfikujących zawieszenie, układ kierowniczy i układ przeniesienia napędu. Można również stosować lżejsze odchudzone zębatki czy też zębatki o innej ilości zębów.
Sprawdź listę części opcjonalnych - kliknij tutaj
Zobacz na filmie jak prezentuje się AXIAL SCX10 Ram Power Wagon 1/10th
- Gotowy fabrycznie złożony model
- Nadajnik sterujący 2,4GHz
- 4 baterie AA do nadajnika sterującego
- Pakiet akumulatorów 2s LiPo 7,4V lub NiMH 7,4V
- Ładowarkę do pakietów LiPo/NiMH
|