Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Autoporadnik Wtrysk benzyny najtansza wysyłka !!!

20-01-2012, 16:02
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 115 zł     
Użytkownik cropek2
numer aukcji: 2049457978
Miejscowość Sosnowiec
Wyświetleń: 12   
Koniec: 24-01-2012 21:06:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2005
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Format A4, ok.336 stron, 376 ilustracji
ISBN 83[zasłonięte]85243-7

Książka zawiera informacje niezbędne do dokonania prawidłowej obsługi, podstawowych regulacji i usuwania najczęstszych usterek układów wtryskowych benzyny popularnych samochodów. Opisano krótką historię rozwoju układów wtryskowych oraz opis budowy i działania poszczególnych części układów, sposoby współpracy z układem zapłonowym i sposoby samodiagnostyki. Omówiono przyrządy diagnostyczne, podstawowe czynności sprawdzające części układów oraz sposoby rozpoznawania usterek (za pomocą czytnika kodów). Szczegółowo opisano układy: Bosch Mono-Motronic oraz Motronic, Ford EEC IV, GM Multec MPI oraz SPI, Honda/Rover PGM-FI, Magneti-Marelli G5, G6, 8F, Mazda EGI, Nissan ECCS, Renix MPI oraz SPI, Rover MEMS oraz SPI, Toyota TCCS, VW Digifant, Weber- Marelli. W każdym opisie zamieszczono sposoby działania i regulacji, sprawdzania czujników i elementów wykonawczych, wykaz styków urządzenia sterującego oraz wykaz kodów usterek.
Opisy są zwięzłe , przedstawiają poszczególne prace "krok po kroku". Bogaty materiał ilustracyjny ułatwia wykonanie pracy. Poradnik jest doskonałym źródłem fachowych wiadomości.

SPIS TREŚCI:

1 HISTORIA ROZWOJU UKŁADÓW WTRYSKU BENZYNY

2 WŁAŚCIWOŚCI UKŁADÓW WTRYSKU BENZYNY I SYSTEMÓW STEROWANIA

  • 1. Definicja systemu sterowania silnikiem
  • 2. Sygnały analogowe i cyfrowe
  • 3. Podstawowe wiadomości z dziedziny elektrotechniki
  • 4. Systemy sterowania silnika
  • 5. Zapłon elektroniczny
  • 6. Elektroniczne układy wtrysku benzyny
  • 7. Czujniki układu wtrysku benzyny
  • 8. Elementy wykonawcze układu wtrysku benzyny
  • 9. Obwód zasilania w paliwo
  • 10. Turbodoładowanie
  • 11. Katalizator i kontrola spalin


3 PRZYRZĄDY DIAGNOSTYCZNE

  • 1. Wstęp
  • 2. Przyrządy diagnostyczne


4 PODSTAWOWE CZYNNOŚCI SPRAWDZAJĄCE
Ogólne czynności sprawdzające

  • 1. Wstęp
  • 2. Sprawdzanie napięcia
  • 3. Sprawdzanie rezystancji
  • 4. Sprawdzenia cyklu pracy
  • 5. Potencjometr
  • 6. Sprawdzanie stopnia sprężania
  • 7. Sprawdzanie obwodu wtórnego (wysokiego napięcia) układu zapłonu w pojazdach z rozdzielaczem
  • 8. Sprawdzanie obwodu wtórnego (wysokiego napięcia) układu zapłonu w pojazdach bez rozdzielacza

