Książka jest NOWA, w stanie IDEALNYM. Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki. Avon. Najbardziej kobieca z firm
Wydawnictwo: OnePress Globalna potęga marketingowa na szpilkach
- Damskie oblicze sukcesu
- Przedstawiciele handlowi w spódnicach
- Kobiecy marketing bezpośredni
- Wizerunek firmy w pełnym makijażu
- Receptury na kreatywność i innowacje
Doświadczenia firmy AVON składają się na jedną z najciekawszych i najbardziej inspirujących historii w dziejach współczesnej gospodarki. Działająca od ponad stu lat, a na polskim rynku świętująca właśnie swoje piętnastolecie, firma AVON akceptuje ciągłą potrzebę zmian i dostosowywania się do rosnących oczekiwań klientek. Z jednej strony ma za sobą nieprawdopodobnie długą i piękną tradycję, czyli lata, podczas których kształtowała własną pozycję rynkową, a z drugiej nie zatraciła umiejętności dostosowywania się do aktualnych warunków i zdolności natychmiastowej asymilacji kulturowej, a także analizy nowych wzorców życia. Ta mikstura po prostu musi mieć zapach sukcesu.
AVON dał szansę kobietom. Firma postawiła na ukryte talenty i motywację tej części społeczeństwa, która w czasach rozwoju marki nie miała nawet możliwości głosowania. Przez te wszystkie lata -- z każdą kolejną sprzedaną szminką, pudrem i kremem do twarzy -- AVON pozwalał budować konsultantkom ich własną niezależność. Przy okazji sam rósł w siłę, zdobywał kolejne rynki, kształtował kulturę, angażował się w akcje charytatywne. Dowiedz się, na ile sposobów AVON uczynił świat piękniejszym:
- transformacja z firmy rodzinnej w potęgę międzynarodową,
- nowatorskie metody zarządzania,
- zmiany i rozszerzanie oferty,
- alternatywne formy dystrybucji,
- inwestycje w sieć i zespół pracowników,
- plany i metody motywacyjne,
- działalność non profit.
Spis treści:Podziękowania (5)
Przedmowa (9)
Wstęp (13)
Rozdział 1. Dajemy im to, czego chcą (19)
Rozdział 2. Koncentrujemy się (39)
Rozdział 3. Zatrudniamy najlepszych ludzi (61)
Rozdział 4. Przekazujemy władzę konsultantkom (87)
Rozdział 5. Motywujemy konsultantki (109)
Rozdział 6. Ciągła innowacyjność (129)
Rozdział 7. Nadążamy za nowymi czasami (161)
Rozdział 8. Mówimy we wszystkich językach (183)
Rozdział 9. Korzystamy z technologii (205)
Rozdział 10. Kontakt z klientami (227)
Rozdział 11. Stawiamy na kreatywność (247)
Rozdział 12. Odnowa wizerunku może być kwestią piękna (267)
Rozdział 13. Oddajemy (285)
Epilog (309)
Chronologia najważniejszych wydarzeń w historii Avonu (319)
Uwagi (329)
Skorowidz (339)
|