Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

AutoMapa upgrade z PL do EU -Tychy

11-07-2012, 16:57
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 200 zł      Najwyzsza cena licytacji: 200 zł     
Użytkownik Mody75
numer aukcji: 2434301314
Miejscowość Tychy
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 74   
Koniec: 04-07-2012 10:09:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

PŁATNOSCI I WYSYŁKA


Towar wysyłamy w następnym dniu roboczym po zaksięgowaniu przedpłaty na koncie

wystawiamy faktury VAT


Konto bankowe:



08 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 545985

GWARANCJA

12
miesiący

Produkt jest objęty gwarancją producenta

Z nami kupujesz bezpiecznie!

ZAKUPY NA RATY



Oferujemy możliwość zakupów na raty w systemie Żagiel

KONTAKT

F.H.U. "GRE-DAR"

SKLEP

tel: 796 414 131


SERWIS

tel: 501 973 313



Gadu-Gadu BIURO:[zasłonięte]26760

Gadu-Gadu SKLEP: 11[zasłonięte]703

SKLEP/SERWIS:

[zasłonięte]33161
e-mail :

[zasłonięte]@gredar.eu

[zasłonięte]@gmail.com

JAK DO NAS TRAFIĆ





ZAPRASZAMY!

REGULAMIN

Udział w naszych aukcjach oznacza akceptacje regulaminu dostępnego na stronie
"o mnie".
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne i zdjęcia nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń.









Automapa Europa upgrade z Polska XL



Potrzebujesz szybko zmienić licencje swojej mapy

z AutoMapa XL Polska na AutoMapa Europa ?


W dni robocze w godz. 10:00-19:00

oraz w soboty od 10:00 do 14:00

licencje aktualizujemy bezpośrednio po otrzymaniu płatności.


Zapraszamy do Salonu Komputerowego GRE-DAR

, gdzie od ręki zaktualizujesz swoją mapę

i otrzymasz fakturę lub paragon.



Informacje podstawowe:

Oprogramowanie AutoMapa Europa to najpełniejsza, najdokładniejsza i najpopularniejsza na rynku mapa nawigacyjna Polski i Europy. Stale aktualizowane wersje gwarantują najnowsze mapy ze szczegółowym pokryciem sieci drogowej i dokładną bazą adresową. Zawiera wszystkie informacje i funkcje niezbędne w skutecznej nawigacji drogowej. Oferta dotyczy najnowszej dostępnej wersji.



Zamówienie upgrade produktu AutoMapa wymaga zaakceptowania następujących warunków:
- Do korzystania z tej usługi uprawnieni są wyłącznie posiadacze, zarejestrowanej licencji AutoMapy.
- Warunkiem zakupu subskrypcji jest podanie numeru licencji AutoMapy oraz adresu e-mail, na który ta licencja przynajmniej raz była zarejestrowana.
- Zakupu subskrypcji dokonać można najwcześniej 90 dni przed wygaśnięciem subskrypcji.
- Dane zamawiających subskrypcję mogą być przekazane firmie kontrolującej legalność oprogramowania.
- Zakupione subskrypcje nie podlegają zwrotom niezależnie od okoliczności.

Informacje dodatkowe:

Jeśli masz jakieś wątpliwości zadzwoń 796 [zasłonięte] 41 41 lub napisz na GG[zasłonięte]267 60 lub przyjdź do Salonu GRE-DAR AL . Jana Pawła II 20 , 43-100 Tychy

Opcje płatności:

Przesyłka elektroniczna (e-mail): 0,00 zł

FORMA PŁATNOŚCI: przelew bankowy

Płatność gotówką : w salonie


Przy zamówieniu w e-mailu proszę podać numer dotychczasowej licencji oraz adres mailowy na który była zarejestrowana mapa. Nowa licencja zostanie przesłana na podany adres po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.



1. Gdzie znajdę numer licencji?

W przypadku zakupu AutoMapy w wersji OEM czyli gotowej do użycia zainstalowanej na karcie pamięci dostarczonej w zestawie nawigacyjnym, 10-znakowy numer licencji jest naklejony na pudełku od karty pamięci oraz jest wygrawerowany na karcie pamięci. Dodatkowo, w formie elektronicznej, numer licencji znajduje się w pliku tekstowym: AutoMapa.lic w folderze na karcie pamięci: AutoMapa EU|Maps|[folderze mapy].

