Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

AUTYZM - JA I MÓJ ŚWIAT lekcje ZABAWY GRY MUZYKA

24-06-2015, 9:35
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 112 zł     
Użytkownik www_ksiegarz_pl
numer aukcji: 5389860840
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 2   
Koniec: 24-06-2015 09:34:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

AUTYZM - JA I MÓJ ŚWIAT lekcje ZABAWY GRY MUZYKA


 

JA I MÓJ ŚWIAT Lekcje dla uczniów z autyzmem i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Etap obrazka

PODRĘCZNIK część 1

Publikacja została opracowana przez zespół psychologów i pedagogów ze Specjalnego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem w Gdańsku w następującym składzie: Marzena Bednarz, Joanna Bladowska, Karolina Kluczkowska, Weronika Lubocka, Eliza Ludkiewicz, Agnieszka Maślaczyk-Trzasko, Angelika Miłosz, Małgorzata Okoniewska, Olga Sniezhko, Magdalena Sowińska, Lidia Szczepańska, Marzena Żmuda-Trzebiatowska.

Podręcznik „Ja i mój świat” został przygotowany z myślą o uczniach ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i autyzmem, dla których korzystanie z podręczników dla szkół masowych jest zbyt trudne. Publikacja pozwala na systematyczne, zaplanowane wprowadzanie treści edukacyjnych związanych z poznawaniem środowiska społeczno-przyrodniczego. Przy opracowaniu książki uwzględniono potrzeby, możliwości i poziom rozwoju wszystkich uczniów. Odbiorcą jest dziecko, które nie musi posiadać umiejętności czytania.

Duże, realistyczne zdjęcia w książce mają być bodźcem dla ucznia do kształtowania pojęć z danego zakresu i do pracy z krótkim tekstem czytanym przez nauczyciela lub rodzica, wprowadzającym w tematykę. Czytanki są krótkie, proste, dostosowane do poziomu uwagi dziecka rozpoczynającego swoją edukację w placówce. Przygotowane polecenia i pytania do czytanek pomogą nauczycielowi oswoić dziecko z podręcznikiem szkolnym.


Do kompletu „Ja i mój świat. Lekcje dla uczniów z autyzmem i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Etap obrazka” należą także:

  • Ja i mój świat. Lekcje dla uczniów z autyzmem i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Etap obrazka. PODRĘCZNIK część 2”

  • Ja i mój świat. Lekcje dla uczniów z autyzmem i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Etap obrazka. KARTY PRACY”

  • Ja i mój świat. Lekcje dla uczniów z autyzmem i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Etap obrazka. ZADANIA DOMOWE”

  • Ja i mój świat. PIOSENKI, PREZENTACJE I ZABAWY dla uczniów z autyzmem i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi” [płyta DVD + płyta CD]

 

format A4 albumowy
objętość 128 kolorowych stron
oprawa miękka
ISBN [zasłonięte]978-8334-743-6


JA I MÓJ ŚWIAT


Lekcje dla uczniów z autyzmem i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Etap obrazka

PODRĘCZNIK część 2


 

Publikacja została opracowana przez zespół psychologów i pedagogów ze Specjalnego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem w Gdańsku w następującym składzie: Marzena Bednarz, Joanna Bladowska, Karolina Kluczkowska, Weronika Lubocka, Eliza Ludkiewicz, Agnieszka Maślaczyk-Trzasko, Angelika Miłosz, Małgorzata Okoniewska, Olga Sniezhko, Magdalena Sowińska, Lidia Szczepańska, Marzena Żmuda-Trzebiatowska.

Podręcznik „Ja i mój świat” został przygotowany z myślą o uczniach ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i autyzmem, dla których korzystanie z podręczników dla szkół masowych jest zbyt trudne. Publikacja pozwala na systematyczne, zaplanowane wprowadzanie treści edukacyjnych związanych z poznawaniem środowiska społeczno-przyrodniczego. Przy opracowaniu książki uwzględniono potrzeby, możliwości i poziom rozwoju wszystkich uczniów. Odbiorcą jest dziecko, które nie musi posiadać umiejętności czytania.

Duże, realistyczne zdjęcia w książce mają być bodźcem dla ucznia do kształtowania pojęć z danego zakresu i do pracy z krótkim tekstem czytanym przez nauczyciela lub rodzica, wprowadzającym w tematykę. Czytanki są krótkie, proste, dostosowane do poziomu uwagi dziecka rozpoczynającego swoją edukację w placówce. Przygotowane polecenia i pytania do czytanek pomogą nauczycielowi oswoić dziecko z podręcznikiem szkolnym.


