ROCZNA SUBSKRYPCJA - ODNOWIENIE LICENCJI
NA 1-ROK DLA OPROGRAMOWANIA:
AutoMapa EU
Potrzebujesz szybko zaktualizować swoją mapę ?
W dni robocze w godz. 10:00-19:00
oraz w soboty od 10:00 do 14:00
licencje aktualizujemy bezpośrednio po otrzymaniu płatności.
Zapraszamy do Salonu Komputerowego GRE-DAR
, gdzie od ręki zaktualizujesz swoją mapę
i otrzymasz fakturę lub paragon.
Informacje podstawowe:
Oprogramowanie AutoMapa EU to najpełniejsza, najdokładniejsza i najpopularniejsza na rynku mapa nawigacyjna Polski. Stale aktualizowane wersje gwarantują najnowsze mapy ze szczegółowym pokryciem sieci drogowej i dokładną bazą adresową. Zawiera wszystkie informacje i funkcje niezbędne w skutecznej nawigacji drogowej. Aukcja dotyczy najnowszej dostępnej wersji.
Roczna subskrypcja oprogramowania oraz map AutoMapa EU Zakup subskrypcji przedłuża dostęp do aktualizacji programu oraz wszystkich map przez kolejne 12 miesięcy. Niezależnie od daty wykupienia subskrypcji czas jej działania rozpoczyna się od dnia następującego bezpośrednio po ostatnim dniu poprzedniej subskrypcji. Przedłużenie ważności odbywa sie o okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia posiadanej licencji. Np: jeśli twoja licencja wygasa 1 listopada 2010 to zostanie przedłużona do 31 października 2011. Jeśli Twoja licencja wygasła np. 1 czerwca 2010 to zostanie przedłużona do 31 maja 2011. Jeśli Twoja licencja wygasła ponad rok temu zakupienie subskrypcji spowoduje ponowne uaktywnienie licencji na okres 30 dni od daty płatności. Zamówienie subskrypcji produktu AutoMapa wymaga zaakceptowania następujących warunków: - Do korzystania z tej usługi uprawnieni są wyłącznie posiadacze, zarejestrowanej licencji AutoMapy. - Warunkiem zakupu subskrypcji jest podanie numeru licencji AutoMapy oraz adresu e-mail, na który ta licencja przynajmniej raz była zarejestrowana. - Zakupu subskrypcji dokonać można najwcześniej 90 dni przed wygaśnięciem subskrypcji. - Dane zamawiających subskrypcję mogą być przekazane firmie kontrolującej legalność oprogramowania. - Zakupione subskrypcje nie podlegają zwrotom niezależnie od okoliczności.
Informacje dodatkowe:
Jeśli masz jakieś wątpliwości zadzwoń 796 [zasłonięte] 41 41 lub napisz na GG[zasłonięte]267 60 lub przyjdź do
Salonu Komputerowego GRE-DAR .Al Jana Pawła II 20 , 43-100 Tychy
Opcje płatności:
Przesyłka elektroniczna (e-mail): 0,00 zł
FORMA PŁATNOŚCI: przelew bankowy
Płatność gotówką : w salonie
Przy zamówieniu w e-mailu proszę podać numer dotychczasowej licencji oraz adres mailowy na który była zarejestrowana mapa. Nowa licencja zostanie przesłana na podany adres po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
1. Gdzie znajdę numer licencji?
W przypadku zakupu AutoMapy w wersji OEM czyli gotowej do użycia zainstalowanej na karcie pamięci dostarczonej w zestawie nawigacyjnym, 10-znakowy numer licencji jest naklejony na pudełku od karty pamięci oraz jest wygrawerowany na karcie pamięci. Dodatkowo, w formie elektronicznej, numer licencji znajduje się w pliku tekstowym: AutoMapa.lic w folderze na karcie pamięci: AutoMapa EU|Maps|[folderze mapy].
