Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

AutoMapa upgrade z PL do EU -Tychy

16-07-2015, 15:34
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 200 zł      Aktualna cena: 200 zł     
Użytkownik Mody75
numer aukcji: 5507936819
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 11   
Koniec: 16-07-2015 15:34:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.00 [kg]
Rodzaj: Upgrade
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

PŁATNOSCI I WYSYŁKA




AKTUALIZACJE WYKONYWANE

OD 9:00 DO 19:00

wystawiamy paragony lub
faktury VAT

Konto bankowe:



08 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 545985

GWARANCJA

 

NA CZAS TRWANIA AKTYWNEJ LICENCJI

Produkt jest objęty gwarancją producenta

Z nami kupujesz bezpiecznie!




KONTAKT

F.H.U. "GRE-DAR"

tel: 796 41 41 31

(sieć orange)



Gadu-Gadu BIURO:[zasłonięte]26760

Gadu-Gadu SKLEP: 11[zasłonięte]703

SKLEP/SERWIS:

[zasłonięte]33161
e-mail :

[zasłonięte]@gredar.eu

[zasłonięte]@gmail.com


ZAPRASZAMY!

REGULAMIN

Udział w naszych aukcjach oznacza akceptacje regulaminu dostępnego na stronie
"o mnie".
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne i zdjęcia nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń.








UWAGA


ZWROT – REZYGNACJA Z ZAKUPU JEST MOŻLIWA JEDYNIE W PRZYPADKU NIE POBRANIA NOWEJ WERSJI

AUTOMAPY  .

  POBRANIE  AKTUALIZACJI  WIĄŻE SIĘ Z  BRAK MOŻLIWOŚCI ZWROTU


Automapa Europa upgrade

z Polska XL

 

 

JESTEŚMY AUTORYZOWANYM

DYSTRYBUTOREM AUTOMAPY

U NAS KUPUJESZ BEZPIECZNIE I PEWNIE

 

 

 

Minimalne wymagania do poprawnego funkcjonowania AutoMapy na urządzeniu nawigacyjnym to:
- ekran dotykowy;
- system operacyjny z rodziny Windows bez Windows Phone;
- złącze kart SD, lub dysk wewnętrzny; AutoMapa nie będzie działać z płyty CD/DVD.

Lista wybranych urządzeń, które pozytywnie przeszły testy działania AutoMapy znajduje się na stronie:
www.AutoMapa.pl -> Produkty -> Wymagania sprzętowe.

W przypadku wątpliwości przed zakupem można przetestować AutoMapę pobierając
wersje demo z działu Wsparcie -> Wersje demonstracyjne.
Jest to pełny program wraz z niewielkim kawałkiem mapy.





Potrzebujesz szybko zmienić licencje swojej mapy

z AutoMapa XL Polska na AutoMapa Europa ?



licencje aktualizujemy bezpośrednio po otrzymaniu płatności.



i otrzymasz fakturę lub paragon.


Po otrzymaniu informacji iż subskrybcja została wykonana:

-pobierasz aktualną wersję z strony www.automapa.pl

- instalujesz na swoim urządzeniu aktualizując oprogramowanie


Informacje podstawowe:

Oprogramowanie AutoMapa Europa to najpełniejsza, najdokładniejsza i najpopularniejsza na rynku mapa nawigacyjna Polski i Europy. Stale aktualizowane wersje gwarantują najnowsze mapy ze szczegółowym pokryciem sieci drogowej i dokładną bazą adresową. Zawiera wszystkie informacje i funkcje niezbędne w skutecznej nawigacji drogowej. Oferta dotyczy najnowszej dostępnej wersji.



Zamówienie upgrade produktu AutoMapa wymaga zaakceptowania następujących warunków:
- Do korzystania z tej usługi uprawnieni są wyłącznie posiadacze, zarejestrowanej licencji AutoMapy.
- Warunkiem zakupu subskrypcji jest podanie numeru licencji AutoMapy oraz adresu e-mail, na który ta licencja przynajmniej raz była zarejestrowana.
- Zakupu subskrypcji dokonać można najwcześniej 90 dni przed wygaśnięciem subskrypcji.
- Dane zamawiających subskrypcję mogą być przekazane firmie kontrolującej legalność oprogramowania.
- Zakupione subskrypcje nie podlegają zwrotom niezależnie od okoliczności.