W przypadku AutoMapy zakupionej w pudełku typu DVD-box w sprzedaży detalicznej lub dostarczonej w zestawie nawigacyjnym, ale w formie nie zainstalowanej na urządzeniu, numer licencji znajduje się na karcie licencyjnej ze zdrapką wewnątrz opakowania.

Warto zapisać numer licencji w bezpiecznym miejscu. Jest niezbędny zarówno przy pobieraniu aktualizacji map i programu jak i w sytuacji np. zagubienia lub kradzieży zestawu nawigacyjnego. Posługując się numerem licencji można wówczas przenieść licencję AutoMapy na inne, nowe urządzenie oraz monitorować ewentualne próby użycia licencji przez osobę, która weszła w jej posiadanie w sposób nielegalny.

 


2. Jak mogę sprawdzić termin ważności licencji?

Aby sprawdzić termin ważności należy:

  • wejść na stronę producenta -> Dodatki -> Status licencji
  • Podać ważny numer licencji z aktywną subskrypcją
  • Podać adres email na który mapa jest zarejestrowana

Najczęstsze błędy:

  • Odpowiedni termin ważności pojawi się sie na ekranie TYLKO po podaniu adresu email na jaki mapa została zarejestrowana.
    Email ten sprawdzić można w samej AutoMapie, wchodząc w Menu -> 2. zakładka -> Pomoc i info -> O programie
  • Literówki w licencji, wyjaśnienie: Dlaczego nie mogę zarejestrować mapy podczas instalacji?
  • Podczas sprawdzania terminu ważności żadne informacje nie są wysyłane przez email - odpowiednia data wyświetlana jest na stronie www.

 


3. Co to jest subskrypcja?

Subskrypcja upoważnia do pobierania aktualizacji map oraz programu. Jeśli na opakowaniu nie zaznaczono inaczej, kupując licencję jednocześnie otrzymuje się 12-miesięczną subskrypcję. Gdy termin subskrypcji upłynie, nadal można korzystać z ostatnio pobranej wersji programu i map.

Traci się jednak prawo do pobierania kolejnych, nowszych aktualizacji. Aby przedłużyć dostęp do aktualizacji należy kupić kolejną subskrypcję (na kolejny okres).

 


4. Formularz został wysłany. Co dalej?

Po wypełnieniu i wysłaniu formularza zamówienia, na podany mail kontaktowy wysyłane jest potwierdzenie złożenia zamówienia.
Następnie na podany w mailu numer konta należy dokonać wpłaty, stosownie do wybranej opcji.
Zamówienie realizowane jest do dwóch dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.
W przypadku zakupu subskrypcji lub upgrade, status licencji można sprawdzić na stronie: producenta -> Dodatki -> Status licencji

Po pomyślnym przedłużeniu subskrypcji lub dokonaniu upgrade, można pobrać i zainstalować nową wersję AutoMapy

 


5. Co to jest upgrade?

Upgrade oznacza rozszerzenie posiadanej licencji AutoMapa Polska XL o mapy Europy. Nie otrzymuje się nowego numeru licencji, zmianie ulega jedynie typ licencji.

 


6. Nie mogę przedłużyć licencji (błędne dane licencyjne). Co mam zrobić?

Jeżeli podczas wysyłania zamówienia na subskrypcję lub upgrade pojawia się komunikat: "Wprowadzone dane są nieprawidłowe. Błędny numer licencji lub nieprawidłowy adres e-mail. Sprawdź i wpisz ponownie prawidłowe dane." Upewnij się, że prawidłowo został wpisany numer licencji bądź adres e-mail, do którego przypisana jest licencja.
Najczęściej popełniane omyłki, to zamiana liter lub cyfr: 0/O/Q, 1/i/L, 2/Z, 3/8/B, 5/S, 6/G, N/H. Częstym błędem jest także zamiana kolejności sąsiednich znaków. W numerze licencji wielkość liter nie ma znaczenia.
Należy się także upewnić, że podawany adres mailowy jest poprawny. Adres mailowy sprawdzić można w samej AutoMapie, wchodząc w Menu -> 2. zakładka -> Pomoc i info -> O programie

Jeżeli podawane dane są prawidłowe, a komunikat o nieprawidłowych danych nadal występuje, należy
skontaktować się z Pomocą Techniczną AutoMapy.