Sprawdzanie czujników i elementów wykonawczych systemu

  • 9. Sygnał inicjujący obwodu pierwotnego - czujnik położenia wału korbowego
  • 10. Podstawowy sygnał inicjujący - czujnik hallotronowy
  • 11. Obwód pierwotny układu zapłonowego
  • 12. Czujnik spalania stukowego
  • 13. Obsługa wtryskiwacza paliwa wielopunktowego układu wtryskowego (MPI)
  • 14. Obsługa wtryskiwacza paliwa jednopunktowego układu wtryskowego (SPI)
  • 15. Indukcyjny czujnik fazy
  • 16. Hallotronowy czujnik fazy
  • 17. Przepływomierz powietrza
  • 18. Czujnik ciśnienia bezwzględnego - analogowy i cyfrowy
  • 19. Czujnik temperatury powietrza
  • 20. Potencjometr regulacyjny CO
  • 21. Czujnik temperatury płynu chłodzącego
  • 22. Czujnik położenia przepustnicy (wyłącznik)
  • 23. Czujnik położenia przepustnicy (potencjometr)
  • 24. Czujnik prędkości pojazdu
  • 25. Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego
  • 26. Grzałka obudowy przepustnicy i kolektora
  • 27. Masy i napięcia zasilające urządzenia sterującego
  • 28. Wyłącznik bezwładnościowy
  • 29. Przekaźniki systemu
  • 30. Pompy paliwa
  • 31. Ciśnienie w układzie paliwa (wtrysk jednopunktowy i wielopunktowy)
  • 32. Sonda lambda
  • 33. Próbkowanie sygnału z sondy lambda
  • 34. Zawór elektromagnetyczny filtra z węglem aktywnym


5 DIAGNOSTYKA TECHNICZNA USTEREK
Przegląd podstawowy
Rozpoznawanie usterek za pomocą czytnika kodów (FCR)
Rozpoznawanie usterek

  • 1. Złe wyniki analizy spalin - pojazdy bez katalizatora i z katalizatorem
  • 2. Podstawowe czynności wykonywane przed przystąpieniem do rozpoznawania usterek
  • 3. Zimny silnik nie daje się uruchomić
  • 4. Gorący silnik nie daje się uruchomić
  • 5. Wypadanie zapłonów
  • 6. Mieszanka za bogata
  • 7. Mieszanka za uboga
  • 8. Brak mocy
  • 9. Nierównomierna praca silnika
  • 10. Silnik dławi się lub przestaje pracować na biegu jałowym (także źle pracuje w okresie nagrzewania)
  • 11. Zła praca silnika w okresie nagrzewania
  • 12. Spalanie stukowe
  • 13. Wybuchy mieszanki w układzie wlotowym
  • 14. Wybuchy mieszanki w układzie wydechowym
  • 15. Usterki chwilowe

Lista objawów
Ocena głównych funkcji silnika za pomocą urządzeń diagnostycznych

6 BOSCH MOTRONIC MPI (35-stykowy, 55-stykowy i 88-stykowy)
Warunki techniczne
Opis działania systemu

  • 1. Wstęp
  • 2. Funkcje sterujące
  • 3. Podstawowy sygnał inicjujący
  • 4. Pierwotny i wtórny obwód układu zapłonowego
  • 5. Wtrysk benzyny (MPI)
  • 6. Katalizator i oczyszczanie spalin

Regulacje

  • 7. Czynności przygotowawcze
  • 8. Regulacje przepustnicy
  • 9. Sprawdzanie punktu zapłonu
  • 10. Regulacje biegu jałowego

Sprawdzanie czujników i elementów wykonawczych systemu

  • 11. Czujnik położenia wału korbowego
  • 12. Obwód pierwotny układu zapłonowego
  • 13. Czujnik spalania stukowego
  • 14. Działanie wtryskiwacza paliwa
  • 15. Hallotronowy czujnik identyfikujący cylindry, silniki 16-zaworowe produkowane przez koncern GM
  • 16. Przepływomierz powietrza
  • 17. Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze
  • 18. Czujnik temperatury powietrza
  • 19. Potencjometr CO
  • 20. Czujnik temperatury płynu chłodzącego
  • 21. Czujnik położenia przepustnicy (wyłącznik)
  • 22. Czujnik położenia przepustnicy (potencjometr)
  • 23. Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego
  • 24. Masy i napięcia zasilające urządzenia
  • 25. Przekaźniki systemu
  • 26. Ciśnienie paliwa
  • 27. Sonda lambda
  • 28. Zawór elektromagnetyczny filtra z węglem aktywnym

