Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

AUTOPROMOCJA. POKAŻ, NA CO CIĘ STAĆ - szefowi, pod

08-02-2014, 1:13
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 36.40 zł     
Użytkownik dvdmaxpl
numer aukcji: 3868665634
Miejscowość KONIN
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 2   
Koniec: 08-02-2014 01:15:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

strona o mnieinne aukcjedodaj do ulubionych sprzedawców
art180585
Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom [KSIĄŻKA]
Be Your Own Best Publicist: How to Use PR Techniques to Get Noticed, Hired, and Rewarded at Work
KSIĄŻKA
seria:
produktnalezydoseriiPowerPower
autor:
Jessica Kleiman, Meryl Weinsaft Cooper
tłumacznenie:
Marta Czub
wydawca:
OnePress
Opis

Wewnętrzny dział public relations:

  • Zadbaj o swoją reputację.

  • Stań się niezastąpiony.

  • Wypromuj siebie.

Żadna orkiestra dęta nie zagra na Twoją nutę, więc tylko od Ciebie zależy, czy narobisz wrzawy w miejscu pracy. Jessica i Meryl przedstawiają konkretne sposoby na to, jak się zareklamować, jak wykorzystać swój czar i jak zalśnić niczym najjaśniejsza gwiazda.
Tory Johnson,
dyrektor generalna Women for Hire oraz współautorka programu Good Morning America




Wizerunek wart jest więcej niż tysiąc słów
Carlos Ruíz Zafón,
Cień wiatru




Budowanie upragnionego wizerunku, sprawne komunikowanie się z otoczeniem, zdobywanie szacunku i sympatii, gładkie radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych - tym wszystkim zajmują się na co dzień specjaliści do spraw public relations. Zarządzają reputacją. Produktu, firmy, projektu? Tak, to też. Ale najważniejszym klientem jesteś właśnie Ty!


Ty stanowisz swoją osobistą, wyjątkową markę. Niepowtarzalną, choć zmuszoną stawić czoło konkurencji. Wchodzisz na rynek pracy albo całkowicie zmieniasz zawód? Usiłujesz zapewnić sobie awans albo pozyskać nowego klienta? A może pragniesz rozwijać własną firmę? Bez względu na swoje cele, korzystanie z podstawowych zasad public relations pomoże Ci stworzyć indywidualną markę, poszerzyć sieć kontaktów, ustawić się w pozycji eksperta, a ostatecznie odnieść sukces. W dzisiejszym świecie, w którym wizerunek to rzecz nadrzędna, jeszcze bardziej liczy się to, żeby w miejscu pracy stać się własnym PR-owcem, orędownikiem i poplecznikiem.


Promowanie tego, co w Tobie wyjątkowe, nigdy wcześniej nie było aż tak istotne!
  • Zadbaj o płynną komunikację, zarówno interpersonalną, jak i internetową.

  • Bądź nieustraszony. Jeśli nie spytasz, nigdy niczego się nie dowiesz.

  • Bądź proaktywny i naucz się reagować.

  • Graj zespołowo. PR, podobnie jak inne branże, polega na współpracy.

  • Zwracaj uwagę na to, co się dzieje wokół Ciebie, i czerp z tego wiedzę i inspirację.

  • Bądź specjalistą. Odrób swoje zadanie domowe, ale ufaj również swojemu instynktowi.

  • Znajdź równowagę pomiędzy kreatywnością i strategią.

  • Upadaj do przodu. Ucz się na błędach i nie biczuj się, kiedy je popełniasz.

  • Kochaj to, co robisz, i miej do tego przekonanie.

  • Próbuj wszystkiego i bądź otwarty na nowe odkrycia i sposoby działania.



Jessica Kleiman i Meryl Weinsaft Cooper mają w sumie ponad trzydziestoletnie doświadczenie w branży public relations - pracowały zarówno w dużych korporacjach, jak i dla agencji PR. Jessica Kleiman jest obecnie wiceprezesem do spraw public relations w Hearst Magazines, jednym z największych na świecie wydawców miesięczników. Meryl Weinsaft Cooper pracuje na stanowisku dyrektora naczelnego działu Home & Lifestyle w DeVries Public Relations.

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
dział:
KSIĄŻKA
ilość nośników:
[1xKSIĄŻKA]
okładka:
miękka
wymiary:
140x208
ilość stron:
224
EAN:
978[zasłonięte][zasłonięte]46337
ISBN:
978-83-[zasłonięte]-3378-4
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.