W przypadku AutoMapy zakupionej w pudełku typu DVD-box w sprzedaży detalicznej lub dostarczonej w zestawie nawigacyjnym, ale w formie nie zainstalowanej na urządzeniu, numer licencji znajduje się na karcie licencyjnej ze zdrapką wewnątrz opakowania.
Warto zapisać numer licencji w bezpiecznym miejscu. Jest niezbędny zarówno przy pobieraniu aktualizacji map i programu jak i w sytuacji np. zagubienia lub kradzieży zestawu nawigacyjnego. Posługując się numerem licencji można wówczas przenieść licencję AutoMapy na inne, nowe urządzenie oraz monitorować ewentualne próby użycia licencji przez osobę, która weszła w jej posiadanie w sposób nielegalny.
2. Jak mogę sprawdzić termin ważności licencji?
Aby sprawdzić termin ważności należy:
- wejść na stronę: www.automapa.pl -> Dodatki -> Status licencji
- Podać ważny numer licencji z aktywną subskrypcją
- Podać adres email na który mapa jest zarejestrowana
Najczęstsze błędy:
- Odpowiedni termin ważności pojawi się sie na ekranie TYLKO po podaniu adresu email na jaki mapa została zarejestrowana.
Email ten sprawdzić można w samej AutoMapie, wchodząc w Menu -> 2. zakładka -> Pomoc i info -> O programie
- Literówki w licencji, wyjaśnienie: Dlaczego nie mogę zarejestrować mapy podczas instalacji?
- Podczas sprawdzania terminu ważności żadne informacje nie są wysyłane przez email - odpowiednia data wyświetlana jest na stronie www.
3. Co to jest subskrypcja?
Subskrypcja upoważnia do pobierania aktualizacji map oraz programu. Jeśli na opakowaniu nie zaznaczono inaczej, kupując licencję jednocześnie otrzymuje się 12-miesięczną subskrypcję. Gdy termin subskrypcji upłynie, nadal można korzystać z ostatnio pobranej wersji programu i map.
Traci się jednak prawo do pobierania kolejnych, nowszych aktualizacji. Aby przedłużyć dostęp do aktualizacji należy kupić kolejną subskrypcję (na kolejny okres).
4. Formularz został wysłany. Co dalej?
Po wypełnieniu i wysłaniu formularza zamówienia, na podany mail kontaktowy wysyłane jest potwierdzenie złożenia zamówienia. W przypadku zakupu subskrypcji lub upgrade, status licencji można sprawdzić na stronie: www.automapa.pl -> Dodatki -> Status licencji
Po pomyślnym przedłużeniu subskrypcji lub dokonaniu upgrade, można pobrać i zainstalować nową wersję AutoMapy
5. Co to jest upgrade?
Upgrade oznacza rozszerzenie posiadanej licencji AutoMapa Polska XL o mapy Europy. Nie otrzymuje się nowego numeru licencji, zmianie ulega jedynie typ licencji.
6. Nie mogę przedłużyć licencji (błędne dane licencyjne). Co mam zrobić?
Jeżeli podczas wysyłania zamówienia na subskrypcję lub upgrade pojawia się komunikat: "Wprowadzone dane są nieprawidłowe. Błędny numer licencji lub nieprawidłowy adres e-mail. Sprawdź i wpisz ponownie prawidłowe dane." Upewnij się, że prawidłowo został wpisany numer licencji bądź adres e-mail, do którego przypisana jest licencja. Najczęściej popełniane omyłki, to zamiana liter lub cyfr: 0/O/Q, 1/i/L, 2/Z, 3/8/B, 5/S, 6/G, N/H. Częstym błędem jest także zamiana kolejności sąsiednich znaków. W numerze licencji wielkość liter nie ma znaczenia. Należy się także upewnić, że podawany adres mailowy jest poprawny. Adres mailowy sprawdzić można w samej AutoMapie, wchodząc w Menu -> 2. zakładka -> Pomoc i info -> O programie
Jeżeli podawane dane są prawidłowe, a komunikat o nieprawidłowych danych nadal występuje, należy skontaktować się z Pomocą Techniczną AutoMapy.