Kody usterek

  • 29. Odczytywanie kodów usterek

Tablica kodów usterek - BMW - Motronic 1.1, 1.3
Tablica kodów usterek - BMW - Motronic 1.7, 3.1
Tablica kodów usterek - Citroën/Peugeot - Motronic
Tablica kodów usterek - GM Motronic

7 FORD EEC IV MPI/CFi
Wymagania techniczne
Opis działania systemu

  • 1. Wstęp
  • 2. Funkcje sterujące
  • 3. Podstawowy sygnał inicjujący
  • 4. Zapłon rozdzielaczowy
  • 5. Zapłon bezrozdzielaczowy
  • 6. Wtrysk benzyny
  • 7. Katalizator i oczyszczanie spalin

Regulacje

  • 8. Przygotowanie do regulacji
  • 9. Regulacje przepustnicy
  • 10. Sprawdzanie punktu zapłonu
  • 11. Regulacje przewodów obsługowych
  • 12. Regulacje biegu jałowego

Sprawdzanie czujników i elementów wykonawczych systemu

  • 13. Element wyzwalający zapłon - czujnik położenia wału korbowego
  • 14. Element wyzwalający zapłon - czujnik hallotronowy
  • 15. Obwód pierwotny układu zapłonu
  • 16. Działanie wtryskiwaczy (MPI)
  • 17. Działanie wtryskiwacza (SPI)
  • 18. Czujnik identyfikujący cylindry
  • 19. Przepływomierz powietrza
  • 20. Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze
  • 21. Czujnik temperatury powietrza
  • 22. Potencjometr regulacyjny CO
  • 23. Czujnik temperatury płynu chłodzącego
  • 24. Czujnik położenia przepustnicy (potencjometr)
  • 25. Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego (typ Hitachi)
  • 26. Silnik krokowy
  • 27. Napięcia zasilające i podłączenie do masy urządzenia sterującego
  • 28. Wyłącznik bezwładnościowy
  • 29. Przekaźniki systemu
  • 30. Pompa paliwa
  • 31. Ciśnienie paliwa
  • 32. Sonda lambda
  • 33. Zawór elektromagnetyczny filtra z węglem aktywnym
  • 34. Układ recyrkulacji spalin EGR
  • 35. System napowietrzania układu wydechowego

Kody usterek

  • 36. Odczytywanie kodów usterek

Tablica kodów usterek podstawowej wersji EEC IV (silniki 2.0 SOHC i 2.8 V6)
Tablica dwucyfrowych kodów usterek ulepszonej wersji EEC IV (oprócz 2.4/2.9 V6 z katalizatorem)
Tablica dwucyfrowych kodów usterek ulepszonej wersji EEC IV (2.4/2.9 V6 z katalizatorem)
Tablica trzycyfrowych kodów usterek ulepszonej wersji EEC IV (2.4/2.9 V6 z katalizatorem)
8 GM MULTEC MPI/SPI

Wymagania techniczne
Opis działania systemu

  • 1. Wstęp
  • 2. Funkcje sterujące
  • 3. Podstawowy sygnał inicjujący
  • 4. Zapłon rozdzielaczowy
  • 5. Zapłon bezrozdzielaczowy
  • 6. Wtrysk benzyny
  • 7. Katalizator i oczyszczanie spalin

Regulacje

  • 8. Przygotowanie do regulacji
  • 9. Regulacje przepustnicy
  • 10. Sprawdzanie punktu zapłonu
  • 11. Regulacje biegu jałowego i poziomu CO