Informacje dodatkowe:

Jeśli masz jakieś wątpliwości zadzwoń 796 [zasłonięte] 41 41 lub napisz na GG[zasłonięte]267 60

Opcje płatności:

Przesyłka elektroniczna (e-mail): 0,00 zł

FORMA PŁATNOŚCI: przelew bankowy



Przy zamówieniu w e-mailu proszę podać numer dotychczasowej licencji oraz adres mailowy na który była zarejestrowana mapa. Nowa licencja zostanie przesłana na podany adres po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.



1. Gdzie znajdę numer licencji?

W przypadku zakupu AutoMapy w wersji OEM czyli gotowej do użycia zainstalowanej na karcie pamięci dostarczonej w zestawie nawigacyjnym, 10-znakowy numer licencji jest naklejony na pudełku od karty pamięci oraz jest wygrawerowany na karcie pamięci. Dodatkowo, w formie elektronicznej, numer licencji znajduje się w pliku tekstowym: AutoMapa.lic w folderze na karcie pamięci: AutoMapa EU|Maps|[folderze mapy].

W przypadku AutoMapy zakupionej w pudełku typu DVD-box w sprzedaży detalicznej lub dostarczonej w zestawie nawigacyjnym, ale w formie nie zainstalowanej na urządzeniu, numer licencji znajduje się na karcie licencyjnej ze zdrapką wewnątrz opakowania.

Warto zapisać numer licencji w bezpiecznym miejscu. Jest niezbędny zarówno przy pobieraniu aktualizacji map i programu jak i w sytuacji np. zagubienia lub kradzieży zestawu nawigacyjnego. Posługując się numerem licencji można wówczas przenieść licencję AutoMapy na inne, nowe urządzenie oraz monitorować ewentualne próby użycia licencji przez osobę, która weszła w jej posiadanie w sposób nielegalny.

 


2. Jak mogę sprawdzić termin ważności licencji?

Aby sprawdzić termin ważności należy:

  • wejść na stronę producenta -> Dodatki -> Status licencji
  • Podać ważny numer licencji z aktywną subskrypcją
  • Podać adres email na który mapa jest zarejestrowana

Najczęstsze błędy:

  • Odpowiedni termin ważności pojawi się sie na ekranie TYLKO po podaniu adresu email na jaki mapa została zarejestrowana.
    Email ten sprawdzić można w samej AutoMapie, wchodząc w Menu -> 2. zakładka -> Pomoc i info -> O programie
  • Literówki w licencji, wyjaśnienie: Dlaczego nie mogę zarejestrować mapy podczas instalacji?
  • Podczas sprawdzania terminu ważności żadne informacje nie są wysyłane przez email - odpowiednia data wyświetlana jest na stronie www.

 


3. Co to jest subskrypcja?

Subskrypcja upoważnia do pobierania aktualizacji map oraz programu. Jeśli na opakowaniu nie zaznaczono inaczej, kupując licencję jednocześnie otrzymuje się 12-miesięczną subskrypcję. Gdy termin subskrypcji upłynie, nadal można korzystać z ostatnio pobranej wersji programu i map.

Traci się jednak prawo do pobierania kolejnych, nowszych aktualizacji. Aby przedłużyć dostęp do aktualizacji należy kupić kolejną subskrypcję (na kolejny okres).

 


4. Formularz został wysłany. Co dalej?

Po wypełnieniu i wysłaniu formularza zamówienia, na podany mail kontaktowy wysyłane jest potwierdzenie złożenia zamówienia.
Następnie na podany w mailu numer konta należy dokonać wpłaty, stosownie do wybranej opcji.
Zamówienie realizowane jest do dwóch dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.
W przypadku zakupu subskrypcji lub upgrade, status licencji można sprawdzić na stronie: producenta -> Dodatki -> Status licencji

Po pomyślnym przedłużeniu subskrypcji lub dokonaniu upgrade, można pobrać i zainstalować nową wersję AutoMapy

 


5. Co to jest upgrade?

Upgrade oznacza rozszerzenie posiadanej licencji AutoMapa Polska XL o mapy Europy. Nie otrzymuje się nowego numeru licencji, zmianie ulega jedynie typ licencji.