Do kompletu „Ja i mój świat. Lekcje dla uczniów z autyzmem i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Etap obrazka” należą także:

  • Ja i mój świat. Lekcje dla uczniów z autyzmem i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Etap obrazka. PODRĘCZNIK część 1”

  • Ja i mój świat. Lekcje dla uczniów z autyzmem i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Etap obrazka. KARTY PRACY”

  • Ja i mój świat. Lekcje dla uczniów z autyzmem i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Etap obrazka. ZADANIA DOMOWE”

  • Ja i mój świat. PIOSENKI, PREZENTACJE I ZABAWY dla uczniów z autyzmem i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi” [płyta DVD + płyta CD]

format A4 albumowy
objętość 124 kolorowe strony
oprawa miękka
ISBN [zasłonięte]978-8334-744-3

Maria Raszewska, Waldemar Kuleczka

MUZYKA OTWIERA NAM ŚWIAT – Program muzycznych zajęć edukacyjno-terapeutycznych dla dzieci z upośledzeniem w stopniu umiarkowanym i znacznym oraz dzieci z autyzmem

Jest to program zajęć muzycznych dla dzieci niepełnosprawnych. W książce opisano cele i budowę spotkań, formy i metody pracy, treści programowe. Podano przykłady zabaw i piosenek oraz 15 scenariuszy zajęć. Zamieszczono również 3 arkusze obserwacji dziecka, które ułatwią ocenę jego postępów.

Książka powstała w wyniku kilkunastu lat pracy z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, o dużej rozpiętości możliwości psychomotorycznych. Autorzy, znając terapeutyczne oddziaływanie muzyki, stworzyli własną koncepcję zajęć, którą nieustannie korygowali i wzbogacali o elementy poznawanych metod, np. Metody Dobrego Startu, Integracji Sensorycznej, Kinezjologii Edukacyjnej.

Spis treści:

I. Założenia ogólne
Cele programu
Metody i formy pracy
Organizacja działań
Nietypowe instrumenty
Nietypowe pomoce dydaktyczne
Diagnozowanie i ocena postępów dziecka
Współpraca z rodzicami

II. Treści programowe
Układ treści
Budowa zajęć
Uwagi organizacyjne

III. Przykłady zabaw i ćwiczeń
Zabawy i ćwiczenia przy akompaniamencie pianina, realizujące poszczególne cele zajęć
Ruch w przestrzeni (z zastosowaniem elementów Integracji Sensorycznej)
Zabawy i ćwiczenia oddechowe i logopedyczne
Zabawy i ćwiczenia relaksacyjne
Zabawy i ćwiczenia korekcyjne
Zabawy i ćwiczenia koordynujące współpracę półkul mózgowych; przekraczanie linii środka ciała

IV. Suplement praktyczny
Arkusze diagnostyczne
Przykładowe scenariusze zajęć
Piosenki własne
Wyniki prowadzonych obserwacji
Wykaz piosenek wykorzystanych w scenariuszach

format B5
objętość 136 stron
oprawa miękka
ISBN [zasłonięte]978-8334-303-2

Magdalena Sabik, Anna Szczypczyk

 

ZABAWY DLA DZIECI Z AUTYZMEM

 

Prezentowana publikacja to zbiór zabaw terapeutycznych dla dzieci (np. dla dzieci z autyzmem). Może ona być pomocna dla nauczycieli i terapeutów, a także rodziców, którzy chcą w interesujący i zarazem pożyteczny sposób spędzać czas ze swoim dzieckiem.

 

Książka podzielona jest na rozdziały zgodnie z charakterem proponowanych zabaw. Znajdują się tu gry i zabawy: ruchowe, manipulacyjne i konstrukcyjne, plastyczno-techniczne, muzyczno-rytmiczne, tematyczne i edukacyjne.

 

Przy każdej zabawie znajdują się informacje o potrzebnych rekwizytach oraz sposobie przeprowadzenia aktywności. Dodatkowo zamieszczono wskazówki, o jakie jej elementy należy szczególnie zadbać, aby zabawa miała charakter terapeutyczny, a także propozycje modyfikacji zabawy, aby była ona dostosowana do możliwości dziecka i cały czas dla niego ciekawa.

format A5
objętość 120 stron
oprawa miękka
ISBN [zasłonięte]978-8334-622-4

Barbara Sher


GRY I ZABAWY WE WCZESNEJ INTERWENCJI – Ćwiczenia dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i przetwarzania sensorycznego


Niniejsza książka jest przeznaczona dla terapeutów, nauczycieli przedszkoli i rodzin dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej (SPD). Autorka kładzie nacisk również na integrację społeczną i uwzględnia specjalne potrzeby dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.

 

Gry i zabawy podzielono na rozwijające dużą i małą motorykę. Pewne novum stanowi rozdział poświęcony aktywnościom ruchowym w wodzie.

 

Gry i zabawy we wczesnej interwencji to kolejny tom serii Biblioteka SI.


 

format B5
objętość 208 stron
oprawa miękka
ISBN [zasłonięte]978-8344-038-4


 

kupujesz wypełnij - formularz płacę

niezależnie od formy płatności

 

 

DANE DO PRZELEWU:
P.P.H.U Najbar Mirosław
ul.Batorego 24
43-100 Tychy
ING BANK ŚLĄSKI
92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368


TEL     32 [zasłonięte] 93         32 [zasłonięte] 72