Sprawdzanie czujników i elementów wykonawczych systemu

  • 12. Element wyzwalający zapłon - czujnik położenia wału korbowego lub czujnik indukcyjny
  • 13. Element wyzwalający zapłon - czujnik hallotronowy
  • 14. Obwód pierwotny układu zapłonowego (układ rozdzielaczowy)
  • 15. Układ zapłonu bezrozdzielaczowy
  • 16. Działanie wtryskiwaczy (MPI)
  • 17. Działanie wtryskiwacza (SPI)
  • 18. Przepływomierz powietrza z "gorącym drutem"
  • 19. Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze
  • 20. Czujnik temperatury powietrza
  • 21. Czujnik temperatury płynu chłodzącego
  • 22. Czujnik położenia przepustnicy (potencjometr)
  • 23. Czujnik prędkości pojazdu
  • 24. Silnik krokowy
  • 25. Napięcia zasilające i podłączenie do masy urządzenia sterującego
  • 26. Pojedynczy przekaźnik systemu
  • 27. Pompa paliwa i obwód
  • 28. Ciśnienie paliwa
  • 29. Sonda lambda

Kody usterek

  • 30. Odczytywanie kodów usterek

Tablica kodów usterek

9 HONDA / ROVER PGM-Fi
Wymagania techniczne
Opis działania systemu

  • 1. Wstęp
  • 2. Funkcje sterujące
  • 3. Podstawowy sygnał inicjujący
  • 4. Zapłon
  • 5. Wtrysk benzyny
  • 6. Katalizator i oczyszczanie spalin

Regulacje

  • 7. Przygotowanie do regulacji
  • 8. Regulacje przepustnicy
  • 9. Sprawdzanie punktu zapłonu
  • 10. Regulacje biegu jałowego

Sprawdzanie czujników i elementów wykonawczych systemu

  • 11. Czujnik położenia wału korbowego
  • 12. Obwód pierwotny układu zapłonu
  • 13. Działanie wtryskiwacza
  • 14. Czujnik identyfikujący cylindry
  • 15. Czujnik ciśnienia bezwzględnego
  • 16. Czujnik ciśnienia atmosferycznego
  • 17. Czujnik potencjometryczny zawartości CO
  • 18. Czujnik temperatury powietrza
  • 19. Czujnik temperatury płynu chłodzącego
  • 20. Czujnik położenia przepustnicy (potencjometr)
  • 21. Zawór regulacyjny prędkości biegu jałowego
  • 22. Napięcia zasilające i podłączenie do masy urządzenia sterującego
  • 23. Wyłącznik bezwładnościowy
  • 24. Przekaźnik systemu
  • 25. Pompa paliwa i obwód
  • 26. Ciśnienie paliwa
  • 27. Sonda lambda
  • 28. Zawór elektromagnetyczny filtra z węglem aktywnym
  • 29. Skrzynka sterująca przyłączy podciśnienia (silniki V6, 2.7)

Kody usterek

  • 30. Odczytywanie kodów usterek

Tablica kodów usterek

10 MAGNETI-MARELLI G5/G6/8F/8P MPI/SPI
Wymagania techniczne
Opis działania systemu

  • 1. Wstęp
  • 2. Funkcje sterujące
  • 3. Podstawowy sygnał inicjujący
  • 4. Zapłon
  • 5. Wtrysk benzyny
  • 6. Katalizator i oczyszczanie spalin

Regulacje

  • 7. Przygotowanie do regulacji
  • 8. Regulacje przepustnicy
  • 9. Sprawdzanie punktu zapłonu
  • 10. Regulacje biegu jałowego

Sprawdzanie czujników i elementów wykonawczych systemu

  • 11. Czujnik położenia wału korbowego
  • 12. Obwód pierwotny układu zapłonu
  • 13. Czujnik spalania stukowego
  • 14. Działanie wtryskiwaczy (MPI)
  • 15. Działanie wtryskiwacza (SPI)
  • 16. Czujnik ciśnienia bezwzględnego
  • 17. Czujnik temperatury powietrza
  • 18. Czujnik temperatury płynu chłodzącego
  • 19. Czujnik położenia przepustnicy (potencjometr)
  • 20. Czujnik prędkości pojazdu
  • 21. Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego
  • 22. Silnik krokowy
  • 23. Grzałka korpusu przepustnicy
  • 24. Napięcia zasilające i podłączenie do masy urządzenia sterującego
  • 25. Przekaźniki systemu
  • 26. Pompa paliwa i obwód
  • 27. Ciśnienie paliwa
  • 28. Sonda lambda
  • 29. Zawór elektromagnetyczny filtra z węglem aktywnym

