mojosoft
mojosoft Krzysztof Pawłowicz
Paproć, ul. Łamana 17
64-300 Nowy Tomyśl
Obsługa Klienta (zamówienia)
email
[zasłonięte]@mojosoft.com.pl
tel . .
+48 [zasłonięte] 713 000
Obsługa telefoniczna w dni robocze w godzinach 8:00-18:00
Pomoc techniczna dla produktów mojosoft (BusinessCards MX i Photo Frame Studio)
email
[zasłonięte]@mojosoft.com.pl
tel . .
+48 [zasłonięte] 713 000
Obsługa telefoniczna w dni robocze w godzinach 8:00-18:00
Pomoc techniczna dla produktów AVG
Sugerujemy, aby przed korzystaniem z pomocy telefonicznej
lub mailowej przejrzeć poniższe informacje, gdyż najprawdopodobniej
rozwiązanie problemu już znajduje się w naszej dokumentacji.
Zapraszamy na stronę pomocy technicznej.
email
[zasłonięte]@avg.pl
tel ....
32[zasłonięte]246-94 (w godzinach 9 - 17)
tel.kom.
662 [zasłonięte] 23 90 (codziennie w godz. 8 - 20)
Licencje elektroniczne (ESD) (Electronic Software Distribution)
są pełnowartościowymi, legalnymi licencjami.
Różnica pomiędzy dostawą pudełkową i licencją elektroniczną polega na tym,
że nie wysyłamy pudełka z oprogramowaniem,
a jedynie - poprzez e-mail - kod aktywacyjny i link do ściągnięcia programu ze strony producenta.
Zaletą licencji ESD jest szybkość realizacji zamówienia, zazwyczaj kilkanaście minut
po otrzymaniu wpłaty,
możemy w pełni korzystać z oprogramowania.
Potwierdzeniem zakupu licencji jest
faktura oraz
kod aktywacyjny i
certyfikat.
Kupując licencje na oprogramowanie PAMIĘTAJ:
1. sprzedawcą powinna być firma, zarejestrowana w Polsce, najlepiej autoryzowany partner
2. sprzedający powinien wystawić potwierdzenie dokonania zakupu (paragon lub faktura)
3. należy zwrócić uwagę na dane kontaktowe, czy sprzedawca udostępnia numery telefonów , e-maile itp
Tych kilka prostych czynności, pomoże uchronić nas przed zakupem z nielegalnego źródła,
oraz przed utratą naszych pieniędzy.
(zazwyczaj takie nielegalne klucze działają ok 1 miesiąca po czym są blokowane przez producenta)
Kupując u nas, gwarantujemy że wszystkie produkty pochodzą z legalnych polskich dystrybucji.
Jeżeli mają Państwo wątpliwości zawsze można do nas zadzwonić:
telefon 691
[zasłonięte]000 lub napisać
[zasłonięte]@mojosoft.com.pl