7. Nie mogę zarejestrować mapy na urządzeniu. Co mam zrobić?
Możliwe przyczyny to: 1. Pomyłka przy wpisywaniu numeru licencji. Prosimy zwrócić uwagę na najczęściej popełniane pomyłki cyfr i liter: 0/O/Q, 1/i/L, 2/Z, 3/8/B, 5/S, 6/G, N/H. Częstym błędem jest również zamiana kolejności dwóch kolejnych znaków. We wszystkich stosowanych przez nas kodach nie ma znaczenia czy wpisuje się małe, czy duże litery. 2. Zmiana urządzenia lub karty pamięci.
- Licencja zawsze przypisana jest do jednej, konkretnej karty SD, urządzenia, lub komputera PC. Dlatego prosimy zawsze aktualizować AutoMapę na dokładnie tym samym sprzęcie co poprzednio.
- Jeżeli licencja nie może zarejestrować się po przypisaniu jej do urządzenia, polecamy spróbować rejestracji do karty i odwrotnie - czasem zdarzają się pomyłki podczas przypisywania licencji.
3. Zmiana oprogramowania sterującego urządzeniem, lub serwis.
- Jeżeli po aktualizacji firmware lub pobycie urządzenia w serwisie, licencji nie można zarejestrować, proszę skontaktować się z Pomocą Techniczną AutoMapy. W takim wypadku zdarza się zmiana numeru identyfikacyjnego urządzenia i konieczne jest odblokowanie licencji.
- Jeżeli użytkownik przez cały okres korzystania z programu podaje dokładnie te same dane, to (maksymalnie 1 raz na 6 miesięcy) w przypadku wymiany sprzętu następuje automatyczne odblokowanie. W razie konieczności wcześniejszego przeniesienia licencji prosimy o kontakt z Pomocą Techniczną AutoMapy.
4. Problemy z połączeniem sieciowym.
- Problem może być lokalny lub po stronie sieci Internet. Standardowe firewalle przepuszczają dane rejestracyjne, ale zdarzają się wyjątki. Należy zmienić ustawienia sieciowe (najczęściej pomaga wyłączenie firewalla na czas rejestracji mapy) lub poprosić o pomoc administratora sieci.
- Rejestracja przez serwer proxy niestety zazwyczaj się nie udaje, dlatego polecamy skorzystać z bezpośredniego połączenia z siecią. Z naszych doświadczeń wynika, że najwięcej problemów występuje w dużych, mocno zabezpieczanych sieciach firmowych - w takim wypadku polecamy zarejestrować mapę z domu, kafejki internetowej lub przez moduł (GSM) o ile urządzenie jest w niego wyposażone, więcej szczegółów pytanie: Kupiłem urządzenie z AutoMapą w zestawie - jak ją zarejestrować?
8. Jak długo mogę używać programu AutoMapa?
Zakupiona licencja jest ważna bezterminowo. Przez pierwszy rok użytkowania istnieje możliwość pobierania najnowszych wersji. Po tym okresie, aby pobierać nowe wersje, należy wykupić subskrypcję ważną przez kolejny rok.
9. Jak mogę zmienić adres e-mail przypisany do licencji AutoMapy?
W przypadku urządzeń OEM licencja jest rejestrowana z góry na adres e-mail producenta. Na przykład, jeżeli posiadasz urządzenie NavRoad to domyślnym adresem jest [zasłonięte]@navroad.com. Istnieje możliwość zmiany adresu e-mail przypisanego do licencji w dowolnym momencie. Aby tego dokonać, należy ponownie zarejestrować mapę, podając nowy adres e-mail.
* - najnowsze oprogramowanie zawsze do pobrania z http://automapa.pl/
Zapraszamy do Zakupów.
|