Kody usterek

  • 30. Odczytywanie kodów usterek

Tablica kodów usterek (MM G5, G6, 8P, Citroën/Peugeot)

11 MAZDA EGI
Wymagania techniczne
Wartość rezystancji obwodu pierwotnego i punkt zapłonu
Opis działania systemu

  • 1. Wstęp
  • 2. Funkcje sterujące
  • 3. Podstawowy sygnał inicjujący
  • 4. Zapłon
  • 5. Wtrysk benzyny
  • 6. Katalizator i oczyszczanie spalin

Regulacje

  • 7. Przygotowanie do regulacji
  • 8. Regulacje przepustnicy
  • 9. Sprawdzanie punktu zapłonu
  • 10. Regulacje biegu jałowego (typowe)

Sprawdzanie czujników i elementów wykonawczych systemu

  • 11. Czujnik położenia wału korbowego (w kole pasowym wału korbowego, jeśli jest)
  • 12. Czujnik hallotronowy wyzwalający zapłon
  • 13. Obwód pierwotny układu zapłonu
  • 14. Czujnik spalania stukowego
  • 15. Działanie wtryskiwaczy (MPI)
  • 16. Przepływomierz powietrza
  • 17. Czujnik temperatury powietrza
  • 18. Czujnik temperatury płynu chłodzącego
  • 19. Czujnik położenia przepustnicy (potencjometr / wyłącznik)
  • 20. Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego
  • 21. Masy i napięcia zasilające urządzenia sterującego
  • 22. Przekaźniki systemu
  • 23. Pompa paliwa
  • 24. Ciśnienie paliwa
  • 25. Sonda lambda
  • 26. Zawór elektromagnetyczny filtra z węglem aktywnym
  • 27. Zawory elektromagnetyczne
  • 28. Działanie układu EGR

Kody usterek

  • 29. Odczytywanie kodów usterek

Tablica kodów usterek

12 NISSAN ECCS
Wymagania techniczne
Opis działania systemu

  • 1. Wstęp
  • 2. Funkcje sterujące
  • 3. Podstawowy sygnał inicjujący
  • 4. Zapłon
  • 5. Wtrysk benzyny
  • 6. Katalizator i oczyszczanie spalin

Regulacje

  • 7. Przygotowanie do regulacji
  • 8. Regulacje przepustnicy
  • 9. Sprawdzanie punktu zapłonu
  • 10. Regulacje biegu jałowego (typowe)

Sprawdzanie czujników i elementów wykonawczych systemu

  • 11. Czujnik położenia wału korbowego
  • 12. Obwód pierwotny układu zapłonu
  • 13. Czujnik spalania stukowego
  • 14. Działanie wtryskiwacza (SPI)
  • 15. Przepływomierz powietrza
  • 16. Czujnik temperatury powietrza
  • 17. Czujnik temperatury płynu chłodzącego
  • 18. Czujnik położenia przepustnicy (potencjometr)
  • 19. Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego
  • 20. Grzałka korpusu przepustnicy (tylko silniki z SPI)
  • 21. Masy i napięcia zasilające urządzenia sterującego
  • 22. Przekaźniki systemu
  • 23. Pompa paliwa
  • 24. Ciśnienie paliwa
  • 25. Sonda lambda
  • 26. Filtr z węglem aktywnym i zawór podciśnieniowy układu recyrkulacji gazów wydechowych

Kody usterek

  • 27. Odczytywanie kodów usterek
  • 28. Inne sposoby odczytywania kodów usterek - tylko w niektórych modelach