 


6. Nie mogę przedłużyć licencji (błędne dane licencyjne). Co mam zrobić?

Jeżeli podczas wysyłania zamówienia na subskrypcję lub upgrade pojawia się komunikat: "Wprowadzone dane są nieprawidłowe. Błędny numer licencji lub nieprawidłowy adres e-mail. Sprawdź i wpisz ponownie prawidłowe dane." Upewnij się, że prawidłowo został wpisany numer licencji bądź adres e-mail, do którego przypisana jest licencja.
Najczęściej popełniane omyłki, to zamiana liter lub cyfr: 0/O/Q, 1/i/L, 2/Z, 3/8/B, 5/S, 6/G, N/H. Częstym błędem jest także zamiana kolejności sąsiednich znaków. W numerze licencji wielkość liter nie ma znaczenia.
Należy się także upewnić, że podawany adres mailowy jest poprawny. Adres mailowy sprawdzić można w samej AutoMapie, wchodząc w Menu -> 2. zakładka -> Pomoc i info -> O programie

Jeżeli podawane dane są prawidłowe, a komunikat o nieprawidłowych danych nadal występuje, należy
skontaktować się z Pomocą Techniczną AutoMapy.


7. Nie mogę zarejestrować mapy na urządzeniu. Co mam zrobić?

Możliwe przyczyny to:

1. Pomyłka przy wpisywaniu numeru licencji.

Prosimy zwrócić uwagę na najczęściej popełniane pomyłki cyfr i liter: 0/O/Q, 1/i/L, 2/Z, 3/8/B, 5/S, 6/G, N/H. Częstym błędem jest również zamiana kolejności dwóch kolejnych znaków. We wszystkich stosowanych przez nas kodach nie ma znaczenia czy wpisuje się małe, czy duże litery.

2. Zmiana urządzenia lub karty pamięci.

  • Licencja zawsze przypisana jest do jednej, konkretnej karty SD, urządzenia, lub komputera PC. Dlatego prosimy zawsze aktualizować AutoMapę na dokładnie tym samym sprzęcie co poprzednio.
  • Jeżeli licencja nie może zarejestrować się po przypisaniu jej do urządzenia, polecamy spróbować rejestracji do karty i odwrotnie - czasem zdarzają się pomyłki podczas przypisywania licencji.

3. Zmiana oprogramowania sterującego urządzeniem, lub serwis.

  • Jeżeli po aktualizacji firmware lub pobycie urządzenia w serwisie, licencji nie można zarejestrować, proszę skontaktować się z Pomocą Techniczną AutoMapy. W takim wypadku zdarza się zmiana numeru identyfikacyjnego urządzenia i konieczne jest odblokowanie licencji.
  • Jeżeli użytkownik przez cały okres korzystania z programu podaje dokładnie te same dane, to (maksymalnie 1 raz na 6 miesięcy) w przypadku wymiany sprzętu następuje automatyczne odblokowanie. W razie konieczności wcześniejszego przeniesienia licencji prosimy o kontakt z Pomocą Techniczną AutoMapy.

4. Problemy z połączeniem sieciowym.

  • Problem może być lokalny lub po stronie sieci Internet. Standardowe firewalle przepuszczają dane rejestracyjne, ale zdarzają się wyjątki. Należy zmienić ustawienia sieciowe (najczęściej pomaga wyłączenie firewalla na czas rejestracji mapy) lub poprosić o pomoc administratora sieci.
  • Rejestracja przez serwer proxy niestety zazwyczaj się nie udaje, dlatego polecamy skorzystać z bezpośredniego połączenia z siecią. Z naszych doświadczeń wynika, że najwięcej problemów występuje w dużych, mocno zabezpieczanych sieciach firmowych - w takim wypadku polecamy zarejestrować mapę z domu, kafejki internetowej lub przez moduł (GSM) o ile urządzenie jest w niego wyposażone, więcej szczegółów pytanie: Kupiłem urządzenie z AutoMapą w zestawie - jak ją zarejestrować?

 


8. Jak długo mogę używać programu AutoMapa?

Zakupiona licencja jest ważna bezterminowo. Przez pierwszy rok użytkowania istnieje możliwość pobierania najnowszych wersji. Po tym okresie, aby pobierać nowe wersje, należy wykupić subskrypcję ważną przez kolejny rok.

 


9. Jak mogę zmienić adres e-mail przypisany do licencji AutoMapy?

W przypadku urządzeń OEM licencja jest rejestrowana z góry na adres e-mail producenta. Na przykład, jeżeli posiadasz urządzenie NavRoad to domyślnym adresem jest [zasłonięte]@navroad.com.
Istnieje możliwość zmiany adresu e-mail przypisanego do licencji w dowolnym momencie. Aby tego dokonać, należy ponownie zarejestrować mapę, podając nowy adres e-mail.