Typ: 4-suw Układ cylindrów: singiel Liczba cylindrów: 1 Rozrząd: OHV Zawory: 2 [zaw/cyl] Pojemność 247.0 [ccm] Średnica/Skok: 68.0x68.0 [mm] St. sprężania: 6,7:1 Moc maksymalna: 12.0[KM] @ 5500 [obr/min]
Smarowanie: smarowanie rozrządu i łożysk obiegowe, pompa oleju zębata; łożysko korbowodowe smarowane siłą odśrodkową Zasilanie: gaźnik BVF N22-2; średnica gardzieli 22mm, dysza gł. 85; suchy, siatkowy filtr powietrza mocowany na gaźniku Instalacja: prądnica prądu stałego IKA 6/45/60 mocowana na przdnim czopie wału korbowego 45/60W. Akumulator niklowo-kadmowy 6V 8Ah Zapłon: iskrownikowy, iskrownik ZS3 z automatycznym przyspieszaczem odśrodkowym Przeniesienie napędu Sprzęgło: suche, jednotarczowe o trzech sprężynach ściskających Napęd pierwotny: bezpośrednio przez elastyczny łącznik Napęd wtórny: przekłądnia kątowa, o kołach stożkowych z zębami w systemie Klingelnberga, w kąpieli olejowej. przełożenie 3.86:1 - solo, 4.66:1 - z wózkiem Skrzynia biegów: 4-biegowa, sterowana nożnie z pomocniczą dźwignią ręczną; przełożenia: 1 bieg: 4.59:1 2 bieg: 2.88:1 3 bieg: 2.11:1 4 bieg: 1.65:1
Układ jezdny Rama: stalowa, podwójna rurowa, zamknięta. Zawieszenie przednie: teleskopowe z tłumieniem olejowym. Cierny amortyzator skrętu. Zawieszenie tylne: suwakowe Hamulec przedni: półbęben 180x25mm Hamulec tylny: półbęben 180x25mm Koło przenie: 3.25/19 [cale] Koło tylne: 3.25/19 [cale]
WYMIARY I MASY Długość: 2111 [mm] Szerokość: 720 [mm] Wysokość: 950 [mm] Rozstaw osi: 1361 [mm] Masa: 140 [kg] Zbiornik paliwa: 12.0 [l]
Wiecej info pod nr tel: 698 [zasłonięte] 185