Tablica kodów usterek

13 RENIX MPI / SPI
Wymagania techniczne
Opis działania systemu

  • 1. Wstęp
  • 2. Funkcje sterujące
  • 3. Podstawowy sygnał inicjujący
  • 4. Zapłon
  • 5. Wtrysk benzyny
  • 6. Turbodoładowanie
  • 7. Katalizator i oczyszczanie spalin

Regulacje

  • 8. Przygotowanie do regulacji
  • 9. Regulacje przepustnicy (MPI)
  • 10. Regulacje przepustnicy (SPI)
  • 11. Sprawdzanie punktu zapłonu
  • 12. Regulacje biegu jałowego (typowe)

Sprawdzanie czujników i elementów wykonawczych systemu

  • 13. Czujnik położenia wału korbowego
  • 14. Obwód pierwotny układu zapłonu
  • 15. Czujnik spalania stukowego
  • 16. Działanie wtryskiwaczy (MPI)
  • 17. Działanie wtryskiwacza (SPI)
  • 18. Czujnik ciśnienia bezwzględnego
  • 19. Czujnik temperatury powietrza
  • 20. Czujnik temperatury płynu chłodzącego
  • 21. Czujnik położenia przepustnicy (wyłącznik)
  • 22. Czujnik położenia przepustnicy (potencjometr)
  • 23. Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego
  • 24. Silnik krokowy (SPI)
  • 25. Masy i napięcia zasilające urządzenia sterującego
  • 26. Przekaźniki systemu
  • 27. Pompa paliwa
  • 28. Ciśnienie paliwa
  • 29. Sonda lambda
  • 30. Zawór elektromagnetyczny filtra z węglem aktywnym

Kody usterek

  • 31. Odczytywanie kodów usterek


14 ROVER MEMS - MPI / SPI
Wymagania techniczne
Opis działania systemu

  • 1. Wstęp
  • 2. Funkcje sterujące
  • 3. Podstawowy sygnał inicjujący
  • 4. Zapłon
  • 5. Wtrysk benzyny
  • 6. Katalizator i oczyszczanie spalin

Regulacje

  • 7. Przygotowanie do regulacji
  • 8. Regulacje przepustnicy (MPI)
  • 9. Sprawdzanie punktu zapłonu
  • 10. Regulacje biegu jałowego

Sprawdzanie czujników i elementów wykonawczych systemu

  • 11. Element wyzwalający zapłon - czujnik położenia wału korbowego
  • 12. Obwód pierwotny układu zapłonu
  • 13. Czujnik spalania stukowego
  • 14. Działanie wtryskiwaczy (MPI)
  • 15. Działanie wtryskiwacza (SPI)
  • 16. Czujnik identyfikujący cylindry
  • 17. Czujnik ciśnienia bezwzględnego
  • 18. Czujnik temperatury powietrza
  • 19. Czujnik temperatury płynu chłodzącego
  • 20. Czujnik położenia przepustnicy (wyłącznik)
  • 21. Czujnik położenia przepustnicy (potencjometr)
  • 22. Silnik krokowy
  • 23. Grzałka kolektora (tylko silniki SPI)
  • 24. Masy i napięcia zasilające urządzenia sterującego
  • 25. Wyłącznik bezwładnościowy
  • 26. Przekaźniki systemu
  • 27. Urządzenie wielofunkcyjne
  • 28. Pompa paliwa
  • 29. Ciśnienie paliwa
  • 30. Sonda lambda
  • 31. Zawór elektromagnetyczny filtra z węglem aktywnym

Kody usterek

  • 32. Odczytywanie kodów usterek


15 ROVER SPI
Wymagania techniczne
Opis działania systemu

  • 1. Wstęp
  • 2. Funkcje sterujące
  • 3. Podstawowy sygnał inicjujący
  • 4. Zapłon
  • 5. Wtrysk benzyny

