Typ: 4-suwUkład cylindrów: singielLiczba cylindrów: 1Rozrząd: OHVZawory: 2 [zaw/cyl]Pojemność 247.0 [ccm]Średnica/Skok: 68.0x68.0 [mm]St. sprężania: 6,7:1Moc maksymalna: 12.0[KM] @ 5500 [obr/min]
Smarowanie: smarowanie rozrządu i łożysk obiegowe, pompa oleju zębata; łożysko korbowodowe smarowane siłą odśrodkowąZasilanie: gaźnik BVF N22-2; średnica gardzieli 22mm, dysza gł. 85; suchy, siatkowy filtr powietrza mocowany na gaźnikuInstalacja: prądnica prądu stałego IKA 6/45/60 mocowana na przdnim czopie wału korbowego 45/60W. Akumulator niklowo-kadmowy 6V 8AhZapłon: iskrownikowy, iskrownik ZS3 z automatycznym przyspieszaczem odśrodkowymPrzeniesienie napęduSprzęgło: suche, jednotarczowe o trzech sprężynach ściskającychNapęd pierwotny: bezpośrednio przez elastyczny łącznikNapęd wtórny: przekłądnia kątowa, o kołach stożkowych z zębami w systemie Klingelnberga, w kąpieli olejowej.przełożenie 3.86:1 - solo, 4.66:1 - z wózkiemSkrzynia biegów: 4-biegowa, sterowana nożnie z pomocniczą dźwignią ręczną; przełożenia:1 bieg: 4.59:12 bieg: 2.88:13 bieg: 2.11:14 bieg: 1.65:1
Układ jezdnyRama: stalowa, podwójna rurowa, zamknięta.Zawieszenie przednie: teleskopowe z tłumieniem olejowym. Cierny amortyzator skrętu.Zawieszenie tylne: suwakoweHamulec przedni: półbęben 180x25mmHamulec tylny: półbęben 180x25mmKoło przenie: 3.25/19 [cale]Koło tylne: 3.25/19 [cale]
WYMIARY I MASYDługość: 2111 [mm]Szerokość: 720 [mm]Wysokość: 950 [mm]Rozstaw osi: 1361 [mm]Masa: 140 [kg]Zbiornik paliwa: 12.0 [l]
Wiecej info pod nr tel: 698 [zasłonięte] 185