Oprogramowanie jest nowe i nieużywane. Oryginalnie/fabrycznie zapakowane pudełko.
(dowód zakupu u polskiego dystybutora)
Preferuję odbiór osobisty. Warszawa - Powiśle.
Kontakt: 501 [zasłonięte] 222
Specyfikacja techniczna Avid Liquid
Obsługa XDCAM HD i IMX
Eksport ustawień do Flash video (FLV, Sorenson H.263), Sony PSP, Apple iPod
Zapis na taśmę JVC-ProHD
Magic Bullet Movie Looks (55 efektów)
Eksport DVD: Zapętlenie w przypadku pojedynczego strumienia, bez wykorzystania menu
Silnik przeliczający wykrywa statusy odczyt/zapis dysku przechowującego przeliczane obszary
Widok źródłowy rozpięcia kanałów wyjściowych w edytorze audio
Funkcja 'Record to tape tool/stripe' ładuje bieżącą sekwencję
Obsługa JVC-ProHD-metadata-stream
Obsługa SmartSound
zawarte moduły jakości 44KHz
Native playback of WM9, DivX 5 & MPEG-4
Natywne odtwarzanie WM9, DivX 5 i MPEG-4
Natywne odtwarzanie, bez konieczności rozdzielania dźwięku od wideo: DV AVI, WM9, MPEG PS, DivX5, MJPEG AVI
'EZ capture' - Niezależne narzędzie umożliwiające przechwytywanie połączonych plików (dźwięk/obraz) do wybranej lokalizacji na dysku twardym. Sterowanie tylko IEEE1394. Obsługa kontekstowej detekcji scen. Przechwytywanie w formatach: MPEG2 (DVD/SVCD), MPEG1 VCD preset, DV to MPEG, DV, HDV, DivX5
Predefiniowane ustawienia jednomonitorowe dla optymalizacji pracy z jednym monitorem
Liniowa zmiana tempa w czasie rzeczywistym (musi być pierwszym efektem na klipie)
Poprawiony i rozszeżony eksport: więcej formatów i ustawień, łatwiejszy zunifikowany interfejs dodatkowo obsługa DivX 5, MPEG 4, Real, itd
Stabilizator obrazu czasu rzeczywistego
Commotion Clip FX (56 efektów)
Blurs and Sharpen: Blur, Channel Blur, Edge Blur EZ, Edge Blur, Motion Blur, Radial Blur, Sharpen, Super Blur, Unsharpen Mask
Channel: Shift Channels
Color Correct: Color Balance HLS, Color Balance RGB, Color Map, Replace Color, Tint
Distort: Corner Pin, Hall of Mirrors, Mirage, Turbulence, Turbulence EZ, Turbulent Edges
Image Control: Brightness and Contrast, Invert, Levels, Posterize, Threshold
Keying: BlueScreen Key, Color Key, GreenScreen Key, LumiKey, Smooth Screen, Spill Killer, Spill Killer EZ
Matte: Edge Finder, Edge Finder EZ, Matte Feather, Matte Feather EZ, Matte Feather Sharp
Noise: Channel Noise, Median, MinMax, Noise
Particles : Fractal Clouds, Fractal Fire, Fractal Tunnel
Stylize : Alpha Ramp, Drop Shadow, Emboss, Framer, Grunge, Mosaic, Real Shadows, Video Feedback
Video: Broadcast Safe Colors, Field Blend, Field Swap
Nowe efekty RT: DreamGlow, Soften, DuoChrome, Lighting, RGB Color Balance, White Balance, Turbulent Edges
Import projektów Studio 10 (Projekty Studio 9 muszą zostać poddane konwersji do Studio 10)
Możliwość podglądu w czasie rzeczywistym materiału HD na standardowym monitorze (telewizorze) SD poprzez wyjście Avid Liquid Pro breakout box - wymagane najnowsze sterowniki do karty graficznej
Pełnoekranowy monitoring na drugim wyjściu monitorowym DVI (wymagana identyczna rozdzielczość monitorów)
Wyświetlanie kodu czasowego w niezależnym, skalowanym oknie
Obsługa (eksport) WMV (XPM) surround 5.1
Skalowanie rozmiarów i proporcji we właściwościach klipu
Przechwytywanie z JVC GY-HD 100 z 720/25p (nie obsługuje 24p oraz 'rec to tape')
Oddzielne przyciski Overwrite/Filmstyle
'Clean up' (funkcja kosza dostępna z menu projektu)
'Broadcast Option' obsługiwane – MXF, P2, XDCAM
Przechwytywanie i wyjście:
Avid Liquid Pro (YUV/RGB tylko wejście obługiwane w Logging Tool)
Nie obsługiwane:
Moviebox USB
Karta Liquid v5 Pro (ATI 8500)
Przy dowolnym problemie związanym z wydajnością efektów czasu rzeczywistego sprawdź aktualność sterowników karty graficznej. Przy komputerach przenośnych sterowniki należy pobrać bezpośrednio od producenta komputera lub zgodnie z jego sugestiami.
angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, włoski, holenderski, chiński
Odtwarzanie w czasie rzeczywistym: DV/DVCPRO 25, HDV, IMX, MPEG I/IBP 422P/ML@ML/HL, DVCPRO 50, Niekompresowane SD/HD, WM9, DivX, MPEG-4
Natywne przechwytywanie (IEEE1394): DV/DVCPRO 25, MPEG2 IBP (MP@ML/HL), HDV
Przechwytywanie z kompresją: DV/DVCPRO 25, MPEG2 IBP (MP@ML), Niekompresowane SD, Niekompresowane HD, DivX 5, DV do MPEG
Przeliczanie: DV/DVCPRO 25, MPEG2 I/IBP MP@ML/HL, 422P@ML, DVCPRO50, SD/HD niekompresowane
Łączenie: DV/DVCPRO 25 (MXF, DIF, AVI), MPEG2 I/IBP MP@ML/HL, 422P@ML (M2V, MXF), DVCPRO 50 (MXF,DIF), SD/HD, Niekompresowane (YUV, 2VUY), WM9, DivX, MPEG-4
Import kilkunastu formatów dźwiękowych: MP3, WAV, MPA, WMA. Obsługa '32 bit float audio'
Import szerokiego zakresu standardów graficnzych: BMP, TGA, TIF, PNG, PCD, PSD, PCX, BSI, JPG. Obsługa kompresji LZW przy imporcie Tiff
Import QuickTime i AVI
Obsługa dużych rozmiarowo plików graficznych z wykorzystanie panoramowania i powiększenia (klasyczne edytory efektów)
MXF: Przechwytywanie/Odtwarzania/Łączenie (non-multiplexed MXF, MPEG I frame). Eksport 'multiplexed MXF'
Natywna obsługa P2 MXF (odtwarzanie i edycja)
Obsługa DV MXF
XSend P2
Obsługa XDCAM FAM mode
XReceive/XSend eVTR
Elastyczny interfejs GUI obsługujący wszelkie rozdzielczości: 1024x768, 1280x1024 or 1600x1200, pełnej rozdzielczości okno Source i Program przy 1280x1024 lub 1600x1200
Hierarchiczne zarządzanie mediami z folderami, pulpit jako przestrzeń pracy
Informacje tekstowe i graficzne oznaczające tryb w którym znajduje się dany klip