Regulacje

  • 6. Przygotowanie do regulacji
  • 7. Regulacje przepustnicy
  • 8. Sprawdzanie punktu zapłonu
  • 9. Regulacje biegu jałowego

Sprawdzanie czujników i elementów wykonawczych systemu

  • 10. Czujnik położenia wału korbowego
  • 11. Obwód pierwotny układu zapłonu
  • 12. Czujnik spalania stukowego
  • 13. Działanie wtryskiwacza
  • 14. Czujnik ciśnienia bezwzględnego
  • 15. Czujnik temperatury powietrza
  • 16. Czujnik temperatury płynu chłodzącego
  • 17. Czujnik położenia przepustnicy (wyłącznik)
  • 18. Czujnik położenia przepustnicy (potencjometr)
  • 19. Silnik krokowy
  • 20. Grzałka kolektora
  • 21. Masy i napięcia zasilające urządzenia sterującego
  • 22. Wyłącznik bezwładnościowy
  • 23. Przekaźniki systemu
  • 24. Pompa paliwa
  • 25. Ciśnienie paliwa

Kody usterek

  • 26. Odczytywanie kodów usterek


16 TOYOTA TCCS
Wymagania techniczne
Opis działania systemu

  • 1. Wstęp
  • 2. Funkcje sterujące
  • 3. Podstawowy sygnał inicjujący
  • 4. Zapłon
  • 5. Wtrysk benzyny
  • 6. Katalizator i oczyszczanie spalin

Regulacje

  • 7. Przygotowanie do regulacji
  • 8. Regulacje przepustnicy
  • 9. Sprawdzanie punktu zapłonu
  • 10. Regulacje biegu jałowego

Sprawdzanie czujników i elementów wykonawczych systemu

  • 11. Czujnik położenia wału korbowego
  • 12. Obwód pierwotny układu zapłonu
  • 13. Działanie wtryskiwacza
  • 14. Wychyłowy przepływomierz powietrza
  • 15. Czujnik ciśnienia bezwzględnego
  • 16. Czujnik temperatury powietrza
  • 17. Potencjometr CO
  • 18. Czujnik temperatury płynu chłodzącego
  • 19. Czujnik położenia przepustnicy (potencjometr - wyłącznik)
  • 20. Zawór podciśnieniowy układu recyrkulacji gazów wydechowych zwiększający prędkość biegu jałowego
  • 21. Zmienny układ dolotowy
  • 22. Masy i napięcia zasilające urządzenia sterującego
  • 23. Przekaźniki systemu

Kody usterek

  • 24. Odczytywanie kodów usterek

Tablica kodów usterek (układ czujnika MAP, kody jednocyfrowe)
Tablica kodów dwucyfrowych

17 WV DIGIFANT
Wymagania techniczne
Opis działania systemu

  • 1. Wstęp
  • 2. Funkcje sterujące
  • 3. Podstawowy sygnał inicjujący
  • 4. Zapłon rozdzielaczowy
  • 5. Wtrysk benzyny
  • 6. Katalizator i oczyszczanie spalin

Regulacje

  • 7. Przygotowanie do regulacji
  • 8. Regulacje przepustnicy
  • 9. Sprawdzanie punktu zapłonu
  • 10. Regulacje biegu jałowego

Sprawdzanie czujników i elementów wykonawczych systemu

  • 11. Hallotronowy czujnik podstawowego sygnału inicjującego
  • 12. Obwód pierwotny układu zapłonu
  • 13. Czujnik spalania stukowego
  • 14. Działanie wtryskiwacza
  • 15. Przepływomierz powietrza
  • 16. Czujnik ciśnienia bezwzględnego
  • 17. Czujnik temperatury powietrza
  • 18. Czujnik temperatury płynu chłodzącego
  • 19. Czujnik położenia przepustnicy (potencjometr)
  • 20. Czujnik położenia przepustnicy (wyłącznik) - jeśli jest
  • 21. Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego
  • 22. Masy i napięcia zasilające urządzenia sterującego
  • 23. Przekaźniki systemu
  • 24. Pompa paliwa
  • 25. Ciśnienie paliwa
  • 26. Sonda lambda