7. Nie mogę zarejestrować mapy na urządzeniu. Co mam zrobić?

Możliwe przyczyny to:

1. Pomyłka przy wpisywaniu numeru licencji.

Prosimy zwrócić uwagę na najczęściej popełniane pomyłki cyfr i liter: 0/O/Q, 1/i/L, 2/Z, 3/8/B, 5/S, 6/G, N/H. Częstym błędem jest również zamiana kolejności dwóch kolejnych znaków. We wszystkich stosowanych przez nas kodach nie ma znaczenia czy wpisuje się małe, czy duże litery.

2. Zmiana urządzenia lub karty pamięci.

  • Licencja zawsze przypisana jest do jednej, konkretnej karty SD, urządzenia, lub komputera PC. Dlatego prosimy zawsze aktualizować AutoMapę na dokładnie tym samym sprzęcie co poprzednio.
  • Jeżeli licencja nie może zarejestrować się po przypisaniu jej do urządzenia, polecamy spróbować rejestracji do karty i odwrotnie - czasem zdarzają się pomyłki podczas przypisywania licencji.

3. Zmiana oprogramowania sterującego urządzeniem, lub serwis.

  • Jeżeli po aktualizacji firmware lub pobycie urządzenia w serwisie, licencji nie można zarejestrować, proszę skontaktować się z Pomocą Techniczną AutoMapy. W takim wypadku zdarza się zmiana numeru identyfikacyjnego urządzenia i konieczne jest odblokowanie licencji.
  • Jeżeli użytkownik przez cały okres korzystania z programu podaje dokładnie te same dane, to (maksymalnie 1 raz na 6 miesięcy) w przypadku wymiany sprzętu następuje automatyczne odblokowanie. W razie konieczności wcześniejszego przeniesienia licencji prosimy o kontakt z Pomocą Techniczną AutoMapy.

4. Problemy z połączeniem sieciowym.

  • Problem może być lokalny lub po stronie sieci Internet. Standardowe firewalle przepuszczają dane rejestracyjne, ale zdarzają się wyjątki. Należy zmienić ustawienia sieciowe (najczęściej pomaga wyłączenie firewalla na czas rejestracji mapy) lub poprosić o pomoc administratora sieci.
  • Rejestracja przez serwer proxy niestety zazwyczaj się nie udaje, dlatego polecamy skorzystać z bezpośredniego połączenia z siecią. Z naszych doświadczeń wynika, że najwięcej problemów występuje w dużych, mocno zabezpieczanych sieciach firmowych - w takim wypadku polecamy zarejestrować mapę z domu, kafejki internetowej lub przez moduł (GSM) o ile urządzenie jest w niego wyposażone, więcej szczegółów pytanie: Kupiłem urządzenie z AutoMapą w zestawie - jak ją zarejestrować?

 


8. Jak długo mogę używać programu AutoMapa?

Zakupiona licencja jest ważna bezterminowo. Przez pierwszy rok użytkowania istnieje możliwość pobierania najnowszych wersji. Po tym okresie, aby pobierać nowe wersje, należy wykupić subskrypcję ważną przez kolejny rok.

 


9. Jak mogę zmienić adres e-mail przypisany do licencji AutoMapy?

W przypadku urządzeń OEM licencja jest rejestrowana z góry na adres e-mail producenta. Na przykład, jeżeli posiadasz urządzenie NavRoad to domyślnym adresem jest [zasłonięte]@navroad.com.
Istnieje możliwość zmiany adresu e-mail przypisanego do licencji w dowolnym momencie. Aby tego dokonać, należy ponownie zarejestrować mapę, podając nowy adres e-mail.