Kody usterek

  • 27. Odczytywanie kodów usterek


18 IAW WEBER - MARELLI MPI
Wymagania techniczne
Opis działania systemu

  • 1. Wstęp
  • 2. Funkcje sterujące
  • 3. Podstawowy sygnał inicjujący
  • 4. Zapłon
  • 5. Wtrysk benzyny
  • 6. Katalizator i oczyszczanie spalin

Regulacje

  • 7. Przygotowanie do regulacji
  • 8. Czujnik położenia wału korbowego
  • 9. Czujnik identyfikujący cylindry
  • 10. Regulacje przepustnicy
  • 11. Punkt zapłonu
  • 12. Regulacje biegu jałowego

Sprawdzanie czujników i elementów wykonawczych systemu

  • 13. Element wyzwalający zapłon - czujnik położenia wału korbowego
  • 14. Obwód pierwotny układu zapłonu
  • 15. Czujnik spalania stukowego
  • 16. Działanie wtryskiwaczy
  • 17. Czujnik identyfikujący cylindry
  • 18. Czujnik ciśnienia bezwzględnego
  • 19. Czujnik temperatury powietrza
  • 20. Czujnik temperatury płynu chłodzącego
  • 21. Czujnik położenia przepustnicy (potencjometr)
  • 22. Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego
  • 23. Masy i napięcia zasilające urządzenia sterującego
  • 24. Przekaźniki systemu
  • 25. Pompa paliwa
  • 26. Ciśnienie paliwa
  • 27. Sonda lambda
  • 28. Zawór elektromagnetyczny filtra z węglem aktywnym

Kody usterek

  • 29. Odczytywanie kodów usterek

Tablica kodów usterek - pojazdy Ford
Tablica kodów usterek - pojazdy Fiat / Lancia

19 BOSCH MONO-MOTRONIC
Wymagania techniczne
Opis działania systemu

  • 1. Wstęp
  • 2. Funkcje sterujące
  • 3. Podstawowy sygnał inicjujący
  • 4. Zapłon
  • 5. Wtrysk benzyny
  • 6. Katalizator i oczyszczanie spalin

Regulacje

  • 7. Przygotowanie do regulacji
  • 8. Regulacje przepustnicy
  • 9. Sprawdzanie punktu zapłonu (tylko w samochodach Volkswagen i Audi)
  • 10. Regulacje biegu jałowego

Sprawdzanie czujników i elementów wykonawczych systemu

  • 11. Czujnik położenia wału korbowego - pojazdy Fiat / Lancia, Citroën / Peugeot /
  • 12. Czujnik hallotronowy - pojazdy Volkswagen i Audi
  • 13. Obwód pierwotny układu zapłonu
  • 14. Czujnik spalania stukowego
  • 15. Działanie wtryskiwaczy
  • 16. Czujnik temperatury powietrza
  • 17. Czujnik temperatury płynu chłodzącego
  • 18. Czujnik położenia przepustnicy (potencjometr)
  • 19. Silnik krokowy
  • 20. Grzałka kolektora wlotowego
  • 21. Masy i napięcia zasilające urządzenia sterującego
  • 22. Przekaźniki systemu
  • 23. Pompa paliwa
  • 24. Ciśnienie paliwa
  • 25. Sonda lambda
  • 26. Zawór elektromagnetyczny filtra z węglem aktywnym

Kody usterek

  • 27. Odczytywanie kodów usterek

Tablica kodów usterek (Citroën i Peugeot)
Tablica błyskowych kodów usterek (Volkswagen i Audi)
Tablica kodów usterek (Fiat i Lancia)

 

więce jinformacji 509-[zasłonięte]-065 gg:[zasłonięte]78340 mail: [zasłonięte